|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Ja, je kunt het beste een rustig tijdstip kiezen, ik heb in het weekend ook wel es een poosje moeten wachten, maar mijn ervaring is dat het dat wel waard is, je wordt goed en professioneel geholpen. Ik ben na dik 4 maanden nog steeds laaiend enthousiast over mijn nieuwe pc! Maar gaaf hoor, Tim, die sponsoring! En heel erg stoere pics, vooral die met alle 4 de wielen los!  Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Patrick schreef:Ben er keertje geweest maar moet wel erg lang wachten. Inforatique dan Dat komt omdat ze voor iedereen netjes de tijd moeten nemen! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
JPeG schreef:en toen ik hem eindelijk had, liet ik 'm binnen 2weken uit mijn handen vallen . Zijkant stuk afgebroken, dus een nieuwe begint te kriebelen Heb ook zoiets met een scharnier van m'n scherm... echt mega irritant! Vraag me wel eens af waarom er geen losse behuizingen voor notebooks worden geleverd... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
 I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008 Locatie: Deventer
|
Lekker hoor Vriendelijke groeten GeNeRaL
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Wie van deze twee is dana?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Kijk, dat zijn de foto's....  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-8-2008 Locatie: Groningen
|
Mooie auto 
|
|
|
|
Hahaha en dan is dit je eerst post I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Ben benieuwd of we de 350z nog in actie krijgen te zien op SBS6 met de Bavaria City Racing Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-8-2008 Locatie: Groningen
|
Tim schreef:Hahaha en dan is dit je eerst post Ja, ik heb een zwak voor mooie auto,s
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
  Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Cool! Maakte hij een beetje geluid?? Dwars ging ie wel zo te zien! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
olle griese schreef:Ja, ik heb een zwak voor mooie auto,s Je verwart die koplampen met iets anders denk ik. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Die vrouw op de 1e foto van JPeG probeert ze zeker een Autostyle folder aan te smeren  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Tim waarom niet gewoon paar stikkers op de R 8 met Carclean.nl er op een zelf rondje scheuren.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Vandaag heeft de Informatique 350Z een korte pitstop gemaakt bij ons pand. Er zaten nog wat oude stickerresten op de zijkant die weggepolijst moesten worden. Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Zo. Da's weer netjes. Nu niet meer vuil maken he.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mooi, kunnen ze er weer lekker in gaan rondknallen! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Soepergrover schreef:Zo. Da's weer netjes. Nu niet meer vuil maken he. Dat ding zit onder de swirls Hij moet nog een volledige detail krijgen. Nu was het alleen die plekjes voor de stickers Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Zijn de Dashborden al geflockt van die auto's?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-8-2009 Locatie: In een boomhut
|
Ik heb nog wel wat dingen liggen die geflockt moeten worden.
Mooie auto. Zodra onze Evo helemaal klaar is gaan ze elkaar wel een keer bij een rally zien.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Hoe is het eigenlijk met de steenslag bij zo'n auto? Gaat in ieder geval de meest glimmende zijn als Carclean.nl een sponsor is
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Als je zover bent Paul, kun je altijd eens een berichtje doen, wellicht kan ik iets voor je betekenen.
|
|
|
|
Guest
|