|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Zojuist hebben wij een aantal flinke wijzigingen doorgevoerd aan onze website! Hierdoor is de website vele malen sneller geworden. Waar eerst soms een kleine wachttijd merkbaar was, reageert de site nu weer direct. Navigeren door onze site gaat nu dus weer lekker vlot. Test het zelf en doe even een proefsurfje op onze site: Carclean.nlI'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Ik wist al niet wat er aan de hand was Neen serieus ,het ging al heel vlot vond ik ,maar ik merk het verschil wel met gisteren! Weer een mooie aanpassing  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Hengelo
|
Ja het is idd goed waarneembaar. De website is aanzienlijk sneller als gisteren evenals het forum
|
|
|
|
Serverload is met 80% afgenomen! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Vond de site eigenlijk al heel snel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
ik had er op het forum meer last van dan op de site zelf maar 80% is nogal wat Good Job Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Maakt de website nog niet 80% sneller  Ik heb niks gemerkt eigenlijk. Alles is hier snel Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-5-2008
|
Het is idd een stuk sneller geworden!
|
|
|
|
Kan je nog sneller bestellen Bam Bam. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tja, zoals je in een andere Topic kunt lezen, ben ik nog bezig met een HD reiniger. De karcher is afbesteld en het wordt een Alto. Ik weet nog niet welke type, maar zo te zien heb je de HD Foamlans niet op voorraad...dus
|
|
|
|
Offtopic: komen volgende week weer binnenI'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Je workload is schijnbaar ook met 80% afgenomen want je replied nu zo snel...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Die website was toch altijd al behoorlijk snel? Alleen spijtig dat een website nooit sneller is dan je pc.  There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
|
Hij is nu echt veel sneller hoor, probeer maar! Vooral bepaalde routines, zoals zoeken, in winkelmandje plaatsen, info van een product opvragen etc. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Werkt super! Hij was al niet traag, maar nu gaat het echt als een speer... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
Deed rijkswaterstaat zijn snelwegen maar net zo snel upgraden als jij jouw digitale afritje naar carclean.nl  Opzich had ik hier geen problemen met snelheid, alleen de zoekfunctie wilde soms wat langer duren (indexen?) Maar gezien de groei van het forum en de db van de webshop kan het geen kwaad natuurlijk  nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,289 seconden.