Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Je oud mobieltje voor een goed doel Opties
vipinholland
#1 Gepost : vrijdag 6 november 2009 12:58:57
Rang: Lid

Beste forumleden,

Vrijdag 6 november is het Global Day of Giving(een initiatief van het bedrijf waar ik werkzaam ben als systeembeheerder).

Omdat we niet alleen onze business belangrijk vinden, maar ook de maatschappij waarin wij opereren, organiseert Draftfcb vrijdag 6 november aanstaande haar Global Day of Giving. Een uniek evenement waarbij alle Draftfcb kantoren ter wereld (van Chicago tot Sydney en van Cape Town tot Stockholm) zich inzetten voor een ‘Goed doel’ dat bijdraagt aan het welzijn van kinderen.

Lowe/Draftfcb Amsterdam maakt zich aanstaande vrijdag in twee teams sterk voor de stichting van Duchenne. Deze stichting zet zich in voor kinderen met de ziekte van Duchenne; een vreselijke, erfelijke en uiteindelijk fatale spierziekte (spierdystrofie) die het leven van kinderen (vooral jongens) al vanaf jonge leeftijd ernstig ontwricht.

Wij gaan de Duchenne Stichting steunen door oude (al dan niet functionerende) mobiele telefoons in te zamelen. Bij vrienden, familie, kennissen, klanten en relaties. En dus ook bij jou! Het geld dat we voor al die mobiele telefoons krijgen, gaat vervolgens in zijn geheel naar de stichting. Zodat het rechtstreeks naar de patiëntjes kan. Of kan worden ingezet voor onderzoek.

Concrete vraag aan jou luidt dan ook: Heb je nog ergens een oud mobieltje? En mogen wij ‘m dan hebben? Mooi! Dank je wel. Ga naar www.lowedraftfcb.nl/duchenne en vul je naam, het aantal telefoons in bij mijn team NulZes brigade.

Je kunt de telefoon(s) vervolgens kosteloos opsturen naar:
ReCell
o.v.v. Stichting Duchenne
Antwoordnummer 91108
3009 WB Rotterdam

Laat vrijdag 6 november aanstaande(voor 16.00 uur) weten of je meedoet. Want dan is het Global Day of Giving
vipinholland
#2 Gepost : vrijdag 6 november 2009 14:08:47

wil iedereen die via dit forum een mobieltje doneert dit even plaatsen in een reactie hieronder. Dan heb ik een beetje een overzicht...thanks
Binnetie
#3 Gepost : vrijdag 6 november 2009 14:15:12

Ik doe mee! Alhoewel het kort dag is (16.00 uur) zal ik de telefoon komende week opsturen. Wel heel toevallig, ik zoch nl mijn digipas en kan hem nergens vinden, zit in een oude kast te zoeken en daar ligt nog een oude telefoon die het nog prima doet maar gewoon oud is. Ik kan nu gewoon het formuliertje op de website invullen?
-=Met Een Hamer Past Alles=-
vipinholland
#4 Gepost : vrijdag 6 november 2009 14:27:05

Binnetie schreef:
Ik doe mee! Alhoewel het kort dag is (16.00 uur) zal ik de telefoon komende week opsturen. Wel heel toevallig, ik zoch nl mijn digipas en kan hem nergens vinden, zit in een oude kast te zoeken en daar ligt nog een oude telefoon die het nog prima doet maar gewoon oud is. Ik kan nu gewoon het formuliertje op de website invullen?

thanks, klopt je kan nu het formuliertje invullen en wanneer je tijd hebt(liever z.s.m.) kun je hem opsturen...
Binnetie
#5 Gepost : vrijdag 6 november 2009 14:37:35

Oke zal ik doen. Moet eerst even een bubbeltjes envelop zien te regelen.
-=Met Een Hamer Past Alles=-
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire