|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ik probeer het zachtjes te vragen aan Carclean.nl Komt dit jaar nog een pro900 of ? Ik wil graag een rotary kopen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ik heb deze beste man al een pm gestuurd. Ik heb wel aan een festool zitten denken maar mijn vriendin slaat me af als ik deze koop. Tja een aeg goed of wachten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Met de AEG is niets mis mee, het is een proffessionele machine. Dit was en is nog steeds een van de betere licht hanteerbare machines die door veel detailers wordt gebruikt. Samen met Festool, Fein, Flex mag ik wel concluderen dat deze machines eenzaam aan de top staan qua degelijkheid, kwaliteit en prestaties.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
chost10 schreef:Ik probeer het zachtjes te vragen aan Carclean.nl Komt dit jaar nog een pro900 of ? Ik wil graag een rotary kopen. Komt volgend seizoen pas. De eerste proto krijgen we eind oktober binnen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
En wat heb ik hier op mijn buro liggen? Juist de PRO900 proto  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
|
  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
mm. is dit de roterende machine? Lijk wel veel op de dap. Maar ziet er wel compact uit. Kun je wat over het gewicht en geluid vertellen Tim?
|
|
|
|
Hij is ook niet veel groter dan een DAP500, maar hij is wel lichter (2 kilo tegenover 2,3 kilo van de DAP500). Hij heeft een mooie 'slow start' en is opvallend stil. Dat bevalt ons in ieder geval prima. Standje 1, 2 en 3 zullen de meest gebruikte standen worden, die zijn echt snel en krachtig zat.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
terug val in toeren? geschikt voor de universal padwasher? ziet er op het eerste gezich echt super goed uit as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Toeren blijven goed contstant, vrij loopt hij wel sneller, maar dat doet de DAP500 ook. We gaan hem waarschijnlijk morgen testen op een kap hier. Hij zal zeker geschikt zijn voor de UPW. We zijn nog aan het twijfelen over de backing plates, waarschijnlijk zal hij zonder backing plate geleverd gaan worden, zodat de koper zelf een keuze kan maken hierin. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
En een prijsindicatie? Dan gaan we alvast langzaam wat opzij leggen Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Nog niet helemaal bekend, maar hou rekening rondom de €100,- I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Heel netjes! Ding ziet er lekker handzaam uit zeg. Backingplate op je prototype lijkt ook niet veel groter dan die van de Dap, of is dat gezichtsbedrog? Wat voor pad is het die er op zit, een 6"? Lijkt mij persoonlijk wel prettig werken, zo'n compacte machine met een niet al te grote pad, maakt hem (denk ik) ook weer iets meer fool-proof.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Mooi zo ,een release voor het kerstmis is zou ideaal zijn!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
en in het videotje is hij ineens oranje?? en indd, zonder backingplate lijkt mij het beste.. mensen die van een dap komen, hebben allemaal 5.5'' pad's op mijn rotary staat op een 6'' lc backing (6.5 inch kompressors) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
nicknameless schreef:Met de AEG is niets mis mee, het is een proffessionele machine. Dit was en is nog steeds een van de betere licht hanteerbare machines die door veel detailers wordt gebruikt. Samen met Festool, Fein, Flex mag ik wel concluderen dat deze machines eenzaam aan de top staan qua degelijkheid, kwaliteit en prestaties. Met in het achterhoofd vraag ik mij serieus af wat er dan "mis" is met deze Pro900. Zit een aardig prijsverschil tussen deze merken. Hij klonk wel netjes qua omloop en volume. Even voor de duidelijkheid: absoluut niet negatief / slecht bedoelt richting Carclean.nl , is een serieuze vraag! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Dat apparaat ziet er goed, mooi gewicht ook, de richtprijs ziet er ook goed uit, al met al weer een mooie uitbreiding van het assortiment Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
@mk-us, er moeten natuurlijk kwaliteit verschillen in zitten. zowel kwa bouw, als afwerking.. maar ook dingen als marketing e.d. dragen een steentje bij aan prijs. uiteraard zullen de grote verschillen in de besturing van het apparaat zitten, zo zijn de fein/flex/aeg/festool machines volledig computer gestuurd, en kan je er met de 4-en op gaat staan zonder dat hij in toeren terug loopt.. de pro ken nog niemand, maar voor het geld, en afgaand op tim's reactie, word dit ZEKER een apparaat die ik zo snel mogelijk moet hebben. ik heb nu de ferm machine (ooit hier gekocht voor 35 euri) en die doet het ook gewoon, al loopt die IETS terug in toeren, en is zwaarder, en maakt herrie.. alle waar naar zijn geld, al zie ik mezelf wel met een nieuwe pro 900 in mijn hande staan! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
count me in! 1) Ericon 2) ?? Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
|
1) Ericon 2) aron147 as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Misschien eerst even wachten voordat bekend is wanneer de productie gaat beginnen e.d.?  Lijkt nu redelijk onzinnig om een lijstje te maken op dit moment als er alleen nog maar een prototype uit is. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
ben gewoon (te) enthousiast.. is een goed teken toch? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tuurlijk, niets mis mee, maar het is een beetje te vroeg voor zo'n lijstje lijkt mij. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@Aron147: thx, heb weer wat info om mee te werken. // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Een release voor kerstmis lijkt me wat vroeg, als nu pas voor het eerst een prototype getest kan worden. Met testen, eventueel nog wat wijzigingen, productie en transport ben je toch wel een paar maanden zoet.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
release bij de opening van het pand  oei, verklap ik nu iets
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
stimpy68 schreef:Tuurlijk, niets mis mee, maar het is een beetje te vroeg voor zo'n lijstje lijkt mij. Toch alleen maar goed?, weten jullie meteen wat je minimaal moet inkopen en of er animo is. Daar droomt elke ondernemer van.........toch?, buiten dat kunnen wij lekker zeuren waar dat ding blijft Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Apparaat ziet er zeker veelbelovend uit!
|
|
|
|
De machine zal eerst uitvoerig getest worden en daarna trekken we hem helemaal uitelkaar om hem intern goed te beoordelen. Daarna koppelen we onze bevindingen en commentaar terug aan de fabriek. Dus het zal al met al nog wel even duren (eerder in het nieuwe jaar).  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|