|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2009 Locatie: Heemskerk/Haarlem
|
Heftige verhalen hier allemaal en ook ik zal mijn toevoeging doen, om alles even van mij af te schrijven. 2009 was voor mij allereerst het jaar van afstuderen. In februari ben ik stage gaan lopen bij ALCAR Benelux (DOTZ/ AEZ/ ENZO/ DEZENT wielen). Daar heb ik erg veel geleerd en een super tijd gehad met volop evenementen. De mooiste afsluiting voor mij was Automania, waarvoor ik de organisatie van de DOTZ stand op mij had genomen. Dit bracht veel stress en tranen mee, maar uiteindelijk een super voldoening toen het er eenmaal stond en alles draaide. Afstuderen is mij verder prima afgegaan, mijn scriptie over e-commerce werd beloond met een 9. Na mijn stage was het tijd om op zoek te gaan naar een eerste baan. Dit heeft mij ook veel stress opgeleverd, mijn tekort aan werkervaring bleek een echte nekkenbreker. Na 2x een verlenging van mijn stage bij ALCAR vond ik eindelijk een baan. Ik werk sinds eind september als IT & Facilitair medewerker bij de Hogeschool van Amsterdam. Denk je van school af te zijn, ga je werken op een school haha. 2009 was en is nog steeds het jaar van mijn moeder. Slechts 45 jaar oud en terminaal kankerpatiënte. Na een half jaar in onzekerheid te hebben verkeerd, kregen we eind augustus het nieuws te horen dat we eigenlijk niet wilden horen. Ik was en ben er nog steeds kapot van. Nu na 3 chemo's terwijl het weer beter lijkt te gaan, is het moeilijk te geloven dat het elk moment over kan zijn. Mijn moeder heeft mij geleerd dat het leven te kort is en dat we daarom van elk moment moeten genieten. Dit hebben we dan ook zeker gedaan en we zijn begin september met pa, ma, zusje, zwager, vriend en ik fijn een weekje op vakantie geweest naar Kos. Mijn vriend is mijn echte steun en toeverlaat gebleken en nu zijn we eindelijk op zoek naar een eigen stekkie en natuurlijk het liefst met garage voor zowel de kluswerkzaamheden aan beide auto's als het detailwerk. Verder is een van de grootste eisen dat er genoeg ruimte moet zijn voor alle detailspullen.  Wat betreft Carclean.nl Mijn detailverslaving is begonnen door mijn vriend en we waren beiden gek van Meguiar's . Toen ik dit jaar echter via proefmonsters in aanraking kwam met Poorboys zijn we eens verder gaan kijken. Toen ik op dit forum kwam, wist ik niet wat mij overkwam zoveel informatie en nog vind ik het erg fijn om de reviews e.d. te lezen. Mijn bezoekje met vriend aan Carclean.nl heeft ons een hoop gekost, maar dat doe ik met liefde, want naast mijn voorliefde voor auto's en paarden heb ik mijn complete rust gevonden in het detailen. Ook de audi poetsmeeting was erg geslaagd. Carclean.nl ga zo door, jullie zijn echt toppers. En voor iedereen hoop ik dat 2010 een gelukkig, maar vooral gezond en liefdevol nieuw jaar wordt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Citaat:een auto + bijbehorend roze papiertje/kaartje, te beginnen eind december en te halen voor eind maart Die ga je nodig hebben, Citaat:de Budel en Almere meetings. De laatste 2 zijn toch wel legendarich Want eind Maart komt er weer een Budel-meeting Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
*Soepergrover checkt agenda*
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
2009 was voor mij het 2e echte detailjaar... zoals zovelen was ik me er eerder niet echt van bewust dat er ook vele andere (ook betaalbare) alternatieven waren naast Meg's (wederom, geen slecht woord over meg's, zo ben ik immers met het virus besmet geraakt) Ook was 2009 het jaar van de 3e e30fansite summermeet, gelijk mijn eerste real-life kennismaking met Carclean.nl . super crew! nette stand, goed opgezet, VEEL PRODUCTEN en goede adviezen! Carclean.nl was zo ongeveer als eerste stand aanwezig, en als laatste weer weg, zegt wat over betrokkenheid in mijn ogen! de stand op de achtergrond...  en de Carclean.nl crew @ work   als ik me niet vergis samen met Stimpy68 en Dibbuz naar mijn zwarte lupo gekeken, en gelijk wat PB's en monello-handpads meegenomen. toen was het hek van de dam, om het zo maar te omschrijven... van de week mn eerste online-bestelling gedaan... supersnel en ook nog een cadeautje! ik zeg, GA ZO DOOR! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Carclean.nl Team,. Tim en Bert in dit geval. Hoe blikken jullie terug op 2009?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-4-2009 Locatie: Lokeren
|
2009 was voor mij super gestart! Op 7Januari mocht ik met m'n splinternieuwe Focus uit de showroom rijden en enige tijd later had ik het detailingvirus al te pakken. Ik beloofde er nooit in te roken, nooit mee naar de car-wash te gaan,... Maar het was wel wat meer dan dat  Eerst zoals de meesten beginnen experimenteren met Meguiar's (beviel zeer goed) en in de loop van de zomer Carclean.nl tegen gekomen. Na wat msn'en met Dennis overtuigd dat er andere, betere en vooral goedkopere alternatieven waren! En toen was het helemaal naar de KL*.. Diezelfde zomer een serieuze klap gekregen in m'n liefdesleven  m'n grote jeugdliefde kwijtgespeelt met veel bedrog (niet van mij kant) in het spel en dat kwam serieus hard aan.. Met veel ruzie na 2jaar uit elkaar gegaan en na alles mis ik haar eigenlijk nog dagelijks  ik weet zeker dat ik nooit nog zo gek verliefd zal worden.. Gelukkig hebben m'n vrienden, familie en ook Carclean.nl hebben me hierover geholpen! Meer met wat vrienden op stap gegaan en meer tijd kunnen maken voor m'n andere hobby (airsoft), m'n familie meer beginnen zien en dat detailen begon steeds beter en beter te lukken  Na héél wat positieve reactie's gekregen te hebben ben ik er nog geen moment van geweken, integendeel! In m'n garage staat ondertussen reeds een bomvolle kast met alleen detailspullen die ik onlangs nog heb moeten herschikken omdat er niks meer bij kon Wat verwacht ik van 2010: Tgoh, voornamelijk een goede gezondheid. Hoop nog veel te leren op vlak van detailing, en vooral een meisje waarmee ik iets serieus kan opbouwen en me het verleden doet vergeten.. EN EEN WAXLAAG DIE LANGER BLIJFT ZITTEN DAN 1 MAAND!  maar dat komt wel goed Vince
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2009 Locatie: België
|
Er heerst hier op het forum blijkbaar wel een warme sfeer! Veel mensen met moeilijkheden die dezelfde passie delen en er mekaar mee helpen. Mooi!
Ik heb veel respect voor iedereen zijn problemen en wens iedereen een goed 2010 toe. Zowel op persoonlijk als auto-gerelateerd gebied.
Groeten
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Snitser schreef:Carclean.nl Team,. Tim en Bert in dit geval. Hoe blikken jullie terug op 2009? Daar komen wij nog op terug. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
 Morgen al de 31e
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
oftewel: wij wachten op een verhaal van de crew   New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Euh... een deel van crew heeft dat al gedaan  Dennis en ik zijn reeds voorgegaan... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-7-2008
|
Met alle respect, maar bij een zeer gerenomeerd bedrijf komt de einde jaars rede altijd van de Directie!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Tim schreef:Daar komen wij nog op terug. Lijkt me duidelijk, Tim en Bert hebben het mega druk met alles dus nog even geduld mensen  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
State one : Voor je allerbeste en trouwe klanten maak je altijd tijd vrij .
|
|
|
|
En deadlines voor het nieuwe pand wil je ook echt niet missen anders is er geen grote opening in het voorjaar en dat is ook voor de klanten. Eigenlijk staat hun eindejaarsrede al op de kerstkaart natuurlijk. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Het is maar net wat je onder een eindejaarsrede verstaat . Maar dan heb ik wat gemist.
|
|
|
|
Uiteraard is het daar beknopt maar in grote lijnen staat het erop hehehe  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
rover75 schreef:Het is maar net wat je onder een eindejaarsrede verstaat . Wat had je dan verwacht, een oudejaarsconference Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Zou te gek zijn : Tim van 't Hek
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
Dibbuz schreef:Uiteraard is het daar beknopt maar in grote lijnen staat het erop hehehe  Moet je hem wel krijgen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Dankzij Jeffrey ben ik, en mijn broertje, aangestoken met het detail virus  waarvoor dank Jeffrey Niet slecht bedoeld tegenover Jeffrey maar ik heb absoluut geen spijt dat ik hierin ben gestapt. Ook de ondersteuning op het forum is ronduit geweldig te noemen en dan helemaal alle mensen van CarClean.nl. De service kan gewoon niet beter en dan ook het advies wat ook nog wordt gegeven op het forum wordt zeker gerespecteerd. 2009 was voor mij op zich een druk jaartje op zich, ik had nog wat afwerk puntjes af te ronden aan het huis die wij in 2007 hebben gekocht. Hieraan hebben we in 2 jaar tijd de keuken vervangen, badkamer vernieuwd en toilet beneden, de gehele tuin overhoop gehaald en weer opnieuw ingedeeld, mijn vader de gehele woning geschilderd en dit jaar de dakkapel gerenoveerd en dan de kleine puntjes afgewerkt. De Mazda dit jaar de neus geheel opnieuw laten spuiten en achterbumper waarin ik parkeersensoren heb geplaatst. Beide koplampen eruit gehad om de contacten te reinigen en te optimaliseren. De in eind 2008 aangeschafte 17" velgen gezandstraald om deze vervolgens te laten poedercoaten. Na terugkomst van de vakantie moest ik samen met de buurman de wiellager vervangen die tijdens de vakantie begon te zoemen. 2 weken terug nog de roest van de wielkast randen verwijderd hier het verslag daarvan Koninginnedag 2009 is het detail virus toegeslagen, eerst bij mijn broertje die die dag de 106 Rallye volgens het 5-stappen onder handen was genomen. Het resultaat was zo verbluffend dat mijn broertje met het idee kwam om zelf dit ook te gaan doen en dan samen met mijn vader de Dap-500 V2 aan te schaffen en dan wel onze eigen spulletjes. Mijn broertje is toen nog twee keer met Jeffrey mee geweest naar een clinic en toen hebben we mijn Starlet '85, en van mijn vrouw natuurlijk, omgedoopt al proef project. Dit was een leuk project en hebben er veel van opgestoken, lees hier het verslag die mijn broertje heeft gemaakt na het klusje. In Mei is mijn broertje nog getrouwd wat ook niet vergeten mag worden om te melden. Voor Dibbuz ook heel fijn dat hij goede ondersteuning van meerdere mensen heeft gekregen nadat hij bij CarClean.nl is ingestapt. Het verlies van een dierbare, met name van heel dichtbij, blijft altijd moeilijk om te verwerken of te accepteren. Vooral met bijzondere dagen wordt je er altijd aan herinnerd zo heb ik dat ook toen bijna 6 jaar geleden mijn nicht is overleden aan een hersentumor op haar 30ste. Komt daarna binnen een jaar 4 dagen na mijn verjaardag een zeer goede kennis te overlijden na een hartsilstand op 42 jarige leeftijd. Hij was getrouwd en had 2 kinderen van 14jaar en 10jaar en de oudste dochter vond haar vader ook nog in de kamer nadat hij de hartstilstand heeft gehad. Ik werkte elke zaterdag bij hem in de zaak en met name het inbouwen van carkits en vaste navigatie systemen was wat ik voornamelijk verzorgde als hobby. Dus medeleven en begrip van andere mensen kun je dan ook zeer op prijs stellen en het helpt je zeker door de moeilijke tijd heen. Zo nu heb ik ook in grote lijnen mijn einde jaars rede min of meer vastgelegd. Voor de rest wens ik iedereen een gezond en gelukkig 2010. No Risk No Fun!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Mijn rede van dit jaar? Lekker snel vergeten, kunnen we niets meer aan dit jaar veranderen en dus: KIJKT ALLEN VOORUIT NAAR EEN NIEUW PAND EEN HEEL AANTAL NIEUWE DETAILPRODUCTEN VAN DE GROTE MERKEN EN NOG GROTER AANTAL GEDETAILDE AUTO'S NIEUWE DETAILERS MEER DETAILERS MEER SCHONE AUTO'S MINDER SWIRLS MEER MEETINGS MEER GEZELLIGHEID MEER DIBBUZ MEER R8 (Ja Tim, er komt komend jaar echt een dikke V10 versie) MEER ZWART (want The Dutch Green Stuff gaat in 2010 verdwijnenEn tot slot: MEER FOTO'S VAN ME EIGEN PROJECTEN! Want die heb ik afgelopen jaar veel te weinig gemaakt
|
|
|
|
En bedankt, ik weet weer waar ik sta.... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
En veel Adrie! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Een Adrie is genoeg. Maar dan wel de enige echte
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
|
|
|
|
Das beter! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Ik zal me meer Dibbuz verantwoorden: Als ik boodschappen doe is Dibbuz eraltijd. De meesta andere zie ik weinig. Tim, Dana en Bert ook wel, maar meer Dibbuz.
|
|
|
|
Tja, Dennis werkt er full-time.. ik heb de "luxe" van 2 banen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Tis maar wat je luxe noemt, ik noem het 2x zo hard werken Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Okay, 1 full-time baan en 1 part-time Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|