|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Hallo dames en heren, na een tijdje wil ik ook even mijn kleine collectie aan jullie tonen. Het begon allemaal hiermee en een klei kitje wat niet op de foto staat. Ja wat moet ik nu over deze producten zeggen. Het zegt genoeg dat ik dit zeg volgens mij.  En voor de rest ziet het er zo uit allemaal.  Wat gallons besteld op de Meguiar's dag en de ssf met de foam actie meegenomen, m.u.v. de APC. Deze had ik al.  Meegeprofiteerd van de groupbuy en gelijk maar een hogedrukreiniger aangeschaft, leek me wel zo handig.  De Dap 500 waarbij de volgende pads, LC 2x wit, 2x oranje, 1x zwart, 1x blauw, 1x rood. Ik wil nog de light en heavy green bij bestellen.  Nog wat pads, doeken en wat benodigdheden. Hier komen nog wel enkele aanvullingen op. Ik wil de PB doeken die hier staan nog een keer bestellen, een Mothers wheel brush en een Carrand droogdoek en misschien nog wat handpads van Monello.  Dit spreekt allemaal voor zich, als jullie iets hebben van dat mist ie nog, zeg t me dan please....  Ja en ik had nog een detailerbag waar het niet meer in past. Bedankt voor het lezen en als jullie aanvullingen hebben hoor ik het wel.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Nice....aardig mooie collectie zou ik zeggen! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Nette complete collectie zo
|
|
|
|
bedankt voor de reacties tot zover, als ik de producten heb die ik wil zal ik even een totaalplaatje schieten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Inderdaad, een kleine collectie Tamer. je komt er wel
|
|
|
|
Ik vind het zo wel goed, maar..............................
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
mooie collectie hoor, ik mis alleen de mooie half transparante emmers met grid guard met de dodo wash, rinse en wheels stickers...
|
|
|
|
Je brengt me weer op hele andere ideeen  . Even zonder gekheid, die emmers zijn wel gaaf, maar dan koop ik liever nog een paar dingen die ontbreken. En als ik daar klaar mee ben dan zullen we kijken naar een padwasher, gritt guard, stickers, t-shirts, andere merken zoals dodo en........................................
|
|
|
|
Even een kleine aanvulling op mijn collectie. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
klein is je collectie niet meer hoor.. maar... wat zit die gallon glass cleaner concentrate vol zeg as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Ach ja, als ik sommige collecties van medeforummers bekijk is die van mij nog wel klein hoor. Die GCC zat inderdaad errug vol. Heb dit ook gezien bij een aantal medeforummers. Aron, er gaat toch een litertje uit binnenkort, zit die tenminste niet meerr zo vol.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Nette collectie! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Netjes, mooie spullen, maar idd geen kleine collectie meer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Ziet er heel mooi uit jouw collectie! Leuk man, super super!
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties jongens, gelijk even een toevoeging aan mijn collectie plaatsen, 1 Chemical Guys - Speed Wipe Spray Wax & Quick Detailer - 473ml 1 Chemical Guys - Fluffer Miracle Supra Microfiber Towel ROOD - 60x40cm 1 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm 1 Lake Country - Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator 1 Poorboys World - Polish with 100% Carnauba wax - 473ml 1 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm 1 Meguiar's Professional - Wheel Brightener - 3780ml 1 Poorboys World - Mega Plush - Blauw - 39x39cm 1 Poorboys World - Mega Plush - Groen - 39x39cm 1 Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Groen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
Mooie spullen Die CG speed&wipe zou je zo leegdrinken, want die ruikt echt heerlijk Werkt ook zeer goed..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Mooie aanwinsten Tamer. En is geen kleine collectie meer.
|
|
|
|
Dank je wel mensen, @ jim, die speed and wipe van CG was in de aanbieding en ik dacht waarom niet  . Hij ruikt inderdaad erg lekker. Ik wil zowieso een aantal producten van CG in me assortiment opnemen. Dit was de eerste.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Hé Tamer, wat is dat voor een detailerbag die je erbij hebt staan? Ziet er handig uit. Mooie collectie overigens. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Dat is de detailerbag van autogeek, die ik inmiddels niet meer heb. Hij is bij de shop gewoon verkrijgbaar
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
Tsjonge , wordt tijd om de titel te veranderen naar "de grote collectie van Tamer".... Ziet er goed uit....  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
sjeez Tamer! Ik weet nog dat je bij me was voor je hemeltje (extractortje erover), en dat je nog maar weinig had en weinig wist... Dat heb je even snel ingehaald Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Dit is duidelijk geen 'bescheiden' collectie meer. Very nice! BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
|
vandaag in levende lijven mogen aanschouwen. dit is dus absoluut geen beginners collectie meer.. maar, ik vrees dat er wel weer een update aan zit te komen binnenkort en dat is NIET mijn schuld as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
@ tinus, en ik kom zeker weer bij je langs @ aron255, je hebt het gezien he dat er nog steeds wat ontbreekt  en die update is WEL jou schuld waarschijnlijk. Wat een geweldig ding, die kat op een stokkie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2010 Locatie: Antwerpen
|
Hoi Tamer, vertel je bevinding eens over de Polish with Carnauba aub? I was the master of bling 'till Tim came!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Als dit nog bescheiden is, wat heb ik dan wel niet... Nodig de collectie maar een uitbreiden... Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Na het lezen en zien van de meeste collecties hier, durf ik m'n eigen collectie niet meer te showen Hele mooie collectie hoor Tamer
|
|
|
|
Down Town schreef:Hoi Tamer, vertel je bevinding eens over de Polish with Carnauba aub? Hey Down Town, wat ik je kan vertellen over de pb polish with carnabau is het volgende, Het middel is redelijk vloeibaar net als Pr. Polish of EXP, de geur is lekker. Beetje Kokos achtig. Erg zuinig in gebruik. De beading is redelijk goed, kijk maar naar mijn post in het 'beading topic' en de duurzaamheid zal denk ik wel een maand zijn van de polish with carnabau. Ik heb in dat topic gezegt dat de beading tegenviel, maar mijn auto was op dat moment van aanbrengen niet echt glad. ( de lak ). Een goed product voor de snelle en simpele wash and wax beurtjes. Ik heb er geen spijt van dat ik hem heb gehaald. Voor de rest, bedankt nog voor de reacties. Dit was het voorlopig wel, al staan er wel alweer een paar dingen op de lijst. @ Lexusfreak, volgens mij heb jij het drie dubbele  , maar ik hou wel van een beetje sarcasme. tamer heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  18032010118.jpg 110 KB, aantal downloads: 827.
|
|
|
|
Zoals hierboven te zien is heb ik weer wat toegevoegd aan mijn collectie. Kon het niet laten, eindelijk de Monello serie binnen. Bedankt nog voor de doek crew Hoe komt het eigenlijk dat ik allemaal kruisjes zie bij eerdere foto´s ?
|
|
|
|
toch overtuigd? mooie aanwinsten! is dat de gele, of de gouden pad? (cutting of wax) ? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|