|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Getdemme, zitten we alweer in de 'K' met de nummerplaten? Zit ik met een steenoude 'H'. Maar.. aardig karretje. Jammer dat je er niets aan hebt hoeven doen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Nice Ik zie al stof op het dashboard Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Strakke bak zeg! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ik had graag negatief gedaan... maar... op 1 of andere manier... kan ik hier niet negatief over doen (al ben ik niet zo een opel liefhebber) ge-wel-dige wagen! echt super goed! wit staat hem ook erg goed! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
M'n hart zegt, neeee niet positief reageren, Maar m'n verstand zegt eerlijk blijven...........................WOW wat een gave auto.............is dit nog opel ???????? dan zijn ze d'r tijd echt goed voorruit gegaan...pfffffffffffff
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Heerlijke wagen! Het motorhok zit ook goed gevuld Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: ooltgensplaat
|
Wat een retegave auto zeg. Nog ff doorsparen en dan kan ik hem ook kopen, haha. Alleen is dat wit niet mijn favoriet. Maar het interieur en de vormen van de auto zelf zijn geweldig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
WOW, dat is retestak van Opel! Mag tegen je vader zeggen dat ie een zéér goede keuze heeft gemaakt ( voelt zich nu al 10 jaar jonger ook zeker  ) Ennuh...hallo Mams, mag trots zijn op Uw zoon! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Grootebroek
|
Hele vette bak, die nieuwste Opel-generatie wordt een topper en dit is het vlaggenschip btw waarom niet voor de 20" gekozen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Tim,.wat een onwijs gave bak!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Verdorrie zeg. Staat die Dennis op foto (twee) oeps, moet drie zijn, al weer te kijken of hij misschien toch nog wat te herstellen kan vinden.... Of is hij soms kleine krasjes aan het aanbrengen, opdat hij zijn enorme detail-kwaliteiten kan botvieren op die hagel nieuwe pracht auto? Gefeliciteerd met aanschaf en hoop voor je ouders nog jaren lang veel schadevrije (en boetevrije) kilometers. Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Blijft een opel he
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2009 Locatie: Den Haag
|
Heel erg gaaf! Interieur ziet er ook super uit En ik dacht precies hetzelfde met het kenteken "K" alweer, kom ik met mijn "J" uit juni
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Heb jaren opel gereden. Op zich niks mis mee. Misschien ietwat te gewoon. Alhoewel je dat van deze wagen echt niet kan zeggen. De nieuwe Astra wordt nu al gezien als Golf killer. Opel is weer op de goede weg. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Nou heb 5 jaar in een opel astra 2.0DTI Sport gereden  kreng heeft me meer in onderhoud gekost dan aanschafprijs. nooit meer dus
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
Centoquarantasette schreef:Heb jaren opel gereden. Op zich niks mis mee. Misschien ietwat te gewoon. Alhoewel je dat van deze wagen echt niet kan zeggen. De nieuwe Astra wordt nu al gezien als Golf killer. Opel is weer op de goede weg. nou noem je ook wel 2 wagens.... maar doet u mij dan toch maar de golf (in gti trim a u b) nieuwe astra (model 2007) lag echt als een dweil op de weg! alles plastic e.d. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Tim je pa heeft gewoon mijn droomauto gekocht... Wil ie niet ruilen tegen mn Antara? Insignia jaja die komt er hier zeker nog 1! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-11-2008
|
Wat een kanon
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Damn ,damn ,damn wat een wagen! Je vader heeft absoluut smaak ,geen twijfel mogenlijk. Zeer knappe kleur & handgeschakeld YES!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Gave bak. Dat vraagt om white diamond. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Mijn leswagen was een 2003 Opel Vectra (met snelste diesel) Maar ben op zich niet zo'n fan van opel, en moest even goed kijken toen ik de Insignia voor het eerst zag. Maar bovenstaand ziet er toch wel leuk uit op zich. Prima wagentje voor je ouders Alleen ik kan nog niet aan die "nieuwe" kentekenreeks wennen. Bah! En inderdaad alweer in de "k" serie. Dan mag ik het doen met een "J" serie uit de voorlaatste reeks  (en in de vorige reeks, zat niet eens een "K" serie trouwens) Zit je op scheept met ".. - KBP - ." Net of je een Koninklijke Boeren Pummel bent "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Geen foto waar de hele auto opstaat ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ongelooflijk mooie auto, en in het wit nog mooier dan het OPC-blauw. En ziet er inderdaad zeer keurig uit zo op de foto's. Veel plezier ermee  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Geen Opel man, maar o wee, wat is die mooi. Wit moet je ding zijn, maar misstaat hem niet. Interieur vind ik een beetje tam, op de stoelen na, die vind ik he-le-maal top
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Wat een prachtige kar... oppassen voor kwijl op het dashbord Heb nooit opel gereden, maar er zijn altijd mensen die negatieve ervaringen hebben met eender welk merk
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Echt een gave auto!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Hele mooi auto! En dat interieur Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: heemskerk
|
onwijs dikke insignia opc! je vader moet zich maar eens snel aanmelden op www.opelstylingclub.nlwant die willen we wel bij de club
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Leuke auto, had alleen toch liever een atmosferische V8 gezien ipv een geblazen V6..
Weet niet of dat wel gaat passen btw als je ziet hoe weinig ruimte er nu al over is.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
mk-us schreef: voelt zich nu al 10 jaar jonger ook zeker Zijn vorige auto was ook al niet mis: Audi A4 DTM Edition Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ben zelf geen Opel fan, maar een Insignia, met name deze uitvoering, mogen ze bij mij voor de deur neerzetten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Ik wil een paar opmerkingen maken, over autorijden en rijbewijzen enzo. Maar ik ga dat niet doen! Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Guest
|