|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Nou je broer gaat heel blij zijn Mooi gedaan hoor
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
goed bezig kerel!  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
Ziet er weer prima uit, nu alleen nog wat beter weer....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Groot verschil zeg! Mooi geworden. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Ziet er schitterend uit! En wat een prachtige motor!
|
|
|
|
haha, staat hier ook nog een R1 in metallic-blauw, een Oldtimer Goldwing 1200, 2x RD350 en een XL500  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Doe je goed!
|
|
|
|
(ze zijn alleen niet van mij......  ) New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
ivo's schreef:(ze zijn alleen niet van mij......  ) Maakt niet uit  Detail je die ook? Off-topic: Net trouwens geboeid naar je Lupo topic zitten kijken. Met de BBS-jes toch het mooist
|
|
|
|
Ik ga er nog wel eens aan beginnen ja, maar eerst kleinere backingplate en pads voor de DAP  De R1 is van een maatje van me, de Goldwing van mn pa, en de anderen van mn broertje (liggen nog in onderdelen  ) wbt. de velgen onder de lupo, ik heb nog een opknap-setje BBS RM, dat komt er denk ik onder (eerst nog sponsors zoeken  ) New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Ja, al een mooi resultaat. Voorzichtig aan op de kuipdelen, en een kleine backingplate met 4" pads is zeker aan te raden. Glans is een keuze
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,315 seconden.