|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Den Haag
|
Ik heb een aantal padjes van car clean zelf en die vind ik super werken! Alleen het valt me op,dat ze beetje aan het slijten zijn lijkt het. Er zitten een soort schuren in of lijkt alsof het foam eraf gaat zegmaar. Ik heb met deze pads niks anders gedaan dan gewaxed of gewassen Vroeg me af of ik iets verkeerd heb gedaan of dat het gewoon normaal is dat ze wat slijten. To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009
|
Ik ben geen expert, maar het lijkt mij normaal dat zaken die je (regelmatig) gebruikt hier en daar wat slijtage gaan vertonen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Welke padjes zijn dat dan? De Hi Tech foam pads? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-9-2008 Locatie: Omg Eindhoven
|
Let wel op dat je de pads schoon moet bewaren. Ze kunnen namelijk verzadigen waardoor dit kan gebeuren.
|
|
|
|
Ja tuurlijk zullen ze slijten,maar ik heb ze denk ik nog geen 10x gebruikt. En het zijn idd de high tech foam applicators.En schoonmaken doe ik altijd gelijk eigenlijk. Ik vroeg me gewoon af of ik iets verkeerd dee/doed of dat het normaal is en verder niet uit maakt. To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Heb je een foto toevallig? Ik heb het nog niet eerder gehoord, maar bij overmatige slijtage ruilen we ze uiteraard gewoon netjes om.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Die van mij vertonen ook wat kleine scheurtjes, maar in mijn optiek komt dat doordat ze wel eens blijven haken achter scherpere delen van de auto/interieur. Dus door eigen gebruik. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Ik zal even een foto maken en die posten.Ik heb er 2 enzover ik weet,is er maar 1 die die slijtage vertoont. Ze zitten wel in de was dus even wachten To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
Ik krijg ze eigenlijk niet versleten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
Hier het zelfde , ik denk dat het komt zo als D-J zegt. ze blijven haken achter scherpere delen. ook maak ik ze niet altijd goed schoon. geen betere raad dan..All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,219 seconden.