|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Pffff.....wat een verschil zeg die zilveren wielen...........kan je ze niet zwart laten spuiten Stefan ? (hahahaha) Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Erg fraai. Maar wat Scenic zegt...zwart...of wrappen? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2008 Locatie: Amersfoort
|
Ja iedereen zegt zwart spuiten. Maar ze worden vanzelf zwart haha. Doe ik volgend jaar wel. Op de Ring gaat het aardig goed. De Ring is behoorlijk heuvelachtig en door het koppel trekt ie hem goed omhoog. Op de rechte stukken gaan de exoten er uiteraard vol langs. In de bochten kan ik redelijk bijhouden en zeker iets snellere auto's. Hier filmpje van een rondje http://youtu.be/WyQn7C5MDGA
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Leuk filmpje! Valt me niet tegen de 207, gang zit er wel goed in. Heb zelf ook nog een filmpje van een rondje over de Ring met mijn RS. Lekker Porsches pesten Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Plaats dat dan maar eens snel...VAGman! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2008 Locatie: Amersfoort
|
Zaterdag weer de zomerbandjes gemonteerd en vandaag de raampjes laten tinten. In mei weer een complete poetsbeurt doen.
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,227 seconden.