Het zal aan mij liggen (zoals wax natuurlijk altijd persoonlijk is), maar ondanks dat het al onderweg is, loop ook ik er nog niet warm voor. Respect voor degenen die hier anders in staan om voor mij zeer begrijpbare redenen. Ben de aspirant afnemers overigens dankbaar voor hun besteedbaar inkomen, het testen, vergelijken en ons mogelijk in de nabije toekomst trakteren op een review.
Omdat het product al onderweg is, stem ik niet, maar zou in mijn geval nee zijn. Merk hierbij op dat ik minder professioneel en verzamelaar ben dan velen op dit gezellige forum.
Persoonlijk ben ik véél nieuwsgieriger naar de Monello wax(-en) die Carclean.nl aan het ontwikkelen is samen met Dodo.
Mocht het zo zijn dat toekomstige beoordelingen van de Migliore producten aanleiding geven tot aanschaf, dan zal ik dat zeker overwegen, maar dan moet het wel heel goed en lovend beoordeeld worden. De producent website laat mooie foto's zien, claimt eenvoudige verwerking en acceptabel lange standtijd. Benieuwd hoe dat niet laten drogen werkt als je er mee bezig bent.
Maar ik moet bekennen dat ik vooralsnog wax aankopen in de wacht houd, totdat het door Carclean.nl in samenwerking met Dodo ontwikkelde product verkrijgbaar is. Wil graag weten hoe die zich laat vergelijken met andere producten.
De reacties indertijd op de Monello polijstmiddelen van Carclean.nl waren/zijn over het algemeen zo verschrikkelijk lovend, dat het er mijns inziens op lijkt dat Tim en zijn team straks een waxje aanbieden, waar je zelfs je vlees in wilt bakken of je huid mee wilt insmeren voor het zonnen.
* Aficior droogt zijn lippen, omdat er druppeltjes op zijn onderlip komen *
Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!