|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-7-2009 Locatie: België
|
Ik wil binnenkort een nieuwe HD aanschaffen want mijn Karcher is zo goed als versleten Ik heb mijn oog laten vallen op de Kranzle 145 T of de 1150 T. Heeft iemand deze type's al gebruikt? Eventueel om de prijs wat te drukken komt de Karcher K7.85MD ook in aanmerking,ook heb je in die prijsklasse de Karcher K 855HS (warmwater) Zijn dit aanraders? De HD's worden echt niet alleen voor de wagens gebruikt maar ook regelmatig het terras enzovoort...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Heb zelf geen Kranzle ,maar dit moeten zeer degelijke machine's zijn. De prijs is er anders ook naar. Als je toch een nieuwe koopt zou ik dan ook voor Kranzle gaan en geen Karcher ,dat beetje meer geld zijn ze toch waard volgens mij. Deze machines moeten wel nu en dan onderhoud hebben (olie wissel) of dat bij Karcher ook is weet ik niet. Maar daarintegen is een warmwater HD natuurlijk ook geweldig. En de pompen in de hogere Karcher serie hebben ook geen plastieke onderdelen dus deze gaan ook veel langer mee. Wat een luxe om te kunnen kiezen in die prijsklasse  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Kranzle behoort tot de top van hoge drukreingers Het 'instapmodel' heeft al 130 bar - super degelijk - messing pomphuis - keramische plunjers - gewapende slang Klik hierLet op! Als je er eentje koopt, de machine absoluut plat neerleggen Doe je dit niet, dan loopt ie vast en is het over met de machine en garantie ... Gr. Patrick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-7-2009 Locatie: Belgie(Gent)
|
Wij hebben reeds 20 jaar een kranzle nog steeds dezelfde werkt nog als nieuw,iets duurder maar zeker het geld waard.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Langs de andere kant heb je voor de auto geen 130 bar nodig (voor terras misschien dan wel). Weet niet niet hoe het zit als je een foam-kit wil, is er eentje die past? edit: ok, ze bestaan dus succes met kiezen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Klikkie Ik wist niet dat Gerritse ze ook had  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-1-2009 Locatie: Belg Ninove
|
Ik heb eveneens een Kranzle (150bar) en ben er heel tevreden over. Tim heeft mij de gepaste foam module bezorgd en ook dat werkt perfect.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
B.K. schreef:Ik wist niet dat Gerritse ze ook had Wat Gerritse niet heeft, bestaat niet
|
|
|
|
Is er iemand die de Karcher K855hs in gebruik heeft of hem al eens zien werken??
|
|
|
|
Hoewel ik liefst een Kranzle wou heb ik toch een Karcher in huis gehaald. Ik kon een K855hs verkrijgen via promotie in de Colruyt voor 599 euro,normaal 1000 euro Voor die prijs wou ik hem wel eens proberen! Karcher heeft mij nog nooit in de steek gelaten,heb nu dus een 621M en die draait al 14 jaar goed mee, enkel het interne shampoo-reservoir heeft maar een jaar of 3 meegegaan. Als ik hem na mijn vakantie uitgetest heb ,post ik hier mijn bevindingen wel. Voor een warmwater HD is het dus niet zo duur vond ik. Bij Karcher zelf zeiden ze wel zelf dat hij na 10 min de temperatuur niet meer kan aanhouden,maar voor een auto is 10 min spuiten zonder stoppen wel lang genoeg
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,334 seconden.