Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Kick-off 2010, Porsche GT3 Opties
rodders
#34 Gepost : zondag 14 februari 2010 21:03:42
Rang: Lid
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Super gedaan, ook mooie write-up!

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
LeonH
#35 Gepost : zondag 14 februari 2010 22:05:50

Havanna schreef:
Ja die striping erop moet je van houden, de eigenaar van deze GT3 wilde uniek zijn tijdens een toertocht door Italie en d8 met deze add-ons als spiegels en stickers extra meerwaarde te geven aan het karakter van de toertocht. Omdat hij qua autoliefde in principe Italiaans is georienteerd heeft ie besloten om deze dingen te laten zitten.

Nog even wat antwoorden op de vragen:

@Leon: ja dat verbeeld je je, maar geel is ie wel. Ondanks de waanzinnige ruimte waarin deze GT3 stond geparkeerd werd mij vriendelijk verzocht geen plaatjes te kieken van alles wat zich verder op, aan, of in deze ruimte bevond. Ik was al blij met de goedkeuring voor de kiekjes zoals ze nu zijn gemaakt. Er bestaan immers klanten die niet willen dat hun auto op forums als deze worden besproken of geshowd, wat enigzins te begrijpen valt.

@Tha Bird: Ja de stickers zijn gewoon meegepolijst, niet met de Flex hoor, wel met de DAP500 en de 205.

@Dennis: ja die tegenstrijdigheid heb ik me ook wel is af zitten vragen. Daarbij moet ik wel vermelden dat dit de 3.0 was, met die polydinges erin. Ik heb ergens een artikeltje gelezen dat dit dus met 45 minuten kan worden verwerkt, zolang ie maar droog is. Maar na 20 minuten was dit al zeker het geval.

@Koeny: de Flex komt bij mij in principe nooit hoger dan stand 2,5. In dit geval was 1,5 al voldoende wat ongeveer 1300 toeren is.

Aha ok, dan heb ik het niet goed gezien xD
Want die foto leek gemaakt te zijn op de snelweg A348 en ik weet dat als je daar afslag Rheden pakt, er iemand is met een hele nette collectie aan auto's.. (denk dus aan Ferrari's, 2 Lambo's etc..)
Vandaar dus mijn vraag geniet
Surfingwizzkid
#36 Gepost : maandag 15 februari 2010 10:13:01

Prachtig resultaat P@trick, je zit wel goed in de exoten hoor.
Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus?
Detailer in wording, tips zijn altijd welkom
My life's a joke, they just got the punchline wrong!
Havanna
#37 Gepost : maandag 15 februari 2010 20:31:10
Detailer goud: Detailer in optima forma!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Zolang het kan rijden en geluid maakt vind ik het al goed hoor. Dus klassieker of exoot, het is en blijft het werk an sich wat me de voldoening geeft. Je hoeft geen extreme bolides te detailen om vervolgens te zeggen "dit is het mooiste resultaat, en weet je wat... daarom gebruik ik hier ook maar duurdere/betere producten voor". Onzin eigenlijk. Want het werken aan de oude Renault vorig jaar was zo'n super mooi resultaat dat het een ervaring was om nooit te vergeten.
Natuurlijk is het vermakelijk om aan een supercar te werken hoor, maar inhoudelijk gezien boeit het me totaal niet waar ik aan zit te werken. nee
HaroldV
#38 Gepost : dinsdag 16 februari 2010 11:06:49

great
Joost91
#39 Gepost : dinsdag 16 februari 2010 21:21:45

Geweldig mooi, resultaat is ook echtsurprised

Nu nog één van z'n andere bolide'shehe
Havanna
#40 Gepost : woensdag 17 februari 2010 19:32:29
Detailer goud: Detailer in optima forma!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Hoppa! Hahaha, ja er is genoeg over 'm te vinden Joost, deze plaatjes had ik echter nog niet gezien bij elkaar. Ik kreeg wel van de eigenaar een mooie foto van de GT3 in de sneeuw.
Mooi contrast ook zo dat zwart en dat wit blij

Volgende week weer die kant op knipoog
deasha
#41 Gepost : woensdag 17 februari 2010 20:39:22

Goed bezig zeg ik dan maar he...

Volgende week weer die kant op? wat voor klus krijg je dan?
Havanna
#42 Gepost : woensdag 17 februari 2010 21:11:43

Een Porsche 930 Turbo geniet
deasha
#43 Gepost : woensdag 17 februari 2010 22:37:20

nice...
Goodluck en kijk uit naar de show off!
Aroutin
#44 Gepost : woensdag 17 februari 2010 22:48:41

Ik kijk er altijd naar uit als jij een show off plaatst!
Altijd een verhaaltje erbij en mooie foto`s!
great
Havanna
#45 Gepost : woensdag 17 februari 2010 23:00:45

Thnx cool

Het blijft altijd leuk om te doen. Op de dag van een klus probeer ik zoveel mogelijk dingen te onthouden, dingen die ik hoor, om me heen zie, of dingen die gebeuren. Bij thuiskomst is het dan meestal gauw een hapje eten en met een bak pleur of flesje geelvocht sluit ik me op in m'n kantoortje alwaar ik begin aan een verslag. Dat wordt dan vaak samenvattend gemaakt met het daadwerkelijke fotowerk, voor de rest is het de foto's uploaden en klaar.

Een nieuwe Show Off is inmiddels weer in de maak. Hij zal op z'n vroegst zaterdagmiddag pas klaar zijn omdat de bijbehorende klus is verdeeld over meerdere auto, maar wel uit dezelfde categorie van dezelfde klant. Naja je ziet 't vanzelf wel knipoog
Surreallistic
#46 Gepost : vrijdag 19 februari 2010 21:10:18

Fraai hoor. Hoe lang heb je over de GT3 gedaan?
Havanna
#47 Gepost : zaterdag 20 februari 2010 12:16:05

Daadwerkelijk gewerkte uren een stuk of 6 a 7. Aanwezige uren door de 10? (Als je eenmaal met een autofreak in gesprek raakt gaat detijd snel hè hehe )
Surreallistic
#48 Gepost : zaterdag 20 februari 2010 16:09:44

Aardig rap ook nog. Ik ben beginnend detailer en ik haal dat nooit in zeg 7 uur tijd. great

heb een zwarte auto, best lastig om alle swirls er goed uit te krijgen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire