|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2009 Locatie: hasselt
|
Reviews vergelijken dit produkt met goud!
Maar is het effectief waar, dat dit produkt ook voor zwarte parel effect kleur de beste bescherming biedt ? geen laagvretend effect ? Geruchten heb ik gehoord dat blue velvet en purple haze beter zijn voor donkere kleuren . Wie kan me het verschil vertellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
purple haze of blue velvet zijn waxen met een kleurstof.. supernatural is een stap hoger, en de topwax van dodojuice. doet het prima op zwart, en bevat alleen natuurlijke ingredienten, zelfs de kleur en geurstof hebben ze eruit gelaten.. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Standtijd van de Supernatural is wat langer dan de 'normale' range Dodo waxen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
je vraag in de titel is of Supernatural een product is zonder agressieve chemicalien. De productnaam 'supernatural' geeft toch al aan dat het 'super natuurlijk' is, en impliceert hiermee dat het bestaat uit zuiver natuurlijke producten en dat klopt ook. Geen agressieve chemicalien of toevoegingen, en daarom ruikt het ook nergens naar en zitten er geen kleurstoffen in. Al die Fuzionfetishisten met hun aardbeiengeur en gay roze geurtjes Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Het feit dat SN toepasbaar is op alle lakken, en Dark Velvet en Purple Haze speciaal voor donkere lakken brengt mensen aan het twijfelen. OK een goede voorbereiding (met oa Lime Prime) brengt al 80% van de glans. Maar afgezien van de standtijd lijkt mij de combo Dark Velvet/Purple Haze meer glans brengen dan SN. Of zit ik verkeerd De standtijd is voor mij niet (heel) belangrijk, in de winter heb ik Collinite.... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Even de titel aangepast, deze past beter bij de vraag van TS. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
McShine schreef:lijkt mij de combo Dark Velvet/Purple Haze meer glans brengen dan SN. Of zit ik verkeerd Je kon niet verkeerder zitten... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
McShine schreef:Dark Velvet.... Wat voor een spul ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
tinus schreef:Je kon niet verkeerder zitten... Je gaat het verschil niet eens zien.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Helemaal mee eens. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
dat je het verschil niet ziet, hoeft niet perse' je KAN een kleine verbetering zien, of wij dit doen? ik betwijfel het. mischien eens kijken of er iemand hier ervaring heeft met de purple haze pro of de blue velvet pro? mijn keuze zou de supernatural zijn as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Xizer schreef:Je gaat het verschil niet eens zien..... Dat bedoel ik Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Citaat:mischien eens kijken of er iemand hier ervaring heeft met de purple haze pro of de blue velvet pro? review Dodo Juice Purple Haze PRO Verschil met de Dodo Juice Blue Velvet zal niet heel groot zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Peter Jansen schreef:Wat voor een spul ?? Groet, Peter Hahaha waar was ik met mijn gedachte? Bij een fles wasmiddel uit Den Haag.......?? A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
even uppen en een vraag toevoegen,is het beter om na het kleien een glaze te zetten en dan de dj sn of alleen de supernatural plaatsen,goeroes laat u horen! thx VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Zou je niet eerst nog even met een paintcleaner aan de slag gaan voor een langere standtijd?
Als je lime prime daarvoor pakt heb je twee vliegen in een klap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Voor de beste hechting van welke wax dan ook is op een "naakte"lak. Het gebruik van een glaze na het kleien is wel raadzaam als je niet polijst. Gezien je met kleien micro marring 9 van de 10 hebt die dan door de glaze gemaskeerd wordt. Ik zou dan toch na het kleien een hit op zwart met een finish polijst middel doen, ipatje er over en waxen. Maar ach denk dat je zelf ondertussen de stappen e.d wel kent toch?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
birdy toch bedankt voor je antwoord man! VAG rules
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,308 seconden.