|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Laat maar komen, zoals ik reeds tegen Dennis heb gezegd, ik ben zeer benieuwd naar het hele gamma.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
In welke prijsklasse moet dit gaan vallen? Toch niet geheel onbelangrijk Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Dat is waar, de prijzen kan je vinden op de website van Migliore, even afhankelijk van het transport en de dollarkoers moet je een omrekenfactor van 1,15 als indicatie aanhouden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ben erg benieuwd. de competizione is toch boven budget, maar een frutta blend, of original zou weleens erg aan kunnen slaan! ben vooral benieuwd naar de bella lustre banden spray as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Hmmm, okay, zit een beetje in buurt van Wolfgang gemiddeld gezien, ze hebben duur en goedkoop. Ziet er op zich wel interessant uit! En het heeft wel wat! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Heb er zelf stiekum al eens over nagedacht om eens zo'n wax te proberen (en dan niet die hele dure van 250 dollar) En alles met een Italiaans vleugje is altijd goed! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-4-2009 Locatie: Oegstgeest
|
De Primo en Competizione zijn wel fijne waxen. Alleen vrij prijzig. Ben benieuwd naar de prijzen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ik heb er al wat van staan thuis, ik ben echt heel enthousiast over deze producten. Deze week gaat er weer een bestelling uit naar het buitenland en ook daar zullen weer wat Migliore producten bij zitten. Het zijn producten die niet altijd even gemakkelijk verwerken (de waxen) maar wel een mooi resultaat geven. Ook heeft het merk een uitstraling die sober en stijlvol is. De tire shine vind ik heerlijk werken, heel zuinig en een satijnen glans. Niet zo'n overdreven plek boel natte glans. De andere producten ga ik er binnenkort van uitproberen. Als het hier in de shop komt maak je weer één klant wat extra gelukkig, ik zeg dus: "wanneer worden ze in de shop ingeboekt?" Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Waar eindigt het om den duur? Maar aan de andere kant je hebt straks een zee van ruimte dus waarom niet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
ik zeg ook ja, (zie bovenstaand antwoord van Jan) New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Eerlijk gezegd, geen idee. Prijs is niet altijd een belemmering, dus daarom zou je het niet hoeven laten. Als het "andere bedrijf" ook andere klanten aantrekt, zou het een mooie aanvulling kunnen zijn van het hogere segment. Voor mijzelf; eerst maar eens gebruiken wat ik nu heb. Al een beetje geprobeerd met de Monello en DoDo, mooi spul. Meer en duurder krijg ik niet langs de directie Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wil het best wel eens proberen! Dus ja aangeklikt. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Het aantal waxen wordt wel een beetje onoverzichtelijk door het grote aantal, dus ik zou een abc'tje over het assortiment waxen doen. Er zal ongetwijfeld vraag naar zijn, ik hou het bij het bestaande assortiment, wat meer dan ruim genoeg is. Een ding snap ik niet: de Primo is naar eigen zeggen 'the best of the best.' Waarom zou je dan 2,5 keer zoveel neer tellen voor de Competizione? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Het ziet er wel mooi en sjiek uit, maar ik heb persoonlijk nu andere dingen op mijn verlanglijstje staan. Maar omdat dit verlanglijstje wordt omgezet in winkelwagen en deze weer wordt omgezet naar betaling zal er vast wel weer ruimte komen in het winkelwagentje  . Dus ik zeg ja
|
|
|
|
DKBM schreef:Het aantal waxen wordt wel een beetje onoverzichtelijk door het grote aantal, dus ik zou een abc'tje over het assortiment waxen doen. Er zal ongetwijfeld vraag naar zijn, ik hou het bij het bestaande assortiment, wat meer dan ruim genoeg is. Een ding snap ik niet: de Primo is naar eigen zeggen 'the best of the best.' Waarom zou je dan 2,5 keer zoveel neer tellen voor de Competizione? Hiermee bedoelen ze eigenlijk de beste onder de concours waxen. Tevens zie ik niet een nadeel in een groot aanbod waxen. Als beginner is de keuze misschien wat moeilijker maar daarvoor is het forum er toch? Tevens staan ze er bij Carclean.nl voor bekend goede uitleg te geven dus dan kunnen ze je ook helpen bij je wax keuzen. Anders zouden ze bijvoorbeeld ook beter geen dodo aanbieden want daar is de keuze ook niet altijd even gemakkelijk. Ik denk maar altijd verandering van spijs doet eten, dus van tijd tot tijd eens iets nieuws in het assortiment is niet slecht. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Den Haag
|
Toevallig kwam ik het nog niet zo lang geleden tegen tijden het internet surfen,en het leek wel beetje intressant.alleen beetje klein gamma kwa keuze aan producten(vind ik) Maar verder wel het proberen waard denk ik zo  Dus ja To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Moeilijk moeilijk. Ik heb het idee dat het meer voor oldtimers bedoeld is. Heb meer intereese is bijvoorbeeld Gloss It (jaja Bart  ) Ik ben een beetje bang voor een Autobalm incident. Iedereen was er zo wild over totdat we het hadden... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Ik wil ook mijn Italiaan wel eens verwennen met een Italiaans waxke
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Dibbuz schreef:Ik ben een beetje bang voor een Autobalm incident. Iedereen was er zo wild over totdat we het hadden... Misschien moeten we eerst voorzichtig informeren hoe het ruikt?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb nee gestemd. Maar puur omdat ik het merk niet ken. Er zijn genoeg bekendere merken in hetzelfde prijssegment. Uiteraard ben ik bereid het een keertje te proberen.
|
|
|
|
SpeeDJ schreef:Misschien moeten we eerst voorzichtig informeren hoe het ruikt? De Migliore original ruikt heerlijk naar Sinaasappel gemengd met wat citroen, de Migliore Wheel Seal ruikt ongeveer hetzelfde alleen iets minder sterk. De Migliore Bella Lustra Tire Glaze heeft ook een aangename geur alleen kan ik zo snel niet zeggen naar wat het ruikt, zeker niet chemisch. Van de Quick detailer, trim protectant en de primo of frutta hoop ik je volgende week de geur te kunnen melden. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Met dennis eens,.misschien meer denken in de richting van Gloss-it of Jeffs Werkstatt.
Heb wel ja aangeklikt, omdat ik tocch wel benieuwd ben naar de wax.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Wat een truttige ouderwetse potjes. Spreekt mij totaal niet aan. Een uitbreiding van de Monello-lijn had dat wel gedaan. (Om het toch maar "Italiaans" te houden) A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
De uitbreiding van Monello komt er ook nog aan.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
McShine schreef:Wat een truttige ouderwetse potjes.
Spreekt mij totaal niet aan. Een uitbreiding van de Monello-lijn had dat wel gedaan. (Om het toch maar "Italiaans" te houden) Niet alles wat ouderwets is is truttig, ik zou dit eerder stijlvol noemen. Maar ik ga dit topic niet verder beïnvloeden, ik ben een fan van de Migliore producten dus van mij mogen ze komen. Tevens zie ik de naam gloss-it voorbij komen, ook dit zou ik graag in het aanbod zien verschijnen Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Ik vind het er wèl mooi uitzien. Uiteraard voor mensen met een bepaalde smaak. Ik zie iemand die valt voor het uiterlijk van Wolfgang-producten ook niet zo gauw Pinnacle-producten kopen om maar een voorbeeld te noemen. Of Dodo!
Maar het ziet er wel verzorgd uit, en als het ook nog lekker ruikt, dan kunnen we qua geur in ieder geval geen Autobalm-fiasco krijgen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
Ik sta al een dikke maand op punt om migliore wax aan te kopen uit de UK. Enkele producten ervan wil ik zowiezo eens testen, gewoon al omdat het vrij onbekend is. Als de Carclean.nl prijzen in de buurt liggen van de UK prijzen, dan ben ik zeker bereid nog effe af te wachten.
|
|
|
|
Okee, de uitslag is duidelijk, ik zal proberen zo snel mogelijk wat prijzen op een rij te zetten. Ik weet niet of we de UK prijzen kunnen aanhouden, maar ik ga op onderzoek uit. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
nu de naam gloss-it voorbij komt as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dat is zeker. Maar ik ben gewoon bang dat het geen blijvertje is. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. Ik loop er niet warm voor. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Twijfel Op zich niks mis om weer is wat nieuws in de shop te stoppen. Zie het inderdaad als een kers op de taart dat jullie een dealerschap kunnen krijgen voor de Migliore producten. Ben alleen benieuwd wat deze wax onderscheidend maakt van de rest. Ik plaats 'm gemakshalve even in het rijtje Dodo Supernatural, Fuzion, Zymol, Swiss, etc etc. Deze Migliore wax prentendeerd aan de hand van z'n stevige prijs en sjieke/aparte verpakking een kwaliteitswax te zijn. Zou deze wax nl. een tiende van de prijs kosten, dan was deze ineens een stuk minder exclusief en dus voor sommige mensen minder interresant. Klinkt raar, maar is wel zo. Kijk naar de Supernatural. Wereldwijd nauwelijks een slecht woord over te vinden. Dure wax, aparte verpakking. Zelfde verhaal voor de Zymols, zo ook voor de Fuzion met het befaamde houten kistje + bijvullicentie. Marketingstrategie, volstrekte krankzinnigheid, of verzamelwoede? Voor vele forummers hier (waaronder ondergetekende) geldt de laatst genoemde optie. Ik kan prima resultaten boeken met een 845 of een 915 wax, zo ook met een Blue velvet of Smartwax. Het werken met Supernatural of Fuzion is echter een belevenis die voor 50% tussen je oren zit. Het kistje..."oh....", het potje..."oh....", de geur..."oh..aaahh..", de verwerking..."ohja aaahhh....", het uitpoetsen..."ohowowow....", de glans..."kwak.." Ik vermoed dat deze Migliore voor dezelfde reacties gaat zorgen. Ik zie het niet als een absolute must/aanvulling op m'n collectie, eerder als een welkome uitbreiding voor de Carclean.nl webshop. Voor iedere wax is immers een klant te vinden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Ik twijfel. Op je site prijs je al een heleboel waxen aan (SN, Fuzion, 915) als topwaxen die kunnen concurreren met de shines en durability van waxen die vele malen duurder zijn. Zelfs ook de goedkopere waxen (dodo soft/hard, 476, Natty's) worden waxen genoemd die een topkwaliteit leveren voor relatief weinig geld. Waarom zou ik dan nog meer geld uitgeven dan ik voor bijv. een Dodo Pro of een SN zou doen?
Van de andere kant: 'it's all about marketing', en elk aanbod creeert zijn eigen vraag (Say). En we zijn allemaal begonnen met een potje Natty's van 2 tientjes, en jaar/maand later toch 's een Dodo van 5 tientjes, en als de collectie (zogenaamd) compleet is, dan blijft het toch kriebelen en gaan we (ze?) aan de Fuzion.
Dus het is wel te slijten, no doubt. Maar ik zou dan wel het wax aanbod wat anders gaan presenteren. Ik heb me de laatste week op Dodo zitten orienteren (ik heb nog geen Dodo wax en ik wou er wel 's aan) maar als je daar niet 'in' zit dan duurt het wel ff voordat je door hebt wat er te bieden is. Op de site staat alles door mekaar en je leest en clickt je een ongeluk. Dankzij die ene sticky van Rodders maak je een kans, maar de site alleen... no way. Dan blijft het iets voor de freaks en mis je de passant die wel het geld heeft maar niet de kennis. En die moet je nou juist zien te strikken.
Wat me -dus- te binnen schoot was de relatie met Diventa Bella. Dat ziet er uit als een merk dat duidelijk hoger in de markt kan staan dan het vriendelijke blauwe en gele Carclean.nl Met andere woorden, Diventa Bella kan een hoger prijskaartje verdragen dan Carclean.nl . Oftwel, je kunt er voor kiezen om een paar duurdere merken (..ik zat dit weekend ook 's even bij Zymol op de site te koekeloeren... die prijzen, WTF...) in de markt te zetten via dat merk. Een merk dat imho sowieso al een andere clientele (dikkere wallet) aantrekt dan de Carclean.nl klanten die het liever zelf doen. En een clientele die het wel mooi vindt wanneer waxen gemarket worden als ware het parfurmerie artikelen. Iets waarvoor de doorsnee Carclean.nl klant niet warm loopt, schat ik in; die is daar te nuchter en realistisch voor.
heppiehierwattaan?
ciao,
|
|
|
|
Guest
|