Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

DAP500 & audi a4 B6 (2004) zwart metallic Opties
Tobs
#1 Gepost : vrijdag 16 oktober 2009 22:23:16
Rang: Lid

Ik wil machinaal mijn auto gaan polijsten om kleine krasjes en swirls weg te krijgen. Ik heb het met scratchx al geprobeerd een tijd terug en dat gaf niet het gewenste resultaat. Nu wil ik een dap500 kopen bij Carclean.nl inclusief een pakket met ssr1 en ssr2,5 (poorboy) en verschillende applicators CCS (in totaal €185).
Mijn vorige auto was ook zwart (vw golf uit 2002 met zwart metalic lak) en die heb ik wel eens naar een poetsbedrijf gebracht om te laten polijsten, maar daar werd het niet veel beter door. Hoe zit het met de lak van mijn audi. Is die ook zo hard, of ga ik echt voordelen halen uit zo'n dap500 in vergelijking met scratchx? Dus is het een aanrader om hierin te investeren, want is toch weer €185?
remonrace
#2 Gepost : vrijdag 16 oktober 2009 22:51:26
Rang: Lid

Kort: Ja

Uitgebreid: Jazeker, waarschijnlijk heeft dat autobedrijf wel moeite gehad met de hardheid van je Golf (VAG lak = hard) maar het is zekerweten op te lossen.
Je moet het voordeel niet alleen zien in de Dap, maar ook door de gebruikte middelen. Ssr 2,5 heeft een veel sterkere polijstende werking dan ScratchX (heb zelf met ScratchX ook nooit iets kunnen bereiken) en dmv een Dap kun je met lichter werk veel meer bereiken. De 185,- is een investering die zich zich vaak uitbetaald in een hogere restwaarde en (ook niet geheel onbelangrijk) meer plezier van je auto.
Wroem wroem!
Dibbuz
#3 Gepost : vrijdag 16 oktober 2009 23:03:26
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Gezien de harde Audi lak zou ik zeker kiezen voor de Raffini startpakket.Poorboy's is goed maar laat het helaas liggen op de harde lakken.
http://www.carclean.nl/product/...rterspakket__101595.aspx

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire