Het was erg vroeg vanochtend (5:15 ging de wekker

).
Snel aankleden e.d., alles inladen en wachten op Skybump maar die was iets verlaat door de sneeuw dus bij Patrick (nicknameless afgesproken).
Een snelle bak pleur en we gingen op weg. Op de snelweg was het echt een drama (A4 Delft-A'dam).
De Leon begon een beetje te slingeren. Ik ben niet gauw bang onderweg maar toen kneep ik hem toch wel.
Op een gegeven moment stoof er een T4 op de linkerbaan voorbij met 80-90km, die was echt knettergek, later nog een Smart die tussen mij en Skybump tussendoor binnen 2 seconden de middenbaan moest halen
Patrick belde Skybump om even te stoppen bij het volgende tankstation voor overleg, terug of niet?
De laatste paar km's ging het gelukkig beter dus we reden door tot het weer bagger zou worden dan zouden we terug gaan.
Gelukkig werd het beter en niet slechter.
Aangekomen waren er veel mensen de auto aan het wassen. Had we gedacht dat het ijs na een 2 uur durende rit wel eraf zou zijn.
Helaasch... kon dus eerst het ijs eraf spuiten.
Daarna de auto gewassen met heerlijk warm water

en Meg's NXT dankzij Aroutin

had heet water meegenomen en na 2 uur was het nog lekker warm, HEERLIJK!
Na het wassen de 2e gouden greep van die dag gedaan: droge sokken aan

De Leon werd kreeg de volgende behandeling:
-Kleien
-Motorkap met Mezzo en witte Kompressor (rotary)
-Hele auto met Finale en zwarte Kompressor (rotary)
-IPA wipedown
-Lime Prime met DAP500 en zwarte pad.
-De Leon voorzien van een laagje Dodo Juice Austintacious (bedankt Cees!

)
-Ruiten schoongemaakt met Meg's Glass Cleaner Detailer
-Ruiten behandelt met Rain Clear (had daar bijzonder veel aan op de terugweg!)
-Velgen in de Wheelwax
-Bandjes in Wolfgang Tire Gel (Maarten moest die van mij lenen voor de Benz want hij was de zijne vergeten (iets met zonder snikkel naar de wallen

)
-Stofzuigertje door het interieur gehaald en toen vond ik het mooi geweest
Daarna lekker gegeten (catering was top daar, dikke pluim

)
Op de terugweg was het nog erger na de heenweg, wat een sneeuwstorm. En als je dan niemand voor je heb rijden dan zie je alleen links de rand van de weg, rechts de hectometer bordjes en daartussen zit ergens de weg
De sneeuw kwam nog vanuit een hoek dus het leek net of je scheef zat te rijden.
Gelukkig ging het bij A'dam weer beter en konden we normaal doorrijden.
Rond 22:00 zat ik eindelijk op de bank beneden. Heb nog net West Coat Customs op Discovery kunnen zien voordat ik naar bed ging.
Denk dat ik nog 10 seconden wakker was voordat ik in dromenland was, wat een vermoeide dag zeg...
Wanneer is de volgende????
Ik had gelukkig mijn statief meegenomen om een beetje scherpe foto's te maken:

Zelfs een zeer goed gewaxte auto moet gekleid worden:

Marring en swirls bij Skybump:

Beestje op Cees z'n Leon:

Maarten en Dennis bij de Benz:

Peter had zijn wagen ook met iets gedaan, kan hij nog niks over zeggen, zit nog in de testfase maar de 1e resultaten zijn subliem:

Resultaat van de Leon:

Hij staat wonderbaarlijk nog schoon voor de deur hier, al zal dat de komende dagen wel veranderen
Wat een superdag zeg! Iedereen bedankt voor deze onvergetelijke meeting!
Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.