|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Bert schreef:Binnen een maand gaat er weer iets gebeuren hier op het Wild Wild Web! Oh nee.. ik zie mijn kerstcadeautjes al voor de familie en vrienden met een budget over van 10 euro .. en ik zelf aan de DAP en Fuzion..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Vandaag toch ook maar wat besteld, niet al teveel - dodo juice raam sticker - dodo juice lime prime lite - dodo juice supernatural buffing cloth * 2 (en snowfoam + lans) Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-7-2009 Locatie: België
|
Juist nog 2 Fantastic Fur's bijbesteld! Er was wel een probleem blijkbaar, hij stond oranje tot ik op afrekenen klikte! Toen sprong ie op rood! Heb ik dan voorlopig de laatste of heb ik ze juist niet? Het probleem is dat ik morgen voormiddag naar Carclean.nl rij,dus het is "vrij" belangrijk of ze er zijn of niet? Is nl. 2u bollen voor mij. En dan heb ik nog een 2de probleempje. Bij mijn vorige bestelling deze nacht om 00.05u  heb ik op verzenden geklikt ipv afhalen  , kan ik deze morgen gewoon toch meenemen?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Net niet, 1tje heb je er. Morgen wordt alles bijbesteld en hopen we woensdag uit te kunnen leveren. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Er zitten toch wel weer een paar gaten in het Dodo Deel "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Ja kom op.. de laatse 5 minuten gaan zo in....mooie DODO STUFF, 1 maal.. ander maal 
|
|
|
|
Ik heb niets besteld, goed hè! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
En close down  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Tjeez toch gezwicht en het volgende besteld: 101037 Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml 101132 Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth 101651 Monello - White Polishing CCS Round Foam Hand Applicator 101131 Dodo Juice - Mister Pink - Interior Detailing Mitt 100980 Lake Country - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator 101363 Pro Vision - Rain Clear Rain Repellant Gel - 150ml Dit gaat thuis weer gezeur opleveren -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Tim schreef:En close down  Thanks  .. net op de valreep Jeroen nog even een flesje BTBM aangesmeerd en een EZ mini brush voor de velgen van de beamer
|
|
|
|
De volgende actiedag is 8 december. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
En over wat gaat die actiedag
|
|
|
|
Dat vertellen we nog niet  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Binnetie schreef: Wat ook leuk is om een dag te organiseren met elk uur een spectaculaire aanbieding (aangekondigd of niet aangekondigd)
Wie weet... het idee is wel leuk om verder uit te werken in ieder geval Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Tim schreef:En close down  Mooi! Kan ik weer rustig gaan slapen zonder bestelneigingen. Tim schreef:De volgende actiedag is 8 december. Godmiljaar! Niet weer!
|
|
|
|
Mis nu al die wietblaadjes op de site! DrieDimensionale Dap dag? 8 dec.? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Mooi! Kan ik weer rustig gaan slapen zonder bestelneigingen.
Godmiljaar! Niet weer! Ik denk dat het voor jou niet van belang zal zijn, dus je kan 8 december rustig slapen  Mailing gaat er maandag of dinsdag uit. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
De avater van je Tim Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
@Bert, Je noemt het de Crazy Carclean.nl Super Sell. Via een mailibg geef je een tip wanneer de Super Sell gehouden kan worden. En dan vanaf 0.00 uur elk uur een messcherpe aanbieding. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Ik had verwacht dat er toch meer Dodo spul uitverkocht zou zijn dus of er was weinig belangstelling of de voorraad was immens groot.
Wilde gok 8 dec.
Poorboys World of Mothers Wax Tuesday
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Tim schreef:Ik denk dat het voor jou niet van belang zal zijn, dus je kan 8 december rustig slapen  Mailing gaat er maandag of dinsdag uit. Ik weet het, ik weet het: Turtlewax Tuesday // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
dat zou cool zijn! dan heb ik eindelijk reden om die heftige lucht verfris beestjes te bestellen klik voor team turtle!zou die graag een keer willen hebben! ik zou ook serieus wel de deepgloss sealant van wolfgang willen hebben. samen met de bekledingsspray. en finishing glaze (eventueel de polish enhancer erbij) maar heb voorlopig alles ff op stop gezet! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Tim schreef:De volgende actiedag is 8 december. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, denk ik Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Peter Jansen schreef:De avater van je Tim Groet, Peter Mooi he. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Sorry Tim, maar ik vond je kikker beter (Avater). My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Ja die kikker maakte je echt een man  -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Veldhoven
|
Soepergrover schreef:Godmiljaar! Niet weer! Als JIJ nou de lotto van 100 miljoen miljard gewonnen had, waren die actiedagen geen probleem! Opel Corsa 1.4 16v sport  
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
alteaniels schreef:Ik had verwacht dat er toch meer Dodo spul uitverkocht zou zijn dus of er was weinig belangstelling of de voorraad was immens groot. Ik zeg: De laatste van de twee opties!
|
|
|
|
Hehe. Toch staat er een behoorlijk deel van het Dodo assortiment 'op rood'. Kunnen jullie nu eindelijk eens door de rekken heen kijken met dat nieuw gecreeerde gat?
|
|
|
|
Nog steeds niet...nou ja, op sommige plaatsen een beetje misschien. En dan kijken we tegen de sinterklaassnoepjes aan!
|
|
|
|
Ach, als je daar vanaf wilt
|
|
|
|
Hoe vind je m'n (nieuwe, tijdelijke) avatar? Speciaal om bij de rest van de club te horen
|
|
|
|
Ben ook voor de gein een dagje geswitched
|
|
|
|
Guest
|