|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Top Tim(hahahaha TT),ben zeer benieuwd naar de bevindingen van CCHQ.......let me know! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
 uppje tim...al getest duurt wel erg lang namelijk VAG rules
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Komt voorlopig niet, we zitten sowieso te twijfelen of iemand er wel op zit te wachten. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-2-2011 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Na een jaar verschillende testen te doen met detailers en shampoo's ben ik vandaag tot de vaststelling gekomen dat de PB SS&S en daarna de Spray and Gloss de ideale combinatie is voor mijn Blackpearl Passat, amai zo blinken, dit heb ik nog met geen andere combinatie gezien, enkel de BTBM met daarna de Spray and Gloss heb ik nog niet geprobeerd maar denk niet dat deze er nog over heen kan. Dit even ter info hé VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Om met TR een goede opbouw te maken, hoe vaak adviseren jullie dan om het aan te brengen? Dus niet te vaak waardoor ie gaat druipen, en niet te weinig. Precies ertussenin. Of luidt het antwoord: 'dat hangt van je kunststof af, zelf proberen en kijken wat goed gaat'
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Belangrijkste vind ik is dat de ondergrond goed schoon en vooral droog is Omdat het intrekt gaat het er dan ook om dat de porieen droog zijn, zonnetje helpt Op zacht rubber doe ik het er redelijk dik op en dan uitwrijven voordat het droog begint te worden Dat kan zomaar een uur duren Op hard kunststof doe ik het wat dunner en wrijf ik het na een kleine pauze uit Dan kan je een paar uur later wel beoordelen of er nog wat bij moet Als de Poorboys TrimRestorer niet lekker werkt, dan de BlackWOW proberen The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009
|
Ik wil even hier de loftrompet opsteken voor Poorboy's Natural Look. Ik was al heel lang fan van dit goedje, maar nu heeft het mij EN een niet-detailende vriend zeer hard verbaasd! Die vriend heeft een 1964 DS, waarvan het dashboard droog was. Zo erg zelfs dat het was gaan krimpen wat ook rimpelsporen gaf. Hoeken zaten er niet meer mooi op en het moest in de toekomst maar een keer vervangen. Vorig jaar voor de winterstalling het dashboard meerdere malen behandeld met Natural Look. Het bleef er maar in trekken..
Dit jaar de DS uit de winterstalling en tot onze stomme verbazing voelt het kunststof niet alleen weer perfect zacht, nee alle rimpels, kreukels en lelijke hoeken zijn volledig glad getrokken en zien er weer als nieuw uit!
Ik weet dat het goed spul is, maar dit had ik niet verwacht...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Echt geweldig spul de Natural Look! Jammer dat je geen voor en na foto's hebt Xsara Coupe. Ik heb het dashboard tijdens de restauratie van de quattro met APC schoongemaakt, en vervolgens 5 lagen NL aangebracht. Zoog echt veel product in het begin. Werd echt weer als nieuw, maatje van mij dacht dat we een nieuw dashboard hadden gekocht. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Toch maar aanschaffen die Natural Look bij de volgende bestelling. Zat er al aan te denken om iets voor het interieur te kopen om deze weer op te frissen. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2010 Locatie: Utrecht
|
Ik heb deze besteld: Poorboys World Professional Polish 2 Als toevoeging op mijn normale Pro Polish, om kleine krasjes beter te kunnen verwijderen. Wat is de beste pad om deze te gebruiken? Geel/Oranje/Wit? En tot slot finishen met Pro Polish 1 op wit?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Finishend op zwart / light green. Pro Polish 2 op wit of oranje. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009
|
Paulus de Boskabouter schreef:Echt geweldig spul de Natural Look! Jammer dat je geen voor en na foto's hebt Xsara Coupe. Ik heb het dashboard tijdens de restauratie van de quattro met APC schoongemaakt, en vervolgens 5 lagen NL aangebracht. Zoog echt veel product in het begin. Werd echt weer als nieuw, maatje van mij dacht dat we een nieuw dashboard hadden gekocht. Jammer genoeg inderdaad geen foto's... Ik was zelf mijn voorraad poetsspullen aan het inpakken in kratten voor de winterstalling hier op zolder. Terwijl ik bezig was vroeg die vriend waar die zijn dash mee kon doen. Flesje natural look in zijn handen gedrukt en zelf verder gegaan. Het dashboard was toch al afgeschreven en eerlijk gezegd had ik dit resultaat ook niet verwacht... Dit jaar kwam die uit de stalling en kwam die naar me toe: wat er nu toch is gebeurd!
|
|
|
|
Tim schreef:Finishend op zwart / light green. Pro Polish 2 op wit of oranje. Maar ik meen dat er geen zwart/lichtgroen is als handpad?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Zwart wel hoor, de euro foam hand applicator...New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Oeps.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Morgenavond komt er een grote Poorboy's zending binnen, alle items zijn daarna weer voorradig. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-2-2012 Locatie: Kempen(BE)
|
Joepi  eidelijk terug S&W maar dan int groot Poorboy s world - Mothers - Monello (PHCW Edi. limi. 187/250) -Auto finesse - Meguiar's - eigenlijk een beetje vanalles
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2012 Locatie: Hasselt
|
Iemand een idee (waarsch Tim  ) of dat deze set ooit in het assortiment van Carclean.nl gaat komen? Poorboy’s World Dark Paint Perfection Sample Kit Deze bevat; -Poorboy's World Super Slick & Suds Concentrated Car Wash -Poorboy's World Professional Polish -Poorboy's World Black Hole Show Glaze -Poorboy's World EX-P Pure Sealant Niet dat ik Carclean.nl met nog méér producten wil opzadelen of dat ze er té weinig hebben maar vind dit een leuke sample kit voor donkere wagens... Grtjes Stephan Skoda Octavia Sr "Meguiar's" "Monello" "Dodo Juice" "Poorboys World" "Autoglym"
One life, live it
Smile, Listen, Agree ... And then do the fuck you wanted to do anyway "Robert Downey Jr."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2011 Locatie: Limburg
|
Ze hebben alle producten apart te koop dus misschien dat er zoiets wel samen te stellen is? Of zijn het flesjes met kleinere hoeveelheden?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
http://www.carclean.nl/p..._Kit_6__4_Step___101695 Wel nog eventjes geduld; deze is even niet op voorraad.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
een vraagje ivm. natural look: Krijg ik de claxonknoopen en het hart van het stuur op de foto nog mooi met NL? Het is een foto van het dashboard uit die POLO uit 1995 die ik binnenkort ga aanpakken. Ik ga eerst alles grondig reinigen met APC 1/10. (tapijt en zetels (onder de overtrekken) val ik aan met de extractor)  Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Ik heb een soortgelijk geval gehad, complete dash wat wat 'wittig/vaal' uitgeslagen, niets mee van te zien nu! (Al heb ik de 303 Aerospace ervoor gebruikt, maar dat zal niet veel verschil opleveren met de NL  ) Als je het goed voorbehandeld, denk ik dat het wel redelijk netjes wordt, alleen de plekken waar de 'coating' van de delen af is natuurlijk niet zo. New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-4-2012 Locatie: Apeldoorn
|
Goedemorgen,
Een dezer dagen mag ik weer een pakketje van Carclean.nl verwachten met daarin:
DAP 500 Smartspads oranje, wit en zwart Mezzo
Mijn vraag is nu of ik tussen de verschillende polijststappen Poorboy's Spray&Wipe in kan zetten als inspectie middel?
Thankss
Jeroen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Het kan wel, maar beter is het om bijvoorbeeld Eraser, Spruzzo of IPA te gebruiken. Deze producten hebben een ontvettende werking. S&W lost de oliën in het polijstresidu niet geheel op waardoor de oliën achter kunnen blijven in eventuele swirltjes.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-4-2012 Locatie: Apeldoorn
|
Oke bedankt,weet ik dat ook weer.
Ga ik nog wat bij bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2009
|
Vandaag de eerste keer men interieurtje behandeld met Natural look en moet zeggen, TOP product, ruikt lekker, heeft een het dash een beter dan nieuw look
|
|
|
|
Guest
|