Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's 12>
Einde jaars rede, hoe kijken we terug op Carclean.nl 2009 Opties
Snitser
#1 Gepost : zondag 29 november 2009 14:48:16
Rang: Lid

Beste Carclean.nl 'ers,

Vorige jaar december heb ik ook een soort gelijke post gedaan. Nu zijn we eind november, maar wil er nu meer een interactief iets van maken. Dus iederen kan tot hoe toepasselijk, eind december reagerenknipoog

Helaas heb ik dit jaar zelf weinig kunnen bestellen bij Carclean.nl , maar een huis kopen en verbouwen zijn dan een goed exuus denk ik!

Maar we zouden het over 2009 hebben. Wat is er allemaal gebeurd. Diverse actie's, meetings, de stand met tentLoL
Nieuwe producten in het assortiment, diverse groupbuys, Carclean.nl Cafe, Start met nieuwbouw, Dennis aan de bak bij Carclean.nl .......

Zo zullen er vast nog wel meer dingen zijn. Na alle ontwikkelingen in 2009, ben ik benieuwd wat het nieuwe jaar gaat brengen.

Carclean.nl Team, onderstaanden afbeelding zegt genoeg denk ik. Al het goeds voor 2010!

Marc
Dibbuz
#2 Gepost : zondag 29 november 2009 15:26:49
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Voor mij is 2009 een cruciaal jaar geweest natuurlijk.

In de eerste plaats dat ik na 12 jaar in de supermarkt te hebben gehangen kreeg ik de kans om iets te gaan wat ik echt geweldig vond: met detailing bezig houden!
1 Maart begon voor mij het grote Carclean.nl avontuur! Ik deed eerst al een tijd part-time zodat ik zeker wist dat dit dé overstap was die ik moest maken.

Ten tweede is het dankzij de mensen bij Carclean.nl en nieuwe vrienden die ik gemaakt heb met detailing dat ik het overlijden van mijn moeder eind 2008 dit jaar sterk heb doorgebracht. Tuurlijk gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk maar danzkij de belangstelling en medeleven deel je de pijn toch en dat is voor mij cruciaal geweest.
Ik durf er niet aan te denken hoe ik er nu bij had gezeten als zonder deze mensen. Het is ongelooflijk maar mijn oude baas verwachtte gewoon dat ik de dag nadat mijn moeder (was donderdag) overleden was ik er gewoon weer was. Dat verzin je gewoon niet grrr Ook daarna nooit meer gevraagd hoe het ging of enige belangstelling.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem maar dat was helaas wel de werkelijkheid.

2010 moet echt een geweldig jaar worden met het nieuwe pand, nieuwe plannen, nieuwe ideeen... KAN NIET WACHTEN! feest

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
DKBM
#3 Gepost : zondag 29 november 2009 16:22:32

Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Op basis van de ervaringen uit 2008 en dit jaar verwacht ik veel moois in 2010. Mooie producten en clinics. Een ding mag / moet van mij onveranderd blijven: de superbe service en klantbenadering van de hele crew. Absoluut top! Keep up the good work great Wel een verzoek: kunnen jullie in 2010 ook mooi weer opnemen in de collectie? hehehe

@Dennis, wat laat maar alsnog gecondoleerd. In 2002 is mijn vader overleden. Mijn werkgever deed gelukkig niet moeilijk en verwachtte van mij ook niet dat ik zou komen tot na de begrafenis. Het kan dus wel.
Vrienden noemen me Martin
Soepergrover
#4 Gepost : zondag 29 november 2009 16:42:47
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Tja, voor mij iets minder aangrijpend, maar 2009 heeft voor mij toch een aardige verandering teweeggebracht.

Tot voor dit jaar nauwelijks wat aan de auto gedaan en als het dan toch 'moest', rap snel even afraffelen.
Met de nieuwe auto in maart dit jaar en wat eerste voorzichtige bestellingen aan detailgerei, was daarna al rap het hek van de dam.
Ik moet zeggen dat dit voor mij persoonlijk even iets nieuws was. Normaal gesproken vind ik het ook wel leuk om te zien wat voor leuke (elektronica-)gadgets, computers, telefoons en audiospullen er op de markt zijn en komen, maar daarmee weet ik me toch goed te beheersen; wat dat betreft doe ik slechts sporadisch een nieuwe aankoop (huidige telefoon bijvoorbeeld is inmiddels vier jaar oud; doet het nog goed, dus geen nieuwe nodig).

Ook de kennismaking met het forum is me prima bevallen. Ik zit er in principe iedere dag wel op. Ik heb zelfs al van een paar andere forumleden een PM gekregen met de vraag of het wel gezond is dat ik zo veel/lang op het forum vertoef. pfrlt
Wat mij betreft is dit geheel te wijten aan de doorgaans goede en ontspannen sfeer hier op het forum.
Ik vond met name de door braamr opgezette groupbuy voor sprayflessen wel een tekenend voorbeeld v.w.b. enthousiasme en behulpzaamheid van diverse forumleden. Ik heb daarin zelf nog een kleine rol kunnen spelen door wat flessen bij mensen af te leveren of bij mij op te laten halen. Het ging mij daarbij niet zozeer om de flessen, maar meer om eens te zien welke personen er achter de nicknames schuilgingen. Da's me goed bevallen. Ik ben hierbij een aantal keren erg hartelijk ontvangen bij de mensen thuis. Lekker bakkie koffie erbij, leuk gebabbeld. Helemaal top.
Verder nog een paar kleine mini-meets meegemaakt, waar ik de nodige mensen in levende lijve heb ontmoet, zowel bij Carclean.nl (DAP-workshop) als bij mensen thuis. Een nieuwe detailmeet of het veelbesproken Carclean-etentje zie ik dus met het nodige enthousiasme tegemoet.

Affijn, zo terugkijkend ken ik eigenlijk maar weinig bedrijven waar de klanten zich zo betrokken voelen als bij Carclean.nl Mezelf incluis dus.
Zelden gezien dat mensen zo enthousiast reageren als op de introductie van nieuwe Monello producten, groupbuys, clinics en het wel en wee van de nieuwbouw.

Ook van hieruit dus een verzoek om vooral door te gaan met hetgeen waar jullie mee bezig zijn en zijn geweest.
Ik zie nog weleens iets van 'Zonnige zaterdag' opgenomen worden in de collectie. Wil alleen niet weten wat dat mag gaan kosten hehe
bartr123
#5 Gepost : zondag 29 november 2009 17:10:38

Voor mij ging er ook een nieuwe wereld open, het detailen van mijn auto,een deal met dennis over zijn detail kast,een meeting in Budel die daarop volgde,die op zijn beurt ook weer uit de hand liep,met een afsluiter voor Dennis,Adrie en Peter die het luchtruim kozen.
Een msn gebeuren dat uitmondde in het Carclean.nl Cafe met denk ik wel het hoogte punt de BBQ bij mij met daar weer op het bezoek van de master detailer himself, de vele en vele uren dat ik me achter mn laptop scherm krom zat te lachen,de meetings die ik bezocht,
Een eigen bedrijfje wat zich richt op Carcleaning, en de vele "vage kennissen"die ik er aan over heb gehouden.
Ik zeg op naar een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen en veel lol en plezier!

@Dennis ik heb een brok in mijn keel.....
Opel Antara 2008
Festool
3M
B.K.
#6 Gepost : zondag 29 november 2009 17:25:01
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Een mooi mooi jaar!

2010 zal zeker zo goed worden, maar ik ben bijna zeker dat het beter wordt. Wellicht zijn er zoveel nieuwe verrassingen, iets wat de klantenbasis alleen maar plezier brengt.

Zoals ik het al vaker heb gezegd, doe gewoon zoals jullie tot nu toe altijd gedaan hebben. Ik ben en blijf zeer tevreden over alle soorten van service die jullie bieden.

Ik hoop dat ik wel meer tijd heb volgend jaar voor het detailen, door 2 jaren samen te toen op school schiet me tijd tekort. Een vlug autowasje kan er nog net vanaf.
Dit geld ook voor het Café, sorry jongens, ik draai echt op overuren. Pak het niet persoonlijk op want dit is het helemaal niet!

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
stimpy68
#7 Gepost : zondag 29 november 2009 17:47:05
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

Een mooi en zeer druk jaar gehad, ik werk dan niet full-time bij Carclean.nl , maar elke meeting en workshop e.d. ben ik er weer bij, en dat nog buiten mijn normale werk als ICT'er waar ik vaak ook niet altijd normale uren draai (al denken sommige mensen nog steeds dat je als ambtenaar niets doet en lekker van 9 tot 5 werktknipoog ) En daarnaast nog eens de detailklussen met Dibbuz samen.
Tussendoor ook nog even een certificering gehaald voor mijn IT werk (SNIA Professional) en bezig met de 2e (SNIA Engineer). Weinig vrije tijd gehad daardoor dit jaar, althans minder dan de voorafgaande jaren.
Maar dat maakt mij allemaal niets uit omdat ik het werken bij Carclean.nl gewoon erg leuk vind en het gewoon een uit de hand gelopen hobby is geworden waar ik ook nog voor betaald krijg hehe En ik mag wel zeggen dat ik mijn collega's bij Carclean.nl inmiddels als vrienden beschouw. Iedere meeting is het weer hard werken, maar een hoop lol great Waarvoor dank aan Tim, Dana, Dennis, Bert en Cees! ja

2010 gaat nog mooier worden met het nieuwe pand, en daarmee waarschijnlijk nog drukker.
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
nick22
#8 Gepost : zondag 29 november 2009 18:16:22

2009 :

in het begin van dat jaar naar een Carclean.nl meet geweest ergens in een grote wasbox.eerste ervaring irl en dat was leuk!

verder het eerste halfjaar van 2009 best wel wat besteld bij Carclean.nl .en veel gedetaild.

ook nog een clinic bij gewoond en dat was wederom gezellig!

vanaf augustus door wat prive problemen bijna niks besteld en bijna niks gepost op het forum enniet veel gedetaild ook niet .
(heb nog wel veel foto,s van kleine projecten die nog niet online staan )

voor 2010 verwacht ik voor Carclean.nl een goed jaar wederom en hoop ik weer wat clinics of meetings te kunnen bijwonen voor de gezelligheid.
(en weer wat meer te posten)

goku3
#9 Gepost : zondag 29 november 2009 19:59:00

voor mij is 2009 een bewogen tijd geweest met up's en down's. Na 19 jaar samen te zijn geweest is in maart een eind gekomen aan mijn relatie..ik kan jullie zeggen dat ik ff door een heeel heeeel diep dalletje ben gegaan. zelfs nu ik er over schrijf doet het me allemaal nog erg zeersceptisch

Maar 2009 heeft me ook heel veel gebracht;
Zo ben ik de jongste Marktbeheerder van geheel Amsterdam geworden, daarnaast ben ik net als adrie partime adviseur geworden bij Carclean.nl . Iets waar ik Tim,Dana en Bert enorm dankbaar voor ben dat ik dat heb mogen worden. Daarnaast beschouw ik alle van de Carclean.nl als echte vrienden.
Helemaal me twee gabbers Adrie en Dennislief dat zijn echt mijn pikkie's hoorknipoog+tong

Ook in mijn andere hobby Aikido heb ik iets mooi's behaald, m'n Internationaal 1e Dan graad. dit is voor mij echt een hele overwinning!

1x in de 4 jaar word ik lichamelijk helemaal door gelicht ivm mijn verleden(leukemie, ziekte van werlhof) en ik kan jullie zeggen dat ik nog steeds geheel schoon ben, iets waar ik echt blij van wordjippie

De feestdagen zullen nog wel ff naar zijn maar ik zie 2010 geheel met frisse moed te gemoed.

ceeshehe

Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
Lexusfreak
#10 Gepost : zondag 29 november 2009 20:03:06

Jongens.......als ik jullie verhalen lees, kan ik maar 1 ding doen, een heel erg diepe knie buiging maken, met superveel respect................want dat heb ik zeer zeker voor jullie great great
aron225
#11 Gepost : zondag 29 november 2009 20:03:32

2009 is het jaar dat ik Carclean.nl het leren kennen..
need i say more? great
as for me no more sigs.. im not cool like that.
stimpy68
#12 Gepost : zondag 29 november 2009 20:05:24
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

goku3 schreef:

Helemaal me twee gabbers Adrie en Dennislief dat zijn echt mijn pikkie's hoorknipoog+tong

Dat is natuurlijk geheel wederzijds ouwe gabber! knipoog
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
Snitser
#13 Gepost : zondag 29 november 2009 20:12:10

Bedankt voor alle reacties in dit topic. Leuk om de diverse ervaringen te lezen van iedereen!
Angelique
#14 Gepost : zondag 29 november 2009 20:40:24

Indrukwekkend om te lezen hoe moeilijk sommige mede forummers het het afgelopen jaar hebben gehad op momenten. Veel respect heb ik voor jullie!
V.w.b de service, het enthousiasme en de inzet van de medewerkers van Carclean.nl kan ik alleen maar zeggen: SUPER! Ga zo door! great great great
Zelf heb ik, sinds ik lid ben van het forum en dus ook na mijn eerste bestelling (in september 2008) bij Carclean.nl ontzettend veel geleerd v.w.b. detailen. En veel stralende mensen (en dito voertuigen) achtergelaten/weg zien gaan!
Daarnaast heb ik eindelijk iets gevonden waar ik enorm goeie afleiding door heb, met een jong dementerende en (zeer) opstandige moeder niezoblij , heb ik al heel wat momenten gehad dat ik het even niet meer wist. Eén auto detailen en een geweldige reactie van de eigenaar (tot nu toe gelukkig alleen maar stralende gezichten blij ) en ik voelde mij weer een ander mens!
Daarnaast helpt het ook mee om mijn rug, schouder, nek en armen 'los' te houden en te zorgen dat de klachten niet toenemen!
Tot slot natuurlijk een geweldige lieve vriend lief gekregen dit jaar en v.w.b. Carclean.nl het geweldige sfeertje op dit forum met de vele tips, humor en het meeleven! great great
Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
emilio
#15 Gepost : zondag 29 november 2009 20:54:42

2009 was voor mij ook een apart jaar. Relatieproblemen gehad die daardoor bijna klapte en nog wat andere vervelende dingen.
Ook op het werk was het niet altijd even leuk door de recessie waardoor er veel van je verwacht wordt.
Gelukkig gaat het met m'n relatie weer goed.

2009 is het jaar waar ik Carclean.nl heb leren kennen en merken heb leren kennen waar ik nog nooit van gehoord had.
Ik werkte al met Meguair's en dit vond ik al het einde. Heb nu m'n horizon aardig verbreed en werk nu met producten die eigenlijk veel beter zijn. ( o.a Poorboys).

Ik heb vanaf juli al 9 orders geplaatst en er komen er nog 2 bij voor dit jaar.oeps

2010 zal het jaar worden waarin m'n viendin en ik samen een huis gaan kopen.

Ik zal in 2010 minder bestellen denk ik want ben aardig compleet met m'n detailcollectie.
(Groeit m'n neus nu...)hehehe
Seat Leon Copa candywhite 2011
Seat Ibiza Goodstuff black magic 2011
buster
#16 Gepost : zondag 29 november 2009 21:42:34

Voor mij was 2009 de kennismaking met Carclean.nl . De mensen daar wil ik bedanken voor de snelle service. Tim en crew bedankt. Ga zo door! Voor mij wordt de relatie met mijn vader steeds slechter na de dood van mijn moeder. Ik zou willen dat ik een broer of zus had. Ik probeer met detailen van mijn auto en andere auto's en met veel werken mijn gedachten te verzetten. Mijn voornemens voor 2010 zijn om te proberen om eens bij een meeting te zijn en een keer langs te gaan bij Carclean.nl voor een bestelling.
Peugeot 307CC
Binnetie
#17 Gepost : zondag 29 november 2009 22:30:37

2009 Was voor mij een bijzonder jaar. Ik leerde Carclean.nl kennen via het Seat-online. Sindsdien ben ik alleen nog maar zelden online op het seat-online forum. Ik moet zeggen dat de kennismaking met Carclean.nl mij zeer goed bevallen is. De eerste order was meteen de volgende dag al binnen. Heel veel informatie kunnen halen van het bijbehorende forum en ook heel veel mogen vragen.
Ik vind dit 1 van de betere fora's waar men goed en leuk en gezellig met elkaar omgaat feest ja. Iedereen behandeld elkaar met respect!

In maart 2009 kwam ik in de ziektewet terrecht. Na een mislukte operatie aan fistels in mijn been ging ik langzamerhand toch steeds slechter lopen. Iets waar artsen mij jaren geleden voor hebben gewaarschuwd toen de diagnose gesteld werd. Een ziekte die erg zeldzaam is en met name de 'nawee' die uit deze ziekte is voorgekomen, welek maar 1 op de 4 miljoen mensen treft. Ik kwam bij huis en zocht iets nieuws. Ik werk elke dag met computers (systeembeheerder en manusje van alles). Ook was ik 's avonds wel eens in de weer voor mensen met computerproblemen. Ik zoch iets nieuws. Eind 2008 heb ik een tweedehandse Seat Ibiza 1.9 TDI FR gekocht uit 2004. Ik zocht een goede diesel en kwam hier op uit. Met name de vele km's die ik voor mijn werk ging rijden gaven de doorslag deze auto te kopen.

Toen ik begin april dus kennismaakte met Carclean.nl begon mijn nieuwe hobby. Nieuwe manier van autowassen. De vele produkten die een detailer kan gebruiken interesseerde mij enorm. De goede service en perfecte antwoorden van Carclean.nl en de andere forummers maakte mij steeds enthausiaster. Ik kreeg zin in het detailen van mijn auto. En dat gaat me goed af. De dagen dat ik me wat beter voelde besteedde ik aan de auto.

Gelukkig ben ik eind september geopereerd en is een groote deel van mijn hamstrings in mijn linker been verwijderd. Na een aantal weken van revalideren kan ik weer lopen, traplopen en autorijden. Het voornaamste is dat ik geen ontstekingen en pijn meer heb. Hardlopen zal ik nooit meer kunnen doen, daarvoor mis ik toch teveel van mijn spieren. Het gaat gelukkig nu goed met me.

2010 zal voor mij nog meer in petto hebben qua detailen. Nu doe ik mijn eigen auto en de auto van mijn ouders, maar wil me ook gaan richten op verschillende auto's en hun lakken.

Ik wil iedereen hier bedanken voor de perfecte hulp en steun die ik heb gekregen dit jaar! Ook de topicstarter voor dit leuke initatief. Ik hoop nog lang van dit forum te kunnen genieten en hoop dat 2010 een nog beter jaar voor Carclean.nl wordt (maar dat gaat vast lukken) cool
-=Met Een Hamer Past Alles=-
Dibbuz
#18 Gepost : zondag 29 november 2009 22:58:20
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

stimpy68 schreef:
Dat is natuurlijk geheel wederzijds ouwe gabber! knipoog

Mee eens is blij

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
goku3
#19 Gepost : zondag 29 november 2009 23:09:50

Dibbuz schreef:
Mee eens is blij

echte vrienden zijn schaars, toch iets goeds gedaan want ik heb er tweelief
bartr123
#20 Gepost : zondag 29 november 2009 23:11:59

Joehoe Cees!
Opel Antara 2008
Festool
3M
Surfingwizzkid
#21 Gepost : zondag 29 november 2009 23:17:06

2009 is voor mij een duur, verrassend, maar vooral een leuk jaar geweest.
Niet zo heftig als andere mensen hier, ik kan wel zeggen dat ik meeleef met Dennis (pa overleden 2002, ma in 2005). De rest uiteraard ook heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijden.

Ik ben sinds augustus geen 20-er meer, dus de jaartjes met de 3 ervoor gaan nu tellen. meuh
Sinds mei heb ik Carclean.nl ontdekt en vanaf juni de eerste bestelling gedaan.
Ondertussen dit jaar ook al ruim over de € 1.000,- aangeschaft aan poetsmiddelen waaronder de DAP V2 en 90% van de spullen hiervan komen bij Carclean.nl vandaan.
Dit jaar de overstap gemaakt van handmatig detailen naar machinaal.
2 clinics bezocht, één voor excentrisch detailen en één voor rotary & wetsanden.
Erachter gekomen dat de wereld groter is dan Meguiar's alleen.

Ik heb mijn oude baan opgezegd en begin in 2010 bij mijn nieuwe werkgever.
Begin dit jaar stond de UWV nog binnen om de helft van de mensen eruit te werken (50% is teruggedraaid).

De turbo op mijn Civic is gemonteerd en draait als een gek, volgend jaar full-boost.
Mijn vtec is geschorst en gaat compleet gerestaureerd worden.
Top 3 prijs gewonnen categorie mooiste Civic in Duitsland.
De CRX van mijn vriendin is gespoten en nagenoeg klaar om shows te draaien, laatste loodjes nog.
Civic van mijn vriendin een klein kusje gehad van een andere auto, economisch total los.
Van verzekeringsgeld een andere Civic gehaald, deze heeft ook een kleiner kusje gehad. Dit wordt opnieuw gespoten zodra de verzekering meewerkt van de tegenpartij.

In januari was mijn nieuwe keuken geplaatst en in maart mijn nieuwe badkamer en toiletten.
Muren zijn ook gestuct en geverfd, afgelopen zomer de kozijnen gedaan.

Sinds 2 jaar weer heerlijk met vakantie geweest, dit maal naar Praag, aanrader!

Ik hoop dat ik niks vergeten ben sarcastisch
Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus?
Detailer in wording, tips zijn altijd welkom
My life's a joke, they just got the punchline wrong!
Tim
#22 Gepost : zondag 29 november 2009 23:26:35

bartr123 schreef:
Joehoe Cees!

Joehoe Cees! slecht
I'm the Master of Bling!
bartr123
#23 Gepost : zondag 29 november 2009 23:32:41

Ken je plaats Tim nanananana
Opel Antara 2008
Festool
3M
Bert
#24 Gepost : zondag 29 november 2009 23:33:30

Tim schreef:
Joehoe Cees! slecht

joehoeoeoe Cees! meuh
Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"
bartr123
#25 Gepost : zondag 29 november 2009 23:34:17

Cees word morgen op het matje geroepenLoL klap
Opel Antara 2008
Festool
3M
nicknameless
#26 Gepost : zondag 29 november 2009 23:35:53
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Peter Jansen
#27 Gepost : zondag 29 november 2009 23:38:21

Cees ??? cry

Groet, Peter

Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet.

Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
nicknameless
#28 Gepost : maandag 30 november 2009 0:22:15
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Voor mij persoonlijk was 2009 een bewogen jaar met veel ups en downs.

Tot op heden nog steeds 'ruzie' met m'n ex vanwege de kleine meid. Dit is een strijd waar ik eigenlijk geen zin meer in heb, ben geestelijk en lichamelijk gewoon op... niezoblij

Tussendoor nog een of andere gefipte griet leren kennen, die ook snel een holpunter gegeven grrr

Op detailinggebied is het ook rustig geweest, mede omdat ik een slechte rug heb, waardoor de zin en moed een tijd weg is geweest.
Dankzij Cees (kraken van m'n rug) heb ik een opleving gehad, dit resulteerde in enkele show-offs.

Qua aanschaf van spullen heb ik het niet rustig aan gedaan, sterker nog, wordt steeds meer LoL

De leukere momenten voor mij zijn toch wel de diverse (Carclean.nl ) meetings waaronder de Europoort, het 'onverwachtte' bezoek van de Carclean.nl kroeg aan Bergschenhoek, de diverse etentjes/samenkomsten onderling, de Budel en Almere meetings. De laatste 2 zijn toch wel legendarich. rofl

Ook dé Carclean.nl kroeg is een topper, deze is zelfs te vinden in de eerste hit op Google

Voor nu heb ik een leuke griet leren kennen waar ik héél goed mee kan opschieten, dit kan in de toekomst een serieus iets worden, alleen op dit moment zijn er nog wat dingen die afgehandeld moeten worden.

Wat verwacht ik van 2010?

Eigenlijk niet veel, ik ben niet zo'n planner, ik leef bij de dag, maar toch heb ik een paar dingen gevonden die gewoon moeten:

- een auto + bijbehorend roze papiertje/kaartje, te beginnen eind december en te halen voor eind maartoeps (dit is een belofte, gedaan aan dé Carclean.nl kroeg)
- uiteraard nog meer detailing plezier.
- een stabiele en serieuze relatie.
- nog meer plezier in werk en bijbehorende functie (ben nu assistent vestigingleider)

Gr. Patrick

goku3
#29 Gepost : maandag 30 november 2009 9:53:24

ogen Tim, Bert, Dana,Bart,Peter, patrickogen me schamehehehe me love u2lief
Binnetie
#30 Gepost : maandag 30 november 2009 10:26:04

@ nicknameless, die blauwe tent waar kan je die krijgen? Aangezien ik hier geen carport kan krijgen wil ik eens gaan kijken of ik niet af en toe onder zo'n tent kan gaan werken. De garage staat namelijk vol met motoren en fietsen van de overige gezinsleden.
-=Met Een Hamer Past Alles=-
dannydehert
#31 Gepost : maandag 30 november 2009 10:46:23

Toffe reacties allemaal, maar ik had niets anders verwacht op dit forum blij

Ik heb ook maar sinds dit jaar het detailen leren kennen. Tegelijk met het ontdekken van Carclean.nl me ook op het forum geregistreerd en vanaf toen waarde ik hier rond als een spons die alle kennis opslurpt: wat heb ik hier ongelofelijk veel bijgeleerd, en nog steeds! ja
Bijgevolg al een aardige collectie uitgebouwd, waarvan nu een deel thuis, in een opslagruimte, en bij de schoonouders staat; nogal moeilijk om "mijn collectie" te posten dan wink2

Dit jaar was voor mij het jaar dat ik mijn werk, maar vooral de vrouw van de baas helemaal beu werd; door een respectloze behandeling en de vele beslissingen over dingen waar ze geen fluit van kent heeft ze mij danig op de zenuwen gewerkt.
Uiteindelijk was in oktober de maat vol en heb ik mijn ontslag aangeboden, zelfs nog voor ik ander werk had.
4 weken opzeg met wederzijds overleg (met de baas dan, dat is wel een toffe mens, maar een echte sloef)...
Een week later had ik al ander werk en daar begin ik morgen 1 december. jippie

Zoals elk jaar wordt er in februari nagegaan of ik nog steeds kankervrij ben (ziekte van Hodgkin 1999) en of mijn schildklier nog even slecht werkt (mee kapot bestraald, samen met de kanker...) dus daar nemen we een pilletje voor.
En we zijn nog steeds gezond great

Ook nog een huis gekocht, dat staat al ergens op het forum. We hopen eind december te verhuizen...
Gevolg is dat 2010 een druk jaar wordt: veel renoveren, schilderen, plaatsen, inrichten,...
Dat wordt er eentje om een topic van te maken knipoog

Begin oktober ook een schuiver gemaakt met de motorfiets. Gelukkig niet in fout, maar de expertise van de tegenpartij moet nog steeds gebeuren, terwijl het papierwerk van mijn kant begin november al in orde was.
Heb ondertussen al 4 keer gebeld, hopelijk komt het dit jaar nog in orde want ik mis mijn CB500'tje tsja

Ik hoop dat ik in 2010 nog veel auto's kan detailen, buiten de drukte die de verhuis met zich meebrengt.
Verder blijf ik natuurlijk op dit toffe forum rondhangen en ik hoop nog enkele meetings mee te pikken ook.
2010 wordt dus druk maar vooral leuk ja
nicknameless
#32 Gepost : maandag 30 november 2009 10:49:05

@ Binnetie,

Voor die blauwe tent moet je Bartr123 benaderen, die tent is van hem knipoog
D-J
#33 Gepost : maandag 30 november 2009 11:38:47

Leuk topic. Aller eerst iedereen een goed 2010 gewenst!

Voor mij was 2009 een intro in de wereld van detailing waarin dmv dit forum veel kennis heb mogen
opdoen. Daarbij heb ik een schuur vol leuke spullen via Carclean.nl kunnen aanschaffen.
Maar veel belangrijker nog: Onze auto's en motor glimt als nooit te voren!

Hopen dat 2010 een goed jaar word.
--Fabia Greenline & VW Kever 1200 --

***Glanz oder gar nicht!***
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's 12>
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire