|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
N.a.v. de laatste review(s) van Tinus, heb ik Tim een PM'tje gestuurd met de vraag of het mogelijk was dat Tinus een 2e vaantje erbij zou kunnen krijgen. Waarom: mk-us schreef:Ik ben van mening dat Tinus ondertussen wel een gulden ipv zilveren vaantje verdiend / 2e vaantje. Maakt niet alleen doeltreffende reviews, deelt ook zijn kennis en is hulpvaardig. Zojuist bericht terug gekregen met het goede nieuws dat het gehonoreerd is. Bij dezen wil ik Tinus nogmaals bedanken voor zijn inzet en goede bijdrage aan het gehele forum en diens leden. HULDE VOOR TINUS // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
tinus gefeliciteerd kerel het is je gegund hoor.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Van harte gefeliciteerd met je 2e virtuele onderscheiding Tinus! Heb je al een datum geplanned wanneer we met zun allen langs kunnen komen voor koffie en gebak?!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Gefeliciteerd Tinus, het is je echt gegund! -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
proficiat Tinus! Idd, dank je voor alle tips en tutorials tot nogtoe
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
hahahaha! Bedankt voor deze eer; ik zal hem met trots dragen! Thnx! Glans is een keuze
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,197 seconden.