|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Als ik op de GLS site kijk met mijn inlog code staat er de datum van vandaag en de tijd 16.15. En er staat bij ontvanger KOSTER betekend dit dat mijn pakje is bezorgd bij een buurman van mij of iets? Loud pipes save lives.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
De kans is groot dat dat het geval is inderdaad. Staat er geen ander huisnummer bij? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Hey bedankt voor je antwoord. Dit was idd het geval, beetje raar dat ik geen briefje heb gehad waarin stond dat de buurman het had Naja opgelost zo.. Ben weer blij met mn spulletjes Loud pipes save lives.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
hier ook een keer mee gemaakt, besteld op het adres van vriendin thuis, was afgeleverd in de flat hier tegenover, ook zonder briefje in die gevallen bied de gls servicelijn vaak uitkomst as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Vanmiddag weer zonder problemen afgeleverd. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2010 Locatie: Meerhout
|
Even een vraagje. Als ik bestel en ik wil afrekenen, komt er een rekening nr op men scherm. Maar ik ben belg en als ik het goed voor heb, moet ik dan de iban nr hebben. Of heb ik het mis? Want het rekening nr dat ik zie is geen iban denk ik. En hoe lang duurd het voor het geld op de rekening staat van Carclean.nl als ik het overmaak. Sorry voor de vragen. Mvg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Bjorn, Op de infopagina staat het volgende Bank, BTW en KvK gegevens Postbank: 47.60.229 ABN-AMRO: 46.81.67.463 IBAN: NL22ABNA0468167463 BIC: ABNANL2A BTW nummer: NL8131.15.656.b01 Kvk nummer: 24.360.558 De tijd voor transfer is niet lang meer, omdat de bankregels zijn aangepast. Daarvoor moet je een paar dagen rekenen. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Maandag avond heb ik een bestelling gedaan en gelijk betaald. Nu het te betalen bedrag ging gelijk van mijn rekening, maar bij mijn order staat nog steeds onbetaald (vandaag donderdag). Is het normaal dat dit zo lang duurd, of moet ik me zorgen begingen maken? Wat is de gemiddelde tijd tussen bestelling en levering bij de belgen?
|
|
|
|
Bjorn01 schreef:Maandag avond heb ik een bestelling gedaan en gelijk betaald. Nu het te betalen bedrag ging gelijk van mijn rekening, maar bij mijn order staat nog steeds onbetaald (vandaag donderdag). Is het normaal dat dit zo lang duurd, of moet ik me zorgen begingen maken? Wat is de gemiddelde tijd tussen bestelling en levering bij de belgen? Sorry zie net dat de datum van bestelling 25/05 is. Mijn fout.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Bjorn, ik zie dat je ook van België bent, dan moet je voor een betaling toch rekenen op een dag of drie. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Pakje bij de buren. Naam van de buren op de Track&Trace van GLS verkeerd gespeld en geen GLS bonnetje in de bus. Maar ikke wel gelukkig met de Rotary  en de kinderen met de plastic plofzakken. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
rodders schreef:Bjorn, ik zie dat je ook van België bent, dan moet je voor een betaling toch rekenen op een dag of drie. Klopt, net gezien dat de betaling in orde is. Verloopt dat ook lekker vlot
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,354 seconden.