|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Nice Tim! Keep up the good work!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Mooi! Ik neem aan dat dat (voorlopig) alleen voor foto's en filmpjes van jullie zelf is. Gaan jullie daar eventueel ook nog door forumleden geposte content op plaatsen? Te denken aan foto's/filmpjes in sticky topics. Bij sommige van deze topics zie je nu al dat de foto's niet meer bereikbaar zijn op externe hosting.
|
|
|
|
Voorlopig zal het alleen voor onszelf zijn inderdaad, maar het hosten van andere forumcontent vind ik helemaal geen gek idee. We kunnen dan de kwaliteit van het forum een stuk beter controleren. Externe sites zijn vaak traag en verwijderen foto's inderdaad ook nog eens en dat gaat weer ten koste van de kwaliteit van ons forum. We moeten even kijken hoe we dit technisch kunnen implementeren. Het zal een lange termijnplanning zijn, maar ik vind het een prima idee. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Dat idee was overigens niet van mezelf. Iemand anders heeft dat ooit weleens op het forum gepost.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Wow! Ene wat betreft foto's plaatsen via het forum hier zou mij ook wel makkelijk lijken. Op het Alfaforum.nl is dat ook. Heb je je eigen foto's in beheer tot een max aantal foto's tot 9,54 mb. Screenshot:  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Eindelijk door naar een professionele oplossing met bijbehorende top snelheid De nieuwe URL viel me al op en de snelheid waarmee de Meguiar's folder binnen kwam zetten was ook erg hoog tov SDSL!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
MeepMeep, niet alleen de levering is snel, het klikken en verwerken ook. Toppie heren en dames! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Detail Shed
|
Helemaal goed! Heb ff getest bij de foto's nieuwbouw, die laden u zo snel in dat ik het met scrollen niet kan bijhouden. Glansofiel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
server is echt retesnel! maakt het voor mij weer interessant om in die topic's te kijken. vond het laden te lang duren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Super, wat een verschil! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
yippie, we kunnen er weer even tegen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
goed bezig heren Carclean.nl! ik weet wat een hoofdpijn zulke dingen kunnen kosten! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Op de nieuwe lokatie nog even servers virtualiseren  Dan is de boel helemaal up to date Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Leuk om te lezen dat de snelheid goed merkbaar is! Weer een stap vooruit!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Kan het ook beamen: laad tijd is veel korter.... Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering de hele pagina binnen een paar seconden in beeld Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,166 seconden.