|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2008
|
Ik ben op zoek naar een goede doek die niet pluist voor het schoonmaken van een bril. Ik heb de DMT/DMMT geprobeerd, maar die pluist heel erg. Blijven allemaal haartjes achter op je bril.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Probeer deze (klik) eens! Zelf gebruik hem ook voor mijn bril (naast dat ik hem ook voor de ramen van de auto gebruik). Werkt perfect! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2008
|
Nee joh, Veel te dik en te groot.
Effe snuffelen bij de foto camera webshops of gewoon bij de opticien.
Van hoya of sigma. cameranu.nl of concurentie hebben er zat.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Probeer hier eens : haha! ze moeten namelijk van echte zijde zijn, willen ze niet pluizen! www.stoeltie.nlMarcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2008
|
Ben dus echt op zoek naar een groot doek voor de bril. De DMMT pluist heel erg. Na het schoonmaken zitten er heel veel haartjes.
Die van de opticien/fotozaak zijn te klein.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
de mintmerkin glastowel van Dodo is echt een van de beste glasdoeken die ik ken Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
Ik heb een microvezeldoek van Hoya van 30x30cm. Echt een geweldige doek voor brillen en cameralenzen. Ik help vaak de eigenaar van een brillenzaak bij mij in de straat met zijn Jag.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Of je ogen laten laseren  Nooit meer een bril nodig,.joepie :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Snitser schreef:Of je ogen laten laseren  Nooit meer een bril nodig,.joepie :D En wat kost dat grapje? Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ff googlen Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Was ook een schot voor open doel Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,379 seconden.