|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Polijstpads voor de machine hebben de meest uiteenlopende foamtypes om een zo goed mogelijk resultaat te kunnen krijgen en efficient te kunnen werken. Gek genoeg had je tot voor kort deze keuze niet als je met de hand aan de slag wilde gaan.
De CSS foam handpad is speciaal ontworpen om ook met de hand het juiste foamtype te kunnen gebruiken met het gewenste product. Je behaalt nu ook met de hand een beter resultaat door een passende CSS foam handpad te gebruiken!
Deze pads gebruiken, net als de machinale Lake Country pads, de CSS Technology! De kleine ronde uitsparingen zorgen ervoor dat de pad meer product op kan nemen, zonder dat hij door en door verzadigd raakt. Je kunt dus makkelijker en langer doorwerken omdat de pad steeds voldoende product afgeeft.
Citaat:Concorso Ultra Soft Finishing Applicator. De gouden pad is speciaal ontworpen voor het aanbrengen van wax, sealant en glaze. Hij heeft geen cuttingfactor en is extra zacht. Door de zeer hoge dichtheid is hij een stuk zuiniger in gebruik dan de rode finishing pad en hij is ook nog eens 40% zachter. Veilig voor elke afwerking en brengt het product dun en gelijkmatig aan. Te gebruiken als laatste stap. Dit handpandje heeft een doorsnee van ca. 10cm.
De pads zijn gemaakt van antistatisch schuim en ze zijn wasbaar in de wasmachine!
http://www.carclean.nl/p...78-14x4.5GO_101650.aspx
Citaat:White Polishing Applicator. De witte pad is speciaal ontworpen voor het aanbrengen van cleaners en polishes. Hij heeft een cuttingfactor van 2 en is lekker stevig. Veilig voor elke afwerking en brengt het product dun en gelijkmatig aan. Dit handpandje heeft een doorsnee van ca. 10cm.
http://www.carclean.nl/p...78-14x4.5WH_101651.aspx
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Sweet! Komen die Concorso pads er ook in Euro variant? En staat er nou echt roze pad? Dacht dat die dingen rood waren.
|
|
|
|
Tikfoutje  Wellicht dat we in het nieuwe seizoen Euro's laten maken, maar de komende maanden worden ze niet verwacht.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
 Wow die goude is nog zachter dan de rode ronde! Ben benieuwd hoe dat zal werken tijdens het waxen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ben benieuwd, vooral naar de gouden pad. Toch vond/vind ik de rechthoekige pads gemakkelijker vasthouden voor grote oppervlaktes, zoals bijvoorbeeld bij het aanbrengen van een wax. Een tijd geleden heb ik nog een vergelijkende test tussen de 2 verschillende rode pads geschreven. Misschien zijn de ronde pads wel makkelijk voor spaakvelgen! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Leuk! Er is nu een zusje voor de Rode pads "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Den Haag
|
Vandaag 5 binnen gekregen Misschien 2 teveel maarja ik ben dan ook meestal iets te enthousiast Op aanraden van Tim deze besteld! Voelde erg zacht in de verpakking alleen liet ik het pakketje op me werk staan Dus ik heb ze nog niet uit het plastic gehaald.
|
|
|
|
Het zijn echt heerlijke padjes. Ik heb ze in mijn bed liggen.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Polishing the ...  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2009 Locatie: Duiven
|
Ik heb v/d week de gouden pad kado gekregen bij een bestelling. Ziet er goed uit en ligt goed in de hand. Je voelt de kwaliteit. Ik bestel geen Meguiar's padjes meer maar deze. Volgende bestelling maar een witte er bij nemen. Seat Leon Copa candywhite 2011 Seat Ibiza Goodstuff black magic 2011
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik had al zo'n Concorso pad aan mijn bestellijst toegevoegd, toen ik erachter kwam dat ik eigenlijk nog een paar Dodo Supernatural fingermitts had liggen. Eerst die maar eens proberen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ben ERG benieuwd wat deze veel anders maakt als de rode buiten dat hij zachter aanvoelt... en waarschijnlijk minder product op neemt.. mocht ik overstag gaan, wil ik de kompressor in 6'' om machinaal te werken. @soeper.. de fingermits zijn ECHT ik smeer al mijn waxen (muv 845) met de fingermitt (de 845 gaat met rode euro pads) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,263 seconden.