|
|
Rang: Gast Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: oost souburg
|
algemene vrag is dit namelijk hoe zijn de supernatural products van dodo juice gaarne van alle een review of ervaring wil deze namelijk alle aanschaffen. gr jeroen Wordt: Ik heb een algemene vraag: Hoe zijn de Supernatural producten van Dodo Juice? Zijn er reviews van of heef iemand er ervaring mee? Ik wil ze namelijk allemaal aanschaffen. Groeten, Jeroen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
er zijn al diverse reviews en tests geschreven. bijvoorbeeld deze: http://forum.carclean.nl...on-Estate--Update6.aspx
of deze: http://forum.carclean.nl...e-Supernatural-Wax.aspx
of deze: http://forum.carclean.nl...iew-Supernatural20.aspx
bij deze die ik gevonden heb worden voornamelijk de shampoo en de wax behandeld.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Tip: gebruik leestekens en de zoekfunctie... Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
En waar ga je ze dan kopen?  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik zal me alvast even voorbereiden op Dodo donderdag dan! Dat wordt hard werken! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Gewoon allemaal kopen en proberen,kan je meteen een goede review erover schrijven. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
DoDo donderdag is toch al geweest! gr j
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
iedere week is het do do donderdag. Maar aanstaande Donderdag is het Dodo donderdag. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Goed naar de datum kijken... geen bestelling gezien donderdag trouwens dan? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
is a.s. donderdag... de supernatural producten zijn... supernatural.. geen geur / kleur / smaakstoffen as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
XJ8 : donderdag 26 november 2009 = Dodo Donderdag
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
aron147 schreef:is a.s. donderdag...
de supernatural producten zijn... supernatural.. geen geur / kleur / smaakstoffen Een correcte vertaling van Supernatural is bovennatuurlijk of buitenaards ( in de juiste context.) M.i verwijst de naamgeving niet naar het feit dat geen geur- en kleurstoffen zijn toegevoegd. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
M.i. beide waar, m.n. voor de producten als de SN wax en de SN shampoo. Deze bevatten geen of een minieme hoeveelheid geur- en kleurstoffen om alles zo 'puur'/'natuurlijk' mogelijk te houden. Dat er vervolgens door Dodo een leuke naam aan wordt gegeven om ermee aan te geven dat de spullen de normale productrange ontstijgen, is niet ongewoon voor Dodo Juice. Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel veel producten voorzien zijn van het Supernatural labeltje. Kweenie of alles nu echt zo buitenaards goed is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
@ cento. je kan het ook zien als "super natuurlijk" (engels verkrachten!) de product hebben nu eenmaal geen kleur en geurstoffen (best jammer) @soeper inderdaad.. dat had ik nou ook! ineens een nieuwe uitpoets doek met het sn label,, is het een gewone fantastic fur, alleen dan wit (niet dat er iets mis mee is, maar het is ineens sn geworden) de shampoo ben ik heeeeel benieuwd naar, en ga ik zeker donderdag bestellen verder ben ik ook benieuwd naar de droogdoek! HOE GOED is deze? net als de carrand of beter?? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
xj8 schreef:DoDo donderdag is toch al geweest! gr j Je bent niet de enige hoor, maar het is komende Donderdag!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Ik heb vandaag de SN clay gebruikt icm Born Slippy. De clay is naar mijn idee plakkeriger dan b.v. de Megs prof clay, maar niet hinderlijk in mijn optiek. Verder voelde de clay zachter aan dan de blauwe Meg klei, met de reinigende eigenschappen zit het ook wel goed, met name onderaan de portieren kwam toch wel wat troep af... Wel veroorzaakte hij bij mij een soort van marring, toen ik de klei voelde had ik dit eigenlijk niet verwacht. Dit verwacht ik eerder bij een hardere clay zoals de Megs blauw of rood... De Lupo heb ik na de kleibeurt behandeld met een waxje, de NXT 2.0 van Meguiar's en daarmee verdween de "marring" in mijn geval al dus het stelt niet zoveel voor Afijn, mijn ervaring heb je dus
|
|
|
|
thx quincy dat zijn de ervaringen die ik zoek real l  ives
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
xj8 schreef:thx quincy dat zijn de ervaringen die ik zoek real l  ives Is dat nou synisme ?
|
|
|
|
ik zou niet durven.Ik heb een kleine hoevelheid dodo van iemand overgenomen en wil graag iemands mening dr overhoren thats all,neen en ben niet op het forum om haat te zaaien.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,334 seconden.