|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Detail Shed
|
Thanks allen. En ze is inderdaad getaxeerd en nu dan ook officieel de duurste barchetta van deze leeftijd in Europa. Afgelopen weekend is ze ook al lekker vertroeteld met het onderstaande:  Dat had ze wel verdient dacht ik zo. Glansofiel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Petje af! Ik heb altijd diep respect voor mensen die "handig" zijn en veel weten van hun vakmanschap of hobby. De handenarbeiders zeg maar en die zitten er hier veel. En eerlijk gezegd vind ik dat echte mannen: mannen die met hun handen werken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Geweldig! Ziet er gewoon  uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Schitterend! Wat zul jij trots zijn... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Heel strak eindresultaat het heeft eventjes geduurd maar nou heb je echt een prachtbak! Veel plezier er van
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Superlatieven tekort: wat een prachtig resultaat!  Echt heel mooi! En nu maar weer genieten van het rijden met deze bella! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Wageningen
|
Wat een Bella is dit geworden zeg! Schitterend!
Een week op 2 geleden zag ik 's avonds een Barchetta in deze kleur bij Ede van de A12 de A30 oprijden. Toen dacht ik nog: "Zou dat HLE-99 zijn ?!" Alleen blonk de betreffende Barchetta niet zo (of ik heb het niet goed gezien, gezien de brakke toestand waarin ik verkeerde zo vlak voor de vakantie).
|
|
|
|
Op zich zou het kunnen, dan kwam ik van Andelst af (waar de auto het afgelopen jaar heeft gestaan) uit de richting van Arnhem, of kwam ik van Veenendaal af. Wat voor dag was dat? Glansofiel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Van dit soorten projecten kan ik echt genieten, hoe meer foto's en tekst, hoe beter. Respect en veel ontzag voor mensen die dit kunnen.
|
|
|
|
Als ik wat meer tijd over heb dan maak ik een uitgebreide reportage met alle uitleg erbij. Eerst rust en genieten! Ben ik echt aan toe naast mn toch best drukke baan. Glansofiel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Poh... Hij is echt mooi geworden.. Loon naar werken!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Wageningen
|
HLE-99 schreef:Op zich zou het kunnen, dan kwam ik van Andelst af (waar de auto het afgelopen jaar heeft gestaan) uit de richting van Arnhem, of kwam ik van Veenendaal af. Wat voor dag was dat? Ik zou niet meer weten wat voor dag het was (beetje lange werkdagen zo vlak voor de vakantie), maar het was in ieder geval vanuit de richting Veenendaal. Je Barchetta heeft in ieder geval een niet alledaagse kleur (wel een bijzonder fraaie kleur), dus daarom viel het me op.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,251 seconden.