|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-10-2008 Locatie: Beilen
|
Al surfend kwam ik onderstaand product tegen [MOD]Commerciele links zijn niet toegestaan[/MOD]
Met deze tool is het mogelijk om met de DAP te kleien. Kent iemand het product of heeft iemand hier al ervaring mee?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Er is al een keer een discussie over machinaal kleien geweest. Klik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Mmm, ziet er niet gek uit! edit: na het lezen van het andere draadje: Mn bedenkingen --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
@ D-J: Lees nogmaals eens goed de reacties door en trek je conclusie eruit... En als je nog steeds overtuigd bent dat het zou kunnen werken ... nicknameless schreef:Maar hey, probeer het en vertel ons je ervaring
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Feit blijft dat je met handmatig kleien meer gevoel hebt er bij, dat is voor mij een pré Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
en anders.. als je IETS anders wilt... kan je kijken naar de pinnacle polishin pal, hier is een clay disc adaptor voor geloof ik.. dan is het net waxen, maar dan met klei as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
stimpy68 schreef:Feit blijft dat je met handmatig kleien meer gevoel hebt er bij, dat is voor mij een pré +1 Géén discussie mogelijk
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Wat mij wel handig lijkt is dat hulpstukje waar je klei aan plakt en dus niet op de grond meer kan vallen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
dat zeg ik... de polishin pal  as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-10-2008 Locatie: Beilen
|
Ander draadje gelezen. Wat mij opvalt is dat eigenlijk niemand daadwerkelijk ervaringen heeft. Wel bedenkingen....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Je kan ook alles uit je handen laten vallen. En daarbij moet je om de zoveel tijd de klei van die pad peuteren om te kneden. Wil je makkelijk kleien,neem een pool in dienst voor een kauwgumbal en 20 bier roggelen die dat wel........... En anders gewoon met het handje,niets gaat boven dat gevoel. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Maar zoon pool stinkt altijd zo, een een padje niet
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,231 seconden.