|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Hey, net de 100.000 gemist. Ik moet zeggen dat zo'n getalletje leuk is, maar dat ik aan de inhoud van (de meeste van) die berichten meer waarde hecht. Zelfs off-topic berichten hebben hier vaak meer toegevoegde waarde dan elders. En gelukkig staat er in de rest een schat aan nuttige informatie. [edit] ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn eigen bescheiden bijdrage in deze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Gefeliciteerd en op naar het volgende record. Wanneer hebben we de: - 100.000 ste gebruiker - 100.000 ste orde - 100.000 ..... VW Passat 3C, 2008, 2.0 TDI - 170 pk - Highline - Zwart en een VW Passat 3C, 2009, 1.4 TSI - 122 pk - Highline - Zwart
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Gefeliciteerd! (oke, ook ik zit al veelste lang hier, maar ben niet zo in de bijdragess van nuttige informatie wat betreft detailinggelegenheden) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
De inhoud is het allerbelangrijkst! We proberen de kwaliteit van het forum hoog te houden en dat lukt tot op heden aardig, maar het kan beter en we gaan kijken hoe we dat kunnen realiseren. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Terechte mijlpaal! Loon naar werken in mijn ogen! Keep up the good work! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Gefeliciteerd! Ben ook blij dat ik dit forum gevonden heb! Loud pipes save lives.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Gefeliciteerd! Op naar de 200.000
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Gefeliciteerd! En m.n. voor het Carclean.nl -team en "de vaantjesdragers" Gelukkig is de hulpvaardigheid bij het team en veel gebruikers hoog, houden zo Ik ben blij verrast door de betrokkenheid van veel gebruikers en de bereidheid kennis te delen Zelden een negatieve opmerking, iedereen welkom (iemand nog wat gehoord van Chico ?) Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Mijn detailkennis komt voor 15% van de Meg-flesjes, voor 15% van zelf proberen en de rest is toe te schrijven aan dit forum! Het nodigt uit te lezen maar ook om te schrijven. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: Gemert (NB)
|
Das mooi Tim het grootste detailforum van NL van harte. Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de kennis en de mensen achter dit forum een groot deel door de mensen op dit forum maar het meest dat je een normale vraag kan stellen zonder dat je direct wordt geconfronteerd met "gebruik de zoek knop is" hier wordt altijd netjes doorverwezen met "goh je moet dit topic ook dit eens lezen" RESPECT IS EVERYTHING...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Nen dikken proficiat voor ons allemaal. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
 Goed nieuws!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Gefeliciteerd Carclean.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
De nadruk ligt 'm ook zeker op de juiste on/off-topic balans. Deze kan echt een forum maken of ( wat veelvuldiger gebeurd ) breken. Hier krijg je verschrikkelijke veel goede informatie, de sfeer is goed en ontspannen. Zoals eerder aangegeven krijg je geen RTFM of zoek-knop antwoorden, sterker nog; ik heb het idee dat de uitleggen en het hulpaanbod alleen maar groter geworden is ( neem als voorbeeld dat Dibuuz/Dennis het gehele 25 stappenplan met opties had uitgewerkt met linkjes en al ). Soms zijn we het even niet eens met elkaar  , maar een paar berichtjes verder zijn de handen geschud en gaat men weer gezellig verder De grootste winst is ook dat er geen berichtenteller aanwezig is, dit scheelt een deel off-topic-onzin. Alle merken en voorkeuren komen netjes aan de beurt, deze worden ook met respect behandeld en zo ontstaat er een allround hoogwaardig detailing forum, wat meteen weer refereert aan de hoge kwaliteit en service van Carclean.nl zelf. De ene hand wast de andere, goede winkel vs goed forum vs goede winkel: kwaliteit en service is om die reden dan ook op beide vlakken zéér duidelijk terug te zien! De goede reviews en tests breiden zich uit en een ieder haalt meteen zijn winst en ideeen daar weer uit ( voorbeeld van Jim zijn MF-spons is van goed voorbeeld van interessante test ) Hoe dan ook, dat het goed vertoeven is, kan nu onderbouwd worden door deze mijlpaal waarvoor ik mijn dank dus niet alleen aan de Carclean.nl -crew maar zeer zeker aan jullie allemaal wilt uitspreken // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Bedankt voor de complimenten, inderdaad de juiste on/off topic balans is een hele belangrijke sleutel, al wordt dat niet door iedereen in dank afgenomen als wij moderatoren vragen om weer on-topic te gaan  Dit kan een forum maken of breken, wat heb je tenslotte aan een informatief forum waarvan meer dan 50% van de berichten niet informatief is en de boel ondersneeuwt onder off-topic geneuzel? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
Gefeliciteerd All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
stimpy68 schreef:inderdaad de juiste on/off topic balans is een hele belangrijke sleutel, al wordt dat niet door iedereen in dank afgenomen als wij moderatoren vragen om weer on-topic te gaan Boeiend, gewoon zo houden! Ik zit al jaren op meerdere verschillende fora, maar heb deze "mix" van off- en ontopic nog maar zelden gezien. Buiten dat dit gehele forum een SCHAT aan informatie bied, is men inderdaad ook niet te beroerd om het een en ander voor de "tigste" keer uit te leggen. Wat daar dan wel als voordeel aanhangt: er komen steeds weer nieuwe ervaringen van verschillende leden bij, dus ook nieuwe manieren/alternatieven e.d. Ik zeg, Carclean.nl ga zo door! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Als eerst de felicitaties aan de moderators want dankzij hun loopt alles in goede banen. Uiteraard de medeforummers ook allemaal gefeliciteerd want als wij geen berichten plaatsen valt er voor de moderators ook niets te doen. Ben er wel een beetje trots op dat ik hier ook actief ben en telkens goede berichten hoor over het forum en Carclean.nl. Op andere forums waar ik ook actief ben laat ik dit soort berichtjes ook weten en vinden het ongekend dat Carclean.nl zo goed wordt gewaardeerd. Op naar de 200.000 berichten en nog veel meer enthousiastelingen. No Risk No Fun!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
gefeliciteerd allemaal de laatste tijd groeit het ook alleen maar geloof ik! laten we allemaal zo doorgaan as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooi hoor! Ga zo door..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Gefeliciteerd! Laten we met z'n allen zo doorgaan! Ik persoonlijk heb hier al erg veel geleerd!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Meeste forums die ik bezoek stromen over van de off-topicheid. Hier gaat het ook wel eens een andere kant op, maar nooit kilometers van het origineel af. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Van harte gefeliciteerd! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Van harte! En wie was de "winnaar"? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Om het forum in de juiste banen te lijden met steeds meer members en berichten lijkt het me een slim plan om 1 of 2 moderators extra te hebben. Puur om alles in goede banen te lijden en om vragen van users adequater te kunnen behandelen. Dat niet bij de moderators nu de PM bo overstroomt... Dit alles is te gieten in een soort van sollicitatie via het forum... -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Mijn PM box overstroomt niet  En die van Dibbuz ook niet, we redden het prima zo, weet niet waar dat op gebaseerd is... In principe hebben we 4 moderatoren hier, Dibbuz, Tim, Bert en ik. Meer dan genoeg lijkt mij. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Was dat een open sollicitatie? Weet waar je aan begint.  Kost nogal wat tijd en inspanning.
|
|
|
|
Volgens mij gaat het allemaal goed toch met de Mods? Als iemand van mening is dat het niet vlot genoeg loopt dan horen we dat natuurlijk ook graag en kunnen we het alsnog bekijken, maar voorlopig loopt het soepeltjes. Dat komt ook omdat er zelden écht ingegrepen moet worden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Zo bedoel ik het niet, maar die kant gaat het wel op als je blijft groeien. Het werkt prima allemaal, maar was meer bedoeld voor in de toekomst -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Snap ik hoor.  We houden het goed in de gaten. Alles is vatbaar voor verbetering, toch?! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Het zijn dan ook allemaal toffe mensen op het forum die wel goed luisteren naar de adviezen van de moderators. Proficiat met deze 100.000
|
|
|
|
Guest
|