|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-1-2010 Locatie: Noorden van Limburg
|
Dat is natuurlijk ook weer waar. Als je die spullen er los bij aan moet schaffen maakt het waarschijnlijk niet zoveel. Toch jammer dat je niet achteraf kan betalen. Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are. -Bernice Johnson Reagon-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
of beter.. schulden maken/kopen op rekening voor dergelijke goederen, vind ik echt not-done.. gewoon even wachten, je kan toch nog niet dappen. de monello's doen het gewoon niet lekker onder de 15 graden, en heb je dus weinig aan je dap. ik heb het uitgerekend.. mocht je het startpakket aanschaffen, en je koopt alles los, zit er al een korting op van een 40 euro. vind het wel een mooie prijs, voor een mooie machine. die van mij heeft pas 1 keer aangestaan as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Haha, zo bedoel ik het ook niet. Was maar een grapje. Ben gewoon zo'n ongeduldig type. Sorry. Is zeker een mooie prijs, zal er ook echt wel van komen dat ik hem aanschaf! Dan alleen nog leren ermee om te gaan, dat wordt nog wat. Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are. -Bernice Johnson Reagon-
|
|
|
|
oo oke, dan is het goed (mistte een stukje sarcasme, maar ben net wakker he:P) schade maken kan je haast niet (als je het red, laat ik een stukje in de telegraaf zetten  ) het is een mooi stuk gereedschap, voor een dito prijs. eigenlijk iets wat iedere detailer moet hebben. het is dat ik niet in de buurt woon.. anders had je hem wel op kunnen halen voor een paar dagen hij gaat van de zomer ook logeren bij mk-us geloof ik.. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Heb er vaker last van, hoor: dat mensen mijn humor niet snappen. Let maar niet op mij, ben niet goed bij mijn hoofd. Je hebt me in ieder geval overtuigd van de aanschaf van een DAP. Carclean.nl ziet mijn bestelling tzt wel verschijnen! Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are. -Bernice Johnson Reagon-
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Sanne schreef:... ben niet goed bij mijn hoofd. Ah, dan moet je je vast thuis voelen op dit forum.
|
|
|
|
Sanne schreef:Heb er vaker last van, hoor: dat mensen mijn humor niet snappen. Let maar niet op mij, ben niet goed bij mijn hoofd. Je hebt me in ieder geval overtuigd van de aanschaf van een DAP. Carclean.nl ziet mijn bestelling tzt wel verschijnen! niet zo min achtend over jezelf.. mischien (als de comissie het toelaat) kan je even een kiekje komen nemen in eijsden (geloof dat dat dicht bij je woonplaats is) 24 januari zijn er een aantal Carclean.nl ers daar aanwezig (zo ook, ik), ook zullen er diverse dap's en andere hardware tezien zijn. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
aron147 schreef:...(geloof dat dat dicht bij je woonplaats is)... Allebei in het puntje van Limburg. Alleen de ene in het Noorden en de andere in het Zuiden. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Klopt Hans! Ik ben even snel in Eijsden als in Amsterdam. Maar op zich vind ik rijden geen probleem hoor, graag zelfs Maar kan 24 januari jammer genoeg niet. Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are. -Bernice Johnson Reagon-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2009 Locatie: Op nivo.
|
Nou, lekker bijdehand zeg! Zit ik al een tijdje te dubben of ik electrisch ga poetsen met een DAP (ben eigenlijk min of meer al overtuigd) en hoop op een leuk aanbod lees ik nét pas over deze actie van Carclean.nl ................. Zeker omdat de DAP ook wel geschikt is om mijn bestaande collectie Meguiar's spullen te gebruiken (Swirl X, M16 en NXT 2.0), deze spullen ongebruikt aan de kant zetten is ook zo zonde. Moet toch alle topics eens beter gaan volgen. € 99 voor een DAP was een topaanbieding. Momenteel dan wel € 125 maar toch die aanbieding van 8 december was top! Hopelijk dat Tim binnenkort nog een keer met zo'n leuke stunt komt (wellicht met de opening van het nieuwe pand, is dat een idee ?). Ik ga "Nieuws, info en mededelingen beter in de gaten houden. Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl <--------------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Inschrijven voor de nieuwsbrief, dan krijg je vanzelf de aanbiedingsfolder in je virtuele brievenbus  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
FF gezocht maar niet gevonden. Inschrijven voor de nieuwsbrief? Edit- Gevonden : Even naar profiel op carclean.nl gaan en kijken of je nieuwsbrief en/of aanbiedingen aangevinkt hebt staan. (Dus niet op het forum,daarom vond ik het eerst niet) A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Mea Culpa, had het er idd ook even bij moeten vermelden, solly // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
@roeland. als je het startpakket besteld, dat heb je de dap ook voor 100 euro.. dus eigenlijk, was deze aanbieding enkel interesant voor de mensen die al polishes e.d. hebben. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2009 Locatie: Op nivo.
|
Daar zit wat in Aron 225, zo had ik het nog niet bekeken. Eens zeer serieus over nadenken, bedankt in ieder geval. Ook ga ik me direct aanmedlen voor de nieuwsbrief, ook heel zinvol. Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl <--------------------------------------
|
|
|
|
uitgerekend (laatste keer) losse dap op 8 december (100 euro) 4x pads (8.98x4 = 35.91) monello mezzo (15.99) monello finale (17.99) quick clenz (5.99) bonnets (11.00) bovenstaande producten, zijn uitgelicht, wat er in het monello pakket zitten.. alles bij elkaar opgeteld (LET WEL, VOOR DE DAP HEB IK DE ACTIEPRIJS VAN 8 DECEMBER GENOMEN, DEZE IS NIET MEER GELDIG) 186.88 euro.. deze set, is nu te krijgen onder de noemer: raffini startpakket, kost op DIT MOMENT 177.50 euro.. alleen de quick clenz, en de bonnets zijn dingen die je eventueel niet echt nodig zou hebben, maar wel verdomd handig kunnen zijn! vandaar dat ik zei, de dap is zoiezo goedkoop, mits je deze neemt incl het starterspakket (de polish en pads heb je gewoon nodig) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|