|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-1-2010 Locatie: Den Helder
|
Meer info op Duitse Auto Gala 2010 Nu is het zover de eerste Duitse Auto Gala gaat zijn doorgang vinden. Dit houdt in Opel, Ford, Audi, Porsche, VW, Mercedes en BMW en aanverwanten zijn ook welkom. Ik heb een terrein van 24000 m2 tot mijn beschikking en ook de opbrengsten naar aftrek pacht en terrein huur gaan volledig naar Duchenne Parent Project www.duchenne.nl. Diverse sponsors hebben al toezeggingen gedaan waaronder Brezan Automaterialen en Formido Deco Bouwmarkt. Ook AS Tuning, Wheels 4 Fun en natuurlijk ook Carclean.nl helpen mij op deze dag. (logo komt no op de poster) Diverse restauraties zijn aanwezig met terrassen en ook het bekende restaurant Dok 51 van top kok Ben van Beurten die iedere zaterdag om 18:00 te zien is op SBS6. Dit jaar gaan we voor mooi weer en een schitterende dag voor Duchenne. Tot dan ik hoop iedereen te zien op deze dag. Wil je meer info of wil je je aanmelden de dit dan op: info@duitseautogala.nlwww.duitseautogala.nlTot snel Frank Organisatie
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Wij zijn er inderdaad ook bij!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Hmm.. dan ben ik jarig En ik zie dat het niet voor Seat rijders is Wel goed dat de opbrengst naar een goed doel gaat Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
Seat , Skoda niet welkom lijkt me raar, mischien dat ik ook wel even langs kom. All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Maastricht
|
Seat en skoda lijikt me wel ja, vind alleen raar dat ford er tussen staat want dat is volgens mij toch amerikaans en niet duits. Fiat Punto - Eibach Sport Line - 17" Wolfrace Shark - Pioneer DEH-P88RS - Hertz MLK165 Compo - Hertz ML3000 Subwoofer - Audison VRX 4.300 Shadow Chrome Limited Edition - Audison VRX 1.500 Shadow Chrome Limited Edition
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Seat is van origine Spaans en Skoda Tjechisch, als ze deze ook zullen toelaten moeten ze ook Lamborghini Bugatti en Bentley toelaten. Maar goed het valt allemaal onder de Duitse VAG vlag. Ford is Amerikaans, maar word gebouwd in Duitsland.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Maastricht
|
Ahzo, weer wat geleerd Fiat Punto - Eibach Sport Line - 17" Wolfrace Shark - Pioneer DEH-P88RS - Hertz MLK165 Compo - Hertz ML3000 Subwoofer - Audison VRX 4.300 Shadow Chrome Limited Edition - Audison VRX 1.500 Shadow Chrome Limited Edition
|
|
|
|
seat en skoda zeker wel welkom.....
ben ook met de seat/vw dealer bezig voor demo auto's
groetjes
Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Zou mooi zijn, want volgens mij zitten hier best veel Seat rijders De helft van het Carclean.nl Team dacht ik? Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
|
Voor meer info over de merken die welkom zijn kijk dan op www.duitseautogala.nlheb hier en resumé staan van de merken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Waarom niet alle merken, haal je toch meer geld op Loud pipes save lives.
|
|
|
|
ja ok maar dan is het geen duitse auto gala meer....
Wil het wel een beetje speciaal houden.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-9-2009 Locatie: Tiel
|
als je een meeting organiseerd voor een goed doel zou ik zelf geen merkgebonden iets doen, aangezien je dan meer mensen trekt en ook meer geld .
|
|
|
|
Ok misschien iets voor volgend jaar. Eerst dit evenement. En misschien ook nog wel een keer een full car meeting maar Duits trekt mij persoonlijk meer...
|
|
|
|
Zo nog een paar dagen dan is het zover....
We hebben nu nog meer verkoop.
Kraam van AS Tuning uit Heerhugowaard. Kraam van Caradio uit Heerhugowaard. Oud Hollandse Poffertjes kraam. Muziek en grote tent via Wheels4fun.
De flyers gaan nu rond door Nederland dus wil je komen iedereen is welkom ook mensen die niet lid zijn van een club.
Dus meld je snel aan.
De reden voor deze dag is voor het goede doel dus laat je hart spreken. En speciaal voor de Duitse Auto.
|
|
|
|
Wij moeten helaas afzeggen voor komende zondag. Uiteraard zullen wij nog wel een donatie voor het goede doel doen! Gezien de reisafstand (ruim 2 uur heen en 2 uur terug) in combinatie met de niet al te beste weersvoorspellingen (bewolkt, koud met 12 graden, regen en windkracht 6) is het voor ons niet haalbaar om succesvol deel te nemen. Ons materiaal vindt windkracht 6 niet al te prettig (tent gaat vliegen dan) en wij hebben een droge en liefst zonnige dag nodig voor onze demonstraties en met 12 graden (en sterke wind) is het ook nog aan de frisse kant. De organisatie hebben we op de hoogte gesteld en wij hopen dat het ondanks de weersvoorspellingen het een geslaagde dag wordt! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ZafiraElvis schreef: Kraam van Caradio uit Heerhugowaard. .
laat die dozenschuiver (dennis) jullie niet teveel wijsmaken.. let dus even op dat je niet met 100den euros rommel naar huis gaat as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
We stellen het op prijs als we nog een 'after' verslagje te horen krijgen. Hoe is de dag verlopen? Ik kon maar een paar foto's vinden en daar zag ik alleen wat volkswagens op staan? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,535 seconden.