|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|

Kirkham Motorsports is een van origine Pools bedrijf dat met de hand zeer vakkundig aluminium replica's maakt van roadsters. Een van de mooiste exemplaren zal zeker de AC Cobra zijn.
Ze produceren naar wens, van gespoten aluminium tot ongespoten hoogglans gepolijst aluminium!

En daar gaat het nu net om. Kirkham polijst met Mothers Wax Mag & Alu Polish, omdat dat de beste metal polish ter wereld voor Kirkham is!
Vanaf nu mag Carclean.nl de Mothers producten aan Kirkham leveren en daar zijn we erg trots op!
Wil je zien hoe deze vaklui stap voor stap met de hand de replica's bouwen en polijsten? Check dan zeker dit PDF document: http://www.kirkhammotorsports.com/book_aoe/aoe_18.pdfI'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Cool! Dit is net de promotie die je zocht voor Mothers  Jammer dat ik nog een potje Meg's AMP heb, anders zou ik het ook wel aanschaffen Wat een vakmanschap trouwens! Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2009 Locatie: Zuid Holland
|
Mooie deal Tim, gefeliciteerd Groeten,
Antoni
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Gefeliciteerd, is een zeer mooie aanwinst voor het bedrijf! Net even door het pdf'je gevlogen: lijkt me super als zoiets je vak is // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Leveren jullie aan Kirkham ook liters? Of allemaal kleine potjes M&A Polish Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
gaaf tim dit zijn nu bedrijven waar ik graag wil werken gewoon ouder wets handwerk geweldig de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Netjes jongens!   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
Gefeliciteerd . All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Proficiat hiermee, mooie deal! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Dennis Blomaard schreef:Leveren jullie aan Kirkham ook liters? Of allemaal kleine potjes M&A Polish Gek genoeg gewoon de 280 grams potten  Het blijkt erg zuinig te zijn in gebruik. Okee okee er zijn wel 12 potten vertrokken en stiekem ook de Billet Metal Polish, die kennen ze nog niet. Maar dat is een killer!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Veldhoven
|
Mooi bedrijf om mee samen te werken! Echt gaaf zo'n gepolijste aluminium auto Opel Corsa 1.4 16v sport  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
En de billit is nog altijd alleen in klein k u t potjes leverbaar :P Ach, veel kleintjes maken een grote! Gefeliciteerd in ieder geval!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Is de Billet nog beter misschien? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
|
Hoe Mothers het doet, weet ik niet, maar de Billet is echt weer heel veel beter! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
mischien gaat ze eerst de m&a polish gebruiken, en om te finishen de billet? lijkt mij wel een dure bedoening, een hele auto polijsten met die billet as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Volgens mij kunnen ze nog best een curcus dappen of een rotary clinic volgen gezien het 'poetswerk' op onderstaande foto 
|
|
|
|
Lijken hologrammetjes idd, ik zal ze eens een cursusje geven  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Als er nu één materiaal is waar je het geheid op ziet is het dat wel... Mooi deal met Kirkham Tim, proficiat
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Goeie deal Tim! Gaat de R8 ook een aluminium behandeling krijgen? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Gefeliciteerd! Toeval zeg me pa gaat zondag naar polen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,476 seconden.