|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-12-2009 Locatie: Eijsden
|
Een andere datum in het voorjaar kan natuurlijk ook! Beter weer, grotere groep, gezellig samen eten.. (hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men dan) Klein maar dapper
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Je zou ook een Dokter Dap dag kunnen boeken bij Bart123
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-12-2009 Locatie: Eijsden
|
Ik heb helaas geen baan van 9 tot 5 maar ik werk 24-u diensten, zeker in deze drukke tijd.. Het spijt me dat er gedacht wordt dat ik geen aandacht heb geschonken aan één en ander.. Klein maar dapper
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
In het vorige topic heb ik een aantal maal verwezen naar dit topic, omdat het vorige topic bedoeld was om een datum te kunnen prikken. Wanneer de datum bekend is mag er een topic aangemaakt worden in het 'Meetings-forum'. Vorige week heb ik d.m.v. een PB naar Dibbuz (moderator) gevraagd of het vorige topic in het 'Off-topic' gedeelte gesloten kon worden... Ik zie alleen dat dit nog niet gebeurd is. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Is gewoon gesloten hoor? Alleen door het zie je door het poll tekentje niet dat hij gesloten is. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Sorry Dibuzz, ik zie inderdaad dat het slotje dan niet zichtbaar is. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Hmm, de eerste poging is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Is er nog behoefte aan een hernieuwde poging? Martine? Eerder geinteresseerden? Of is een en ander niet meer nodig?
|
|
|
|
Ik weet niet hoe lang geleden Martine voor het laatst online op dit forum is geweest? In elk geval zal het weer beter moeten zijn en nog iets warmer om de DAP optimaal te kunnen gebruiken. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Binnetie schreef:Ik weet niet hoe lang geleden Martine voor het laatst online op dit forum is geweest? Gewoon even onder de statistieken van haar profiel kijken. En dan zie je dit: vrijdag 29 januari 2010 12:05:00 Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Ik zie het staan idd, via mijn mobiel krijg ik het niet goed voor elkaar. Als het wat warmer is dan is het probleem met de temperatuur opgelost. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,281 seconden.