|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Leuk speeltje Denk dat er aardig wat flessen Bug remover doorheen gaan na een ralley Maarre, op foto 2, wat hangt er los onder de wagen? Patrick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Leuk! Mooie dikke kar ook trouwens! Veel succes alvast, en we zullen voor ze duimen!  Misschien een leuk idee om de events op Tv hier even aan te kondigen? Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Is hij sneller dan je R8? Is reclame touwens niet met c ipv k Tim 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Leuk! Fijne reklame zo, (alleen lijkt wel, of de auto even nog schoner kan worden!) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
nicknameless schreef:Maarre, op foto 2, wat hangt er los onder de wagen? Ehhh, niks toch?   Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Heej Sven, heb je nu hun stabistang weggetoverd ? Zo kunnen ze nooit winnen natuurlijk (en worden de schoonmaakproducten ook weer duurder) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Ben benieuwd hoelang de stickers zichtbaar blijven tijdens een rally kHoop dat het geen officiële promotiefoto is met die loshangende sway bar... 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Stoer hoor broer van Tim! Klein beginnen! Zet je hem met de detailingdagen zovaak mogelijk neer bij Carclean? Kunnen we ook eens een rallywagen bewonderen! Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008 Locatie: Velserbroek
|
Heel tof! Goed bekeken! Mijn pa heeft de expertise - ik erfde de passie... Reinder & Chelly
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Nice! De wagen bekeken toen ie nog oranje was en vol met swirls hehehe, super dit! Next step: Carclean.nl rallywagen! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
Nostalgie  nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
|
Heb je er ook nog 1 van mij, Martijn? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
Nope, alleen deze nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Was deze van jouw?  Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Dat was idd die van Tim hij heeft al eens in raad de auto gestaan die foto 
|
|
|
|
Patrick schreef:Dat was idd die van Tim hij heeft al eens in raad de auto gestaan die foto  Shit, ben je mijn 'bron' aan het verklappen Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Nog steeds dunkt me dat of ik, of mijn vader ooit eens iets bij informatique besteld hebben... Maar kan me er helemaal niks van herinneren "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
JPeG schreef:Shit, ben je mijn 'bron' aan het verklappen oeps
|
|
|
|
Doe al jaren met plezier zaken met Informatique als ik weer eens wat nodig heb op dat gebied. Ook al vanwege de goede service en de competente helpdesk.  Audi S8
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Leuk man! Mooie auto om mee te racen lijkt me zo.....:D (ook ik ben vaste klant van Informatique...  ) Dennis 
|
|
|
|
Dat zijn Bert en ik inderdaad! Op de achterruit zie je onze namen staan! Dit zijn wij ook: I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
wel beetje traag hem Tim 
|
|
|
|
Afgelopen weekend zijn Theo en Etienne voor het eerst in actie gekomen tijdens de Exotic Green Rally. Deze rally was voornamelijk bedoeld om de auto voor de eerste maal op snelheid te testen!
De rally is zonder problemen uitgereden en we hebben al wat leuke foto's gevonden met onze sponsoring in beeld:I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Gaaf hoor!  Gaat het rallyvirus niet weer wat jeuken Tim & Bert, als je dit zo ziet?  Audi S8
|
|
|
|
Patrick schreef:wel beetje traag hem Tim  Ik geloof toen snelste tijd in onze klasse en 5e algemeen o.i.d. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Sven S8 schreef:Gaaf hoor!  Gaat het rallyvirus niet weer wat jeuken Tim & Bert, als je dit zo ziet?  Het jeukt al jaren  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ah, dus we kunnen tzt ook wel een Carclean.nl rallyteam tegemoet zien....  Audi S8
|
|
|
|
Haha, halverwege een proef stoppen om de auto te detaillen. Kan niet met een vieze auto aan de finish komen Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Nee joh, een auto die zo goed gedetaild is dat er geen vuil aan blijft hangen...  Audi S8
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Tim schreef:Het jeukt al jaren  heel vet hoor  Opzich was dus de sponsoring van het rally team ook een no-brainer. Wij willen ook wat met evenementen gaan doen, alleen nog niet zeker wat...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2008 Locatie: Nieuwegein
|
Whahaha... zie mijn PM van vanmorgen Tim... Had beter eerst het forum ff kunnen lezen Aparte auto om deel te nemen aan de rally's, maar wel een super vette Hij reed gisteren in iedergeval flink hard! Hier foto van mijn zijde: Carclean.nl is net niet zichtbaar 
|
|
|
|
Hunter schreef:Hier foto van mijn zijde: Carclean.nl is net niet zichtbaar Halen we het gras toch even een beetje weg...  Audi S8
|
|
|
|
Guest
|