Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Nieuwe beoordelingssite: KiyOh. Carclean.nl staat er ook op! Opties
nicknameless
#34 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 12:29:18
Rang: Lid
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Wederom beoordeeld.

1 puntje van kritiek, het oude adres staat nog vermeld knipoog

Aficior
#35 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 13:58:49
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Wat heerlijk om een beoordeling te mogen invoeren.
Het is vooral fijn om eens ronduit positief te mogen zijn over een partij die dat toe komt.
Zal alleen wel de komende dagen grondig na moeten denken over mogelijke verbeterpunten, want daar kom ik nu zo snel even niet op.
Ere wie ere toe komt carclean!

Aficior

Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I K
I am the King of bling!
Aficior
#36 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 14:05:38
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Ja, heb een verbeterpunt gevonden.

Het zou op carclean.nl duidelijker en prominenter vermeld moeten worden dat er een ondersteunend forum bestaat.

Waarom:
Mij is opgevallen dat wanneer ik aan relaties op geef waar ze dit soort spullen kunnen verwerven, ze verzuimen ook te surfen naar het forum (wat ik er altijd bij op geef en meteen ook omschrijf wat de toegevoegde waarde van dat forum is).

In de regel krijg ik dan vaak een reactie dat ze door de bomen het bos niet meer zien en niet weten wat aan te schaffen of wat het allemaal betekent.

Natuurlijk betreft Carclean.nl de winkel, maar wellicht zou het toch handig zijn om op de één of andere wijze een doorverwijzing naar het forum in te bouwen, opdat nieuwe potentiële klanten een beter beeld krijgen van het gebodene bij Carclean.
Of mogelijk een soort van bijzonder neutrale How-To met stappenplan plaatsen op de commerciële site, opdat wellicht een aspirant koper sneller een beeld heeft van benodigdheden.

Verder niets dan lof en succes allemaal bij Carlean,
Aficior

Nederland wordt steeds mooier op de weg...

Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I K
I am the King of bling!
Starck
#37 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 15:44:01

Aficior schreef:
Ja, heb een verbeterpunt gevonden.

Het zou op carclean.nl duidelijker en prominenter vermeld moeten worden dat er een ondersteunend forum bestaat.

Waarom:
Mij is opgevallen dat wanneer ik aan relaties op geef waar ze dit soort spullen kunnen verwerven, ze verzuimen ook te surfen naar het forum (wat ik er altijd bij op geef en meteen ook omschrijf wat de toegevoegde waarde van dat forum is).

In de regel krijg ik dan vaak een reactie dat ze door de bomen het bos niet meer zien en niet weten wat aan te schaffen of wat het allemaal betekent.

Natuurlijk betreft Carclean.nl de winkel, maar wellicht zou het toch handig zijn om op de één of andere wijze een doorverwijzing naar het forum in te bouwen, opdat nieuwe potentiële klanten een beter beeld krijgen van het gebodene bij Carclean.nl
Of mogelijk een soort van bijzonder neutrale How-To met stappenplan plaatsen op de commerciële site, opdat wellicht een aspirant koper sneller een beeld heeft van benodigdheden.

Verder niets dan lof en succes allemaal bij Carlean,
Aficior

Nederland wordt steeds mooier op de weg...

Ja en een sorteer functie op beoordeling zou ik ook handig vinden. Als ik bijvoorbeeld snel alle reacties wil lezen van een product kan ik eerst sorteren, en daarna de top openen.

Maar vindt het al heel wat dat er een beoordeling wordt gegeven. En er staat ook goede info in van gebruikers.
Roeland
#38 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 15:51:21

Alle beoordeelstappen doorlopen en ook geactiveerd maar zie mijn top beoordeling niet staan (ook net na 90 keer refreshen).
Edit: yes, m'n review staat er inmiddels bij.
Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl
<--------------------------------------
blije
#39 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 21:58:51

Zojuist ook even alles beantwoord...

Tot op heden nog geen "slechte" ervaringen / verbeter punten gevonden. hehe
Vandaag nog een pakketje gekregen! die ik eergister ( nacht ) heb besteld.

Alleen sluit ik me inderdaad wel bij mijn voorgangers aan. De verwijzing naar het forum zou anders kunnen.
Ik ben per toeval op het forum terecht gekomen en heb hierna pas spullen besteld omdat ik toen pas wist wat ik moest hebben.
Het forum bevat een schat aan info! gebuik deze ook is mijn tiphehe

Maar al met al heb ik niets te klagen... alleen dat ik deze maand weer een paar honderd euro's armer ben dankzij Carclean.nl en vooral de enthousiaste medewerkers! LoL (Het is aanstekelijk!)hehe

Gr. Mark
janhenduk
#40 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 23:09:56

Ook de beoordeling gemaakt, uiteraard een 10great

Ga gewoon zo door jongens dan blijft de 10 gewoon staan
No Risk No Fun!
Nismo
#41 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 23:30:58

Heb deze week ook mijn beoordeling gegeven, een dikke 10 en moest het kunnen nog een + erbij.

Zeker na de DAP demo-dag van zaterdag en mijn bestelling van enkele dagen geleden, deze laatste bleef vrij lang weg.
Effe een mailtje naar Carclean.nl en ik kreeg dezelfde avond rond 21u15 nog antwoord, dus zeker geen 9 to 5 mentaliteit waarvoor great

De volgende dag kwam het pakketje aan waarna ik ze natuurlijk direct per mail verwittigd heb.

Echt een TOPbedrijf vol enthousiaste medewerkers, een prachtige overzichtelijke website en een enorme keuze.

Misschien één minpuntje, het assortiment begint wel enorm te worden waarbij het moeilijk te kiezen is LoL LoL
Bika
#42 Gepost : woensdag 16 juni 2010 13:32:50

Ook ingevuld na meerdere bestellingen en
druk bezig met de auto.

Onderstaand is inderdaad wel lastig:
Nadeel dat je altijd weer wat wil kopen.
Als je maar blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
Seat Ibiza 6J5 1.4 16V
D-J
#43 Gepost : donderdag 17 juni 2010 16:17:53

Ook wat toegevoegd!
--Fabia Greenline & VW Kever 1200 --

***Glanz oder gar nicht!***
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire