|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Wij kunnen deze duster krijgen (maar dan zonder merkje erop). Zouden mensen hier interesse in hebben? Zo ja meld je dan aan en dan bestellen we hem voor je. Hij gaat bij ons € 32,50 kosten (normaal € 58,-). En het is waarschijnlijk een eenmalige aankoop. http://www.zymol.com/zymolwoolduster1pk.aspx
Interesse? 1) ... I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Is het dan gewoon een Zymöl zonder naam ? 1) B.K.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Hey, een Wookie-on-a-stick. Ik las op DW ook al iets hierover. Schijnt goed te werken als je aan het polijsten bent geweest met een compound die nogal stoft.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-8-2009 Locatie: In een boomhut
|
Hoe groot is zon ding ongeveer? Kun je daar ook je tv/monitor mee schoon maken ontdoen van stof?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Is ook goed voor in het huishouden te gebruiken? Want om zo'n ding alleen voor polijstmiddel te gebruiken? Ben benieuwd Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
paulb schreef:Hoe groot is zon ding ongeveer? .... Handvat is kennelijk (link door Tim) 1ft, dus ik denk in totaal 2ft dus ongeveer 60cm Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
Is het dan gewoon een Zymöl zonder naam ? 1) B.K. 2) aron147 voor de hebbe factor as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Nu zijn we nog niet met zoveel, maar is er een eventuele datum waarop dit bij jullie is ?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Dennis Blomaard schreef:Is ook goed voor in het huishouden te gebruiken? Want om zo'n ding alleen voor polijstmiddel te gebruiken? Ben benieuwd Dat ding trekt stof aan, dus het is een ontstoffer, die kan je dus ook in huis gebruiken.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Hey, een Wookie-on-a-stick. Ik las op DW ook al iets hierover. Schijnt goed te werken als je aan het polijsten bent geweest met een compound die nogal stoft. Hmm dus dat is ook een idee ervoor dus. Kom op jongens is er niet meer animo? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
1) B.K. 2) aron147 3) lexusfreak 2x
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Misschien wil ik er ook wel ééntje, als ik hem niet gebruik geef ik hem wel aan men moeder om mee in het huis stof te vegen. Kga er nog eens over nadenken. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
]1) B.K. 2) aron147 3) lexusfreak 2x 4) Surfingwizzkid Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-8-2009 Locatie: In een boomhut
|
]1) B.K. 2) aron147 3) lexusfreak 2x 4) Surfingwizzkid 5) paulb
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-1-2010 Locatie: Noorden van Limburg
|
1) B.K. 2) aron147 3) lexusfreak 2x 4) Surfingwizzkid 5) paulb 6) Sanne Jee, ben echt verslaafd.... Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are. -Bernice Johnson Reagon-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Sorry, ik pak de kat vd buren wel.... Glans is een keuze
|
|
|
|
Sanne schreef:Jee, ben echt verslaafd....  volgens mij ook.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Citaat:Sorry, ik pak de kat vd buren wel.... Op een of andere manier zorgt bovenstaande zin voor een lichte glimlach op mijn gezicht. Kweenie precies waarom 
|
|
|
|
Hier komt hij trouwens ook in huis, zeker voor Diventa Bella willen we er wel een paar, al is het om ze op te hangen, ze zien er zo kek uit.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
tinus schreef:Sorry, ik pak de kat vd buren wel.... Je mag de kat van ons wel ff 'lenen'... De directie is niet aansprakelijk voor enig lichamelijk letsel of andere materiele schade... Enkele kroegleden kunen dit beamen Mag ik je voorstellen aan Gabber, ook wel liefkozend Wookie genoemd door enkele kroegleden, 6 kilo chagerijnig ellende...  Ik wens je veel succes, of zal ik je sterkte wensen? Excusie voor het off topic - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ik sla 'm over ( vrouwlief heeft er nét 1 aangeschaft 
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Ik heb hier 2 "wookies" die nog donziger zijn, alleen kleiner van formaat Alleen deze blijven niet zitten als je ze op probeert te pakken  Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
chinchila's krijg ik wel tepakken hoor.. of ik het red zonder bijt sporen in me handen (op 1 of andere manier bijten die krengen me altijd) we hebben er 4 gehad.. ik heb nog een wookie xxxxxl in de wookieschuur lopen (frans hangoor beest, stuk of 4 of 5 geloof ik) maar.. voor die paar euro's is dit een leuk hebbeding as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Een Chinchila laat zijn vacht los bij stress  En nu maar weer on-topic mannen!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
En hoe zit het met het stof wat in de wool duster blijft zitten!? Moet je hem dan uitwassen of uitstofzuigen.. Hoe moet ik dat gaan zien!? Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Jeff..
Volgens de zymoll site:
1. Rol de duster (aan het stokje) tussen de palmen van je handen om het vuil en stof te verwijderen 2. wrijf de wollen haren in 1 richting gedurende 5 tot 10 seconden 3. Gebruik geen druk, glijd zeer zacht met alleen de toppen van de duster over het oppervlak. 4. herhaal stap 1
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Oke' Bedankt voor de informatie! Ik denk er nog effe overna als ik hem neem.. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
De stand tot nu toe: 1) B.K. 2) aron147 3) lexusfreak 2x 4) Surfingwizzkid 5) paulb 6) Sanne 7) Carclean.nl 4x I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Zou mooi zijn als m'n Puma niet elke dag de baan op moest, ik ga passen voor deze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-7-2009 Locatie: limburg
|
Tim, zet me ook maar op het lijstje. Groetjes Limbo 987
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
De stand tot nu toe: 1) B.K. 2) aron147 3) lexusfreak 2x 4) Surfingwizzkid 5) paulb 6) Sanne 7) Carclean.nl 4x 8) limbo987 Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-1-2010 Locatie: Uden
|
Ziet er erg goed uit, ik ben wel te porren voor een exemplaar!
|
|
|
|
Guest
|