• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte Opel Insignia OPC Turbo 4WD

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Mijn vader heeft vandaag zijn nieuwe auto op mogen halen en oh oh oh wat is dat een dikke auto zeg! 8-())

Het zal een mini project gaan worden, want hij is gloednieuw en ook eens een keer goed afgeleverd door de dealer:

Onder de kap zit het best, euh, vol:
opc1.jpg


Brembo's
opc2.jpg


Lekker kontje:
opc3.jpg


En rechts mijn moeder:
opc4.jpg

opc5.jpg

opc7.jpg

opc8.jpg


Volleren Recaro's:
opc10.jpg

opc11.jpg


Strak interieur
opc12.jpg


Totaal 46km op de teller!
opc13.jpg


Hij zal een privé clinic krijgen om deze bolide netjes te houden. :ja

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Getdemme, zitten we alweer in de 'K' met de nummerplaten? Zit ik met een steenoude 'H'.

Maar.. aardig karretje. Jammer dat je er niets aan hebt hoeven doen. :grinning:
 
ik had graag negatief gedaan...

maar... op 1 of andere manier... kan ik hier niet negatief over doen (al ben ik niet zo een opel liefhebber)

ge-wel-dige wagen! echt super goed! wit staat hem ook erg goed!
 
M'n hart zegt, neeee niet positief reageren,
Maar m'n verstand zegt eerlijk blijven...........................WOW wat een gave auto.............is dit nog opel ????????
dan zijn ze d'r tijd echt goed voorruit gegaan...pfffffffffffff :heart_eyes: :heart_eyes:
 
Wat een retegave auto zeg. Nog ff doorsparen en dan kan ik hem ook kopen, haha. Alleen is dat wit niet mijn favoriet. Maar het interieur en de vormen van de auto zelf zijn geweldig.
 
WOW, dat is retestak van Opel !
Mag tegen je vader zeggen dat ie een zéér goede keuze heeft gemaakt ( voelt zich nu al 10 jaar jonger ook zeker ;) )

Ennuh...hallo Mams, mag trots zijn op Uw zoon !!!
 
Hele vette bak, die nieuwste Opel-generatie wordt een topper en dit is het vlaggenschip :cool:


btw waarom niet voor de 20" gekozen?
 
Verdorrie zeg. Staat die Dennis op foto (twee) oeps, moet drie zijn, al weer te kijken of hij misschien toch nog wat te herstellen kan vinden....

Of is hij soms kleine krasjes aan het aanbrengen, opdat hij zijn enorme detail-kwaliteiten kan botvieren op die hagel nieuwe pracht auto?

Gefeliciteerd met aanschaf en hoop voor je ouders nog jaren lang veel schadevrije (en boetevrije) kilometers.

Aficior
 
Heel erg gaaf!!!
Interieur ziet er ook super uit

En ik dacht precies hetzelfde met het kenteken "K"
alweer, kom ik met mijn "J" uit juni
;)
 
Heb jaren opel gereden. Op zich niks mis mee. Misschien ietwat te gewoon. Alhoewel je dat van deze wagen echt niet kan zeggen. De nieuwe Astra wordt nu al gezien als Golf killer. Opel is weer op de goede weg.
 
Nou heb 5 jaar in een opel astra 2.0DTI Sport gereden :-& kreng heeft me meer in onderhoud gekost dan aanschafprijs.]-0 ]-0
nooit meer dus:klap
 
Centoquarantasette zei:
Heb jaren opel gereden. Op zich niks mis mee. Misschien ietwat te gewoon. Alhoewel je dat van deze wagen echt niet kan zeggen. De nieuwe Astra wordt nu al gezien als Golf killer. Opel is weer op de goede weg.

nou noem je ook wel 2 wagens....

maar doet u mij dan toch maar de golf (in gti trim a u b)

nieuwe astra (model 2007) lag echt als een dweil op de weg! alles plastic e.d.
 
Tim je pa heeft gewoon mijn droomauto gekocht...
Wil ie niet ruilen tegen mn Antara?
Insignia jaja die komt er hier zeker nog 1!!
 
Damn ,damn ,damn wat een wagen !! Je vader heeft absoluut smaak ,geen twijfel mogenlijk.

Zeer knappe kleur & handgeschakeld YES !