Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

13 Pagina's «<111213
Poetsmeeting Lelystad - Zaterdag 30 januari - ***Definitieve lijst pagina 10 post 327*** Opties
Aroutin
#397 Gepost : zondag 31 januari 2010 8:51:50
Rang: Lid

Leuke foto`s! LoL
Was echt leuk, kan niet wachten voor de volgende weg
B.K.
#398 Gepost : zondag 31 januari 2010 12:13:57
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Heb een leuke dag gehad!

Bart, bedankt voor de veilige heen-en terugrit!

En inderdaad ,de lak op Cees zijn seat is een hel. Heb met jan een hele poos staan kijken. Het is echt niet te doen ,en ik denk dat echt ALLES is geprobeerd om het strak te maken.

Charlie bedankt voor de organisatie, was allemaal perfect in orde.

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
Dibbuz
#399 Gepost : zondag 31 januari 2010 12:37:28
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Het was erg vroeg vanochtend (5:15 ging de wekker surprised ).
Snel aankleden e.d., alles inladen en wachten op Skybump maar die was iets verlaat door de sneeuw dus bij Patrick (nicknameless afgesproken).

Een snelle bak pleur en we gingen op weg. Op de snelweg was het echt een drama (A4 Delft-A'dam).
De Leon begon een beetje te slingeren. Ik ben niet gauw bang onderweg maar toen kneep ik hem toch wel.
Op een gegeven moment stoof er een T4 op de linkerbaan voorbij met 80-90km, die was echt knettergek, later nog een Smart die tussen mij en Skybump tussendoor binnen 2 seconden de middenbaan moest halen weetniet

Patrick belde Skybump om even te stoppen bij het volgende tankstation voor overleg, terug of niet?
De laatste paar km's ging het gelukkig beter dus we reden door tot het weer bagger zou worden dan zouden we terug gaan.
Gelukkig werd het beter en niet slechter.

Aangekomen waren er veel mensen de auto aan het wassen. Had we gedacht dat het ijs na een 2 uur durende rit wel eraf zou zijn.
Helaasch... kon dus eerst het ijs eraf spuiten.
Daarna de auto gewassen met heerlijk warm water jippie en Meg's NXT dankzij Aroutin great had heet water meegenomen en na 2 uur was het nog lekker warm, HEERLIJK!

Na het wassen de 2e gouden greep van die dag gedaan: droge sokken aan clown

De Leon werd kreeg de volgende behandeling:
-Kleien
-Motorkap met Mezzo en witte Kompressor (rotary)
-Hele auto met Finale en zwarte Kompressor (rotary)
-IPA wipedown
-Lime Prime met DAP500 en zwarte pad.
-De Leon voorzien van een laagje Dodo Juice Austintacious (bedankt Cees! great )
-Ruiten schoongemaakt met Meg's Glass Cleaner Detailer
-Ruiten behandelt met Rain Clear (had daar bijzonder veel aan op de terugweg!)
-Velgen in de Wheelwax
-Bandjes in Wolfgang Tire Gel (Maarten moest die van mij lenen voor de Benz want hij was de zijne vergeten (iets met zonder snikkel naar de wallen LoL )
-Stofzuigertje door het interieur gehaald en toen vond ik het mooi geweest geek

Daarna lekker gegeten (catering was top daar, dikke pluim great )

Op de terugweg was het nog erger na de heenweg, wat een sneeuwstorm. En als je dan niemand voor je heb rijden dan zie je alleen links de rand van de weg, rechts de hectometer bordjes en daartussen zit ergens de weg Aaargh
De sneeuw kwam nog vanuit een hoek dus het leek net of je scheef zat te rijden.
Gelukkig ging het bij A'dam weer beter en konden we normaal doorrijden.
Rond 22:00 zat ik eindelijk op de bank beneden. Heb nog net West Coat Customs op Discovery kunnen zien voordat ik naar bed ging.
Denk dat ik nog 10 seconden wakker was voordat ik in dromenland was, wat een vermoeide dag zeg...

Wanneer is de volgende???? jippie

Ik had gelukkig mijn statief meegenomen om een beetje scherpe foto's te maken:

Zelfs een zeer goed gewaxte auto moet gekleid worden:

Marring en swirls bij Skybump:

Beestje op Cees z'n Leon:

Maarten en Dennis bij de Benz:

Peter had zijn wagen ook met iets gedaan, kan hij nog niks over zeggen, zit nog in de testfase maar de 1e resultaten zijn subliem:

Resultaat van de Leon:

Hij staat wonderbaarlijk nog schoon voor de deur hier, al zal dat de komende dagen wel veranderen grrr

Wat een superdag zeg! Iedereen bedankt voor deze onvergetelijke meeting!

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
rodders
#400 Gepost : zondag 31 januari 2010 13:09:53
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Mooie foto's Dennis, Bart en ik staan er weer charmant op LoL

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
Tim
#401 Gepost : zondag 31 januari 2010 14:05:06

Zag er weer op en top uit allen! ja
I'm the Master of Bling!
Paulus de Boskabouter
#402 Gepost : zondag 31 januari 2010 15:11:21

Ik spot op de eerste foto de Groningse vlag! Zag er gezellig uit, een geslaagde meeting zo te zien.

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
Sanne
#403 Gepost : zondag 31 januari 2010 15:43:46

rodders schreef:

Tja, over die mensen valt weinig te zeggen, zijn gewoon allemaal een beetje cool

Haha, dat is een manier om het te zeggen. Maar ben toch benieuwd naar sommige dingen hoor.

Enne: die vechtsport is inderdaad heeeeeel ingewikkeld, en heeeeel moeilijk, LB!
Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are.
-Bernice Johnson Reagon-
D-J
#404 Gepost : zondag 31 januari 2010 15:57:54

Volgende keer kom ik alleen als Cees de muziek verzorgtja jippie
Enne, Cees nog bedankt voor je SSR3cool

Toch eens naar een roterende clinicLoL om al die kleine
krasje uit die keiharde Volvo lak te krijgenauwauw
--Fabia Greenline & VW Kever 1200 --

***Glanz oder gar nicht!***
SkyBuMp
#405 Gepost : zondag 31 januari 2010 16:27:49

Zo dat was me een dag! De planning van Dibbuz en mij om op tijd aanwezig te zijn (8.00u) was totaal in de sneeuw gevallen! Ik was blij dat Dibbuz voorop reed want mijn Xenon lamp kon deze week niet optijd vervangen worden. In het weer van gister, zoals te zien op de foto van Maarten... dan heb je echt goed licht nodig!

De C5 was op de Europoort meeting een jaar geleden voor het laatst gepolijst. Aangekomen in lelystad, was ik erg blij met mijn 2 buckets warm water! BlackTwist heeft zijn wagen ook nog even gewassen met het warme water.

De lak al voorbehandeld met DODO Juice gentle gray klei... maar deze klei was nog te aggresief voor ondanks dat deze "mild" is. De motorkap zat meteen vol met marring en lichte swirls, toen ben ik maar gestopt en overgestapt op Bilthamer softclay en dat ging beter!

Daarna voor het eerst met Menzerna PO106FA en de PO85RD 3.02. Ik moet zeggen dat ik een combinatie van beide echt perfect vind werken. Ben nu definitief over van SSR naar Menzerna/Monello. Daarna was de lak vrij snel marring en swirl vrij. Lime Prime was de laatste stap en daarbij heeft Bart (B.K.) mij geholpen. Tot slot lief SuperNatural 2.0lief aangebracht door Bart en de 2de laag heb ik na het eten aangebracht.

Tijdens het polijsten was Dibbuz ook nog druk in de weer met de Seat, opeens zag hij allemaal rare plekken op z'n bumper. Hij schrok zich rot Aaargh. Dus ik kwam kijken.. hmm dit zijn reflecties van de plas water! Dibbuz weer... ogen .. in shock... pfeeew! Gelukkig was alles nog tip top in orde wink2

De ruiten nog even in de Nanolex glass sealent en we konden weer terug naar huis! Was een erg gezellige meeting en voor herhaling vatbaar.
B.K.
#406 Gepost : zondag 31 januari 2010 16:45:16
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Graag gedaan Dennis cool

Die rare plekken verschrok ik me ook even aan, heb wat zitten kijken en het waren inderdaad reflecties van het water wink2

Nu weet je dat je de Supernatural ook dun kunt aanbrengen LoL

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
Wes2
#407 Gepost : zondag 31 januari 2010 19:07:01

Jongens wat een geweldige dag great
Ik heb een hoop mensen leren kennen en af en toe een praatje gehouden met iedereen!

De lol begon al tijdens het wassen.. Me auto bevroor gewoon weer hehehe
Het was een geweldige dag, Alles was goed geregeld, Catering was top/perfect, geweldige aardige mensen ontmoet great

Ik heb een groot resultaat bereikt op me swift en ben blij dat ik nu weer beschermt is met dit weer Whistle \

Iedereen bedankt voor de deze geweldige dag en tot de volgende meeting

Mvg Wesley Barends
Tim
#408 Gepost : zondag 31 januari 2010 19:30:18

Voor wat betreft het erin trekken van krassen met ook de zachtste doek, microfiber kan op zachte lakken te kritisch werken. Cees, probeer eens een hele zachte Terry towel, dat is vaak een oplossing.
I'm the Master of Bling!
Nikky
#409 Gepost : maandag 1 februari 2010 2:14:32

rodders schreef:
Dank zij bartr123 is deze klote smurf ook weer veilig thuis geraakt, iets langer gereden als verwacht maar het ging nog...
Was weer een gezellige dag ook al heb ik dan niet veel gedaan!
Nog een speciale thanks aan Nicole voor het helpen proper maken van mij velgen cool

Met erg veel plezier gedaan hoor LoL
Tja laten ze zomaar de wagen met de gaafste velgen vies staan, dat kan niet he nee

En dan is ie nu weer spik en span blijLoL

groetjes Nicolle

:Nicolle: feestbeesje - party hardy
nicknameless
#410 Gepost : maandag 1 februari 2010 6:57:46
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Hey Nicolle,

Welkom op het forum.

Maarre, zou je je niet even voorstellen in het desbetreffende topic?

regels

LoL

Tim
#411 Gepost : maandag 1 februari 2010 17:57:27

Ik heb die foto's met dat lullige plasmannetje verwijderd. Ik wil dit soort zooi niet op ons forum hebben. grrr Geen idee hoe vaak ik dat nog moet zeggen. weetniet
I'm the Master of Bling!
Bert
#412 Gepost : maandag 1 februari 2010 19:26:39

[mod]En erover doorgaan heeft dus totaal geen zin, die reacties worden verwijderd.[/mod]
Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
DolomiteGreyTT
#413 Gepost : dinsdag 2 februari 2010 19:19:46

Vandaag 400km gereden, voor de rit natuurlijk wel ff foto's gemaakt van het behaalde resultaat dankzij HLE-99 en nicknameless:

Voor wie het niet was opgevallen in Lelystad, was een uur bezig met mijn stuur:

Let niet op de draden, as zaterdag staat CV op afstand op de planning, heb al mooi kapje van de sloop voor de middenconsole.
Abarth
#414 Gepost : dinsdag 2 februari 2010 19:28:09

Staat er mooi bij en stuur ook weer mooi schoon.
SkyBuMp
#415 Gepost : dinsdag 2 februari 2010 23:43:25

Zo wat een opknapper dat stuur! Je lak was ook met het handje aardig opgeknapt icm. de paint cleaner! Nu met de dap er op en rotary is de glans echt terug!
Tim
#416 Gepost : woensdag 3 februari 2010 11:52:17

Hopsakee knipoog
I'm the Master of Bling!
Nikky
#417 Gepost : woensdag 3 februari 2010 22:05:32

nicknameless schreef:
Hey Nicolle,

Welkom op het forum.

Maarre, zou je je niet even voorstellen in het desbetreffende topic?

regels

LoL

op verzoek van Nicknameless knipoog

Ik ben Nicolle ik ben t vriendinnetje van Cees (Goku) en ik woon in Den Haag.
Ik heb geen auto, maar mag wel meerijden :P haha
én ik mag ook de ruiten poetsen (zie foto's)

Groetjes Nicolle :feestbeestje: gek op waxinelichtjes :P
Soepergrover
#418 Gepost : woensdag 3 februari 2010 22:12:03
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Hoi Nicolle.

Ik denk dat Patrick hiero bedoelt.
Sanne
#419 Gepost : woensdag 3 februari 2010 22:14:11

Hoi Nicolle!

Nog het verkeerde topic... wink2
Maarre... welkom hier!
En de ruiten zijn hartstikke mooi geworden, hoor.
Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are.
-Bernice Johnson Reagon-
Nikky
#420 Gepost : woensdag 3 februari 2010 22:26:43

@Sanne

sorry ik weet nog niet zo goed hoe het werkt omdat ik nooit eerder op een forum heb gezeten...sceptisch
voor alles een eerste keer nietwaar?

maar ik heb me ook even voorgesteld op het andere...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
13 Pagina's «<111213
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire