|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
 DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december!
26% Korting op de DAP500 Dual Action polijstmachine alléén bij Carclean.nl. De veilige en effectieve polijstmachine voor beginners én gevorderden.
Dinsdag 8 december is het Dappere Dinsdag, je krijgt dan de kans om de DAP500 V2 aan te schaffen voor maar € 99,99 (normale prijs € 135,-), dat is dus maar liefst 26% korting op de machine.
Ook korting op Lake Country en Monello Maar er is meer, ook op 5.5” en 6” CCS en Kompressor pads van Lake Country en Monello ontvang je op die dag een aantrekkelijke korting van 20%.
Mis het niet! Laat deze dag niet aan je voorbij gaan en zet dinsdag 8 december in je agenda. De actieprijzen gelden van middernacht tot middernacht.

Citaat: DAP500 Productinformatie
De DAP500 V2 werkt net als handmatig polijsten of waxen, alleen met een veel hogere snelheid en een hogere intensiteit!
Hoe werkt het? Hij maakt een excentrische beweging waarbij de polijstpad ook vrij roteert om zijn eigen as. De DAP500 maakt per minuut vele excentrische bewegingen, die je kunt vergelijken met ronddraaiende handbewegingen. Het speciaal ontwikkelde contragewicht zorgt ervoor dat de machine minder trilt. Bij polijstmachines die alleen roteren (rotary’s), is er altijd kans op hologrammen, machinesporen, brandplekken en andere lakschade. Doordat de DAP500 ook excentrisch beweegt, is die kans nu minimaal. Dat maakt de DAP500 geschikt voor elke gebruiker. Van enthousiaste detailer tot iemand zonder enige ervaring!
Bij de DAP500 krijg je een uitgebreide, Nederlandse handleiding. De DAP500 laat de concurrentie ver achter zich. Niet alleen dankzij zijn excentrische uitslag, maar ook door zijn vermogen van maar liefst 500 watt. Altijd voldoende polijstkracht dus. Bovendien kun je met de DAP500 makkelijk wisselen van steunplaat of type polijstpad.
Kortom: In tegenstelling tot normale excenter (schuur)machines, is de DAP500 écht ontwikkeld als een absoluut veilige, professionele polijstmachine voor je auto, caravan of boot!
- Ideaal voor lakherstel, polijsten en waxen - Verwisselbare 125mm steunplaat - - Geschikt voor 5.5" en 6.5" pads - Veilig voor alle laksoorten - Ergonomisch ontwerp - Regelbare snelheid
De set wordt geleverd met: - DAP500 500 watt Dual Action Polijstmachine - 125 mm verwisselbare steunplaat - Sleutel voor steunplaat - Set reserve koolborsteltjes - Handgreep, zowel links als rechts te monteren - D-Handgreep, voor centrale montage - Handige canvas opbergtas met DAP500 logo’s en draagriem - Uitgebreide, Nederlandse gebruikshandleiding
Technsche gegevens Polijstpad-Ø max. mm 190 (7,5" ) Steunplaat mm Ø 125 (5" ) Oscillaties per minuut o.p.m. 2500-6500 Uitslag mm 8 Aansluitspanning V/Hz 230/50 Draad 5/16"-24 Afgegeven vermogen W 500 Gewicht (zonder kabel) Kg 2,3 Isolatieklasse II
Dealers en wederverkopers uitgesloten van deelname.I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Gelukkig heb ik al een dap, anders had ik thuis weer wat uit te leggen....
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Door je reactie in het Dodo donderdag topic, kreeg ik al wel een licht vermoeden. De DAP500 zit nu toch ook ongeveer een jaar in het assortiment? Misschien toch wat pads inslaan. Die heb ik nog niet veel.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Correct, de DAP500 zit ongeveer een jaar in het assortiment nu. Alleen dat is al reden voor feest.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
Dit gaat heeeeel moeilijk worden..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
Zeker weten... Of deze nu alvast aanschaffen...vrouwtje lief aankijken (heb net al spullen besteld).....of nog wachten op de nog te testen Pro-rotary.... hmmm... dilemma  dilemma.....  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Bij twijfel.....DOEN!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mooie aanbieding, denk dat ik dan nog maar wat pads ga inslaan! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-11-2009 Locatie: Haarlem
|
Net een dap aangeschaft! Dan maar ff extra pads kopen, altijd handig een voorraadje!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
tim, waarom doe je dit nou? heb in de zomer de dap kit gekocht, poorboys serie alles er op en eraan. op de Meguiar's maandag het een en ander besteld, de foam lance en ssf besteld. je wilt dat ik gewoon de monello kit en nog wat pads koop he
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Weer een goede actie, gelukkig heb ik de dap al dus houd nu wat geld in mijn knip. waarschijnlijk alleen dus wat pads erbij Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: ZH
|
Nee Nee Nee A.U.B. geen dap actie Ik was vanplan om volgend jaar een dap tekopen Lees net dat 8 dec Tim een dap actie is Ik hebt me nog niet verdiept in de pads voor de dap Mocht ik over gaan tot aanschaf dap welke pads moet er dan zeker bij kopen? graag advies Lenn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
Hier nog een :D
Aangezien 8 December al snel is. De SSR lijn of monello voor VW lak.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Vierpolders
|
Had ik net besloten om het voorlopig maar met de hand te blijven doen,ook omdat mijn auto pas 1 maand oud is. Komt er zo"n aktie.....ga ik toch weer twijfelen. Vraagje ? Ik heb een metallic zwarte golf welke pads raden jullie aan om te gebruiken ? Ook heb ik de Black Hole en Natty"s Paste Wax Blue is dit met de DAP aan te brengen ? Zo nu nog even met vrouwtje praten groeten peet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
In AIO set krijg je de volgende pads: Oranje, Wit, Zwart, Goud. Ik zou die dan in elk geval aanschaffen! Black Hole is een glaze, en dus met Zwart, Natty is een wax dus met Goud. Zou zelf in elk geval de wax lekker met het handje doen ( neem je de losse gouden aka CONSORSO handpad a €3,49 ), BH kan makkelijk alle 2 ( ieder zijn voorkeur ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Snoeiharde marketingman die Tim Wat een geluk dat het net na Sinterklaas is. En nog voor mijn verjaardag... Kan mijn vrouw 'm voor mij bestellen Weer een paar uur leesplezier in het verschiet om uit te vinden wat er allemaal bij kan Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
zoals hier boven.. alleen zou ik oranje: monello mezzo OF monello inizio wit : monello mezzo OF finale zwart: monello finale en dan de gouden voor blackhole / white diamond.. ook zou ik voor wax een 2e gouden pad nemen as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Oudenbosch
|
Das heel mooi . Wou in december een dap aanschaffen , nu hoef ik niet meer na te denken . Ga hem  ec gelijk bestellen .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
kom kom mensen, een beetje DAPper zijn en gewoon kopen Gelukkig heb ik er al één
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Geld dit ook voor de foamed woolpad (het paarse schaap van de workshop), en de kleinere 4" pads? Dacht trouwens dat de Foamed wool ook in 5,5" verkrijgbaar was, maar kon hem zo snel alleen maar in 4 of 6,5" vinden...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-2-2009 Locatie: West-Vlaanderen
|
Die heb ik onlangs besteld: http://www.carclean.nl/p...utting_Pad__101648.aspx
In ieder geval een mooie actie! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Voor de twijfelaars: kopen! Eenmaal aan de DAP snap je niet dat je ooit getwijfeld hebt. Gelukkig heb ik hem al een tijdje, wil nu niet meer zonder @Erik & Peettomaat, doorgaans hebben VAG's harde lakken. Let wel: doorgaans, dus niet altijd. Dat is per type en kleur lak verschillend. Ik zou voor de Monello gaan. De Black Hole is vloeibaar en kun je du met de DAP aanbrengen (zwarte pad, stand 1-2). De Natty's kun je beter met de hand aanbrengen, daar de pad en de backing plate te groot zijn voor het potje. Bovendien is handwerk na al het gedap ook weer leuk als finishing touch Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Ik ben het eens met Martin, twijfel je, gewoon kopen. Je krijgt er geen spijt van.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Thanks Joergie, Eelco had niet zo goed bij Monello gekeken...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2009 Locatie: Andel
|
Komen ze nu mee, van de week 1 aangeschaft.
|
|
|
|
mannen , bedankt voor de info tot zover maar is het in mijn geval ( nieuwe auto) al nodig om een polish te gebruiken ? ik zie wel wat lichte swirls maar ben bang dat ik dat met gebruik van de dap en een polijstmiddel alleen maar erger maak . ter info; de auto heb ik net voorzien van een laag Black Hole en daarna 2 lagen Natty"s P Wax .( met het handje ) wat ik niet gedaan heb en misschien beter wel had kunnen doen is kleien.Dus ik heb de BH over de waxlaag van de fabriek/dealer aangebracht.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
@peettomaat, de DAP is absoluut idiot proof en zorgt niet voor schade (tenzij je hem op de auto laat vallen uiteraard). Met de juiste combo van pad en polijstmiddel krijg je de swirls mooi weg en wordt het alleen maar beter ipv lelijker. De polish gebruik j om de auto mooi de maken. Als jouw dealer - net als de mijne - zo vriendelijk is geweest de auto schoon af te leveren en hem daardoor even door de krasstraat heen de rijden, is de auto nog geen week oud en zitten de eerste swirls er al in. Het gebruik van polish staat los van de leeftijd van de auto, wel met de staat van de lak en de eisen die je er aan stelt De Black Hole kan gewoon over een wax worden aangebracht, maar beter is het met een totaal propere lak te beginnen. Dus wassen, kleien, evt polijsten en dan beginnen met opbouwen (voeding, wax). Hier zijn al diverse topics over, dus lees die evt nog even door. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
uuuh, ff denken...je auto wordt ouder, meer krassen / swirls etc >> dan wel nodig! Aanschaffen, effies wachten ( anders helemaal zo zonde van je net gedane werk ),vooraf foto schieten, wassen, kleien, meest lichte vorm van polish + pad gebruiken en daarna BH en natty er weer op, achteraf foto schieten. Foto's en ervaring delen ( en ik weet zeker dat je er geen spijt van gekregen hebt door toch naar mij geluisterd te hebben  ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
dannydehert schreef:kom kom mensen, een beetje DAPper zijn en gewoon kopen Gelukkig heb ik er al één sterker nog het was toen mijn eerste bestelling, en dat voor een beginner
|
|
|
|
oke , ik ben om. Dinsdag de dap bestellen. Zo te horen/lezen is het raffini starters pakket voor mij wel een juiste keuze. bedankt voor het meedenken peet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2009 Locatie: Duiven
|
Bij mij stond deze aankoop al maanden gepland om te besteden voor m'n verjaardag. Vind het al knap dat ik mezelf heb kunnen inhouden al die tijd... En nu is ie zelfs in de aanbieding op m'n verjaardag! Gelijk maar ff ophalen dan de 8e! Seat Leon Copa candywhite 2011 Seat Ibiza Goodstuff black magic 2011
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
YES geweldig! Ik wilde vroeg in November eerst een 2dehandse Bosch PEX 400 excenter halen, maar op aangeven van de vrouw: wacht nou gewoon even tot december en je nieuwe salaris. Ik mokken.. wilde zo snel mogelijk al machinaal polijsten! Ik was namelijk aan de slag geweest met ScratchX 2.0 en een Oranje hand pad: resultaat: zweet, tarzan armen en 70% van de swirls weg op mn motorkap. Geweldig! Maar over alleen m'n dak (geen / weinig resultaat behaald) en de motorkap ben ik handmatig 2,5 uur bezig geweest met boenen. Dat dus nooit meer. Super dus deze actie.  en ik ben ook blij dat ik heel soms naar m'n vrouw luister.. Korte vraagjes:Ik neem aan dat de korting niet geldig is voor de complete SSR of Raffini sets, maar alleen voor de individuele DAP en pads. Ik zou graag deze polijstmiddelen willen aanschaffen: Monello Inizio. Monello Mezzo. PB's SSR1. Ik kies voor de SSR1 ipv. de Finale. Dit omdat ik las dat de SSR1 makkelijker in de zon te gebruiken is (ik heb helaas geen plek met beschutting). Is dit een gelijkwaardig alternatief? Wil eigenlijk ook door die reden de Mezzo en Inizzio vervangen door SSR 2.5 en 3, maar las dat de Monello's toch nog iets meer cut hebben voor bijv. Audi's.. (dan maar in de ochtend Dappen). Hoe is het polijsten eigenlijk in koud weer? Voor mezelf staan de handschoenen al klaar, maar de polijstmiddelen reageren hopelijk net zo goed als bij 'normaal' weer?
|
|
|
|
Guest
|