|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Al googlend kwam ik het merk Valet Pro tegen. Carclean.nl verkoopt het (nog) niet. Op het forum las ik dat de Billberry wheelcleaner niet onbekend is bij sommigen. Wie heeft er ervaring met producten van Valet Pro (bv snow foam, shampoo, APC) ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Valet Pro = Bilberry = Purple Rain etcetc ( bij de wheelcleaners welteverstaan ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Carclean.nl verkoopt dit wel hoor Klik hier!BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Ik had onder het kopje "merkenoverzicht" gekeken en daar zag ik geen Valet Pro staan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Om even op je vraag terug te komen: de velgenreiniger doet prima zijn werk. Ik gebruik hem alleen verdund, voor zwaar vervuilde velgen kan je hem onverdund gebruiken, maar dat is zeker niet nodig. 't Is best goed spul. BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ik heb de bilberry wheelcleaner ik vind hem erg goed, ruikt niet chemisch, hij ruikt naar. bessen *vandaar ook de naam* 1:10 op licht vervuilde velgen, werkt prima, ik gebruik hem zo elke week, gezien ik me velgen niet wax (te lui voor denk ik) 1:5 / 1:4 op de sterker vervuilde wielen 1:2 voor ECHTE probleem gevallen, zonder problemen. 1:10 is mijn meest gebruiktte combi, hij is dus erg zuinig, ruikt lekker. en is niet aggresief (in de zin van zuur o i d) ik ben er ERG blij mee! de 24e januari neem ik hem denk ik ook wel mee, kan je hem zelf proberen as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Maastricht
|
Ik heb het spul voor in de extractor, werkt prima en is lekker goedkoop en je hebt er maar weinig van nodig. Voor mij op dit moment de beste voor de extractor. Fiat Punto - Eibach Sport Line - 17" Wolfrace Shark - Pioneer DEH-P88RS - Hertz MLK165 Compo - Hertz ML3000 Subwoofer - Audison VRX 4.300 Shadow Chrome Limited Edition - Audison VRX 1.500 Shadow Chrome Limited Edition
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
Ik heb de wheelcleaner, vooral tijdens de winter gebruik ik vaak een wheelcleaner en die doet zijn werk goed. Meestal gebruik ik de 1/5 verdunning.
De foam ervan is besteld, een literflesje om te testen.
In de UK vind je het wel heel makkelijk blijkbaar, en erg goedkoop. Hebben zelfs een paste wax heb ik gezien, maar nog niks over gelezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Ik heb ook de wheel cleaner.. Doet zijn werk zeer goed en ruikt niet chemisch zoals andere wheel cleaners.. Voor heeft valet pro idd nog een hele boel andere artikelen.. [mod]Commerciele links niet toegestaan[/mod]  Grtz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Zundert
|
Heb een aantal dagen geleden ook de wheelcleaner besteld. Blij zulke positieve reacties te lezen over dit product, lijkt me dat ik geen miskoop heb gedaan door dit product te betellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Waarom verkoopt Carclean.nl geen kleinere verpakking(en) van de snow foam van Valet Pro, er van alle soorten liter verpakkingen te krijgen, zag ik? Ook al is het prijstechnisch meestal niet zo interessant, ik vind het wel altijd handig om zoiets eens uit te proberen, zonder meteen 5 liter ervan te hebben staan. Zo zou ik het kunnen vergelijken met de SSF. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,250 seconden.