|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Wellicht een idee, Een algemeen Carclean.nl shirt (polo) Allemaal gebruik je wel een mengeling van Meg's, PB, DoDo of wat dan ook.......... En het is mooie reclame voor Tim......
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Carclean.nl shirts komen er ook. Ook met verschillende merken erop! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: De kop van Drenthe
|
Tim schreef:Carclean.nl shirts komen er ook. Ook met verschillende merken erop! Alleen t-shirts? of ook polo's.. Persoonlijk vond ik polo's altijd wat lekkerder met werken en chiquer lijken..
|
|
|
|
Beiden I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Als de kleur me bevalt, mag ik dan de eerste zijn die een L besteld?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
kunnen we binnenkort of begin 2009 nieuwe poorboys producten verwachten?
|
|
|
|
Dat zal begin 2009 worden.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
ben benieuwd naar de polo's of t-shirts Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Kwam dit tegen op de poorboy's world site Holiday Bucket Kit SpecialWe have put together a Holiday Wash Bucket kit. This can either be the perfect gift for someone who wants the best for themselves, a loved one , or a friend . The kit includes: 5 gallon Poorboy's World Logo Bucket Poorboy's World Chenille Wash Mitt Poorboy's World 24"x36" Microfiber Waffle Weave super soft and absorbant drying towel Poorboy's World 32oz Super Slick & Suds car shampoo Grit Guard $39.95 Lijkt me niet raar geprijst om vanuit Amerika te laten over komen. (Ja, als student moet je toch op de kleintjes letten.) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Wacht maar tot je de verzendkosten om je oren krijgt, dat is nog een keer hetzelde bedrag. Bovendien shipt Steve niet naar Nederland, omdat wij de officiele importeur zijn. Even snel uitgerekend betaal je bij ons € 67,- inclusief verzending. Ik denk dat de shipping van bovenstaande set ongeveer $ 50,- zal zijn. Dus $ 90,- totaal. Dus omgerekend € 68,- I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
Die euro is toch weer een EUROKNALLER bij de MAC-Donalds...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Niet alleen bij de Mac Donalds trouwens. Momenteel zijn ook de Euroweken bij de C1000 aan de gang! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Ik heb inmiddels een flesje Spray and Wipe van PB besteld om te vergelijken met LT van Megs. Nu vroeg ik me af wat de meg verhoudingen van dit product zijn? Heeft iemand daar een idee van, ik heb al wat lopen zoeken op t net en het volgende gevonden;
1 op 1 is aan te raden bij het kleien.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ik gebruik het onverdunt omdat het: - toch niet zo duur is - net even iets meer vuil verwijdert - net even iets betere glij-eigenschappen heeft voor het kleien, dus wellicht dat dit iets soepeler gaat met iets minder 'marring' bij grove klei. - ik te lui ben Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Havanna schreef:
Klopt helemaal mee eens, maar ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat het eigenlijk 1 en hetzelfde produkt is, en om iedere klant tevreden te houden hebben ze er 2 gemaakt onder de noemer donker en licht. Toen ik het woord Black Hole achterop de White Diamond fles zag staan, werd dat alleen maar versterkt. Het zou natuurlijk een typefoutje kunnen zijn, omdat de gebruiksaanwijzing dus zo'n beetje hetzelfde is.
Ben nu bezig met een 50/50 test op zwart, en ik neem vanmiddag van beide wat mee naar het werk om de exacte pH waarde te meten, en een reactietest met 2 andere stoffen te doen.
Ben erg benieuwd naar de uitslag hiervan ? Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Vraag over de SSR serie. Welke toerentallen kan ik het beste aanhouden met de rotary ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Zou niet al te hoog gaan, 1000-1500 tpm Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Tim schreef:Wacht maar tot je de verzendkosten om je oren krijgt, dat is nog een keer hetzelde bedrag. Bovendien shipt Steve niet naar Nederland, omdat wij de officiele importeur zijn.
Even snel uitgerekend betaal je bij ons € 67,- inclusief verzending.
Komt deze set nog bij jullie in de collectie ? Vindt die emmer + gritguard namelijk wel interesant Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-3-2009 Locatie: Sint-Michielsgestel
|
Even een korte en vrij simpele vraag: Gisteren, na lang en veel lezen hier, de knoop doorgehakt en m'n eigen DAP besteld. Natuurlijk met daabij een SSR1 en een SSR2.5. Maar halaas zijn deze niet voorradig in de door mij aangevinkte 473ml verpakking. Verwachte levertijd: 3 weken... Nu is mijn vraag: hoe vaak kan ik m'n auto (formaat Ford Fiesta) behandelen met 473ml?? Want ik twijfel nog ofdat ik niet zou upgraden naar de 946ml verpakkingen zodat ik meteen aan de slag kan en niet 3 weken hoef te wachten. Maar als ik met de liter verpakking 4 jaar doe vind ik dat ook wat overdreven...
|
|
|
|
Heb je wel gelijk genoeg... en misschien doe je nog wel eens de auto van iemand anders, dan ben je sneller door je flesje heen dan je denkt. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Hou je het bij 1 a 2 auto's heb je plenty aan 473 ml. Het lijkt weinig, maar donders veel heb je niet nodig tijdens het polishen. Ervaring leert echter dat "eenmaal machinaal ° altijd machinaal" nog steeds van toepassing is en dus zo hier en daar is wat extra auto's gedaan worden. Een litertje zal dan idd een fijne oplossing zijn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
hee JAGR zelf heb ik niks uit de SSR serie maar er zullen er genoeg zijn niet al te ver bij jou vandaan die het wel hebben.
misschien moet je een oproepje doen. je mag vast wel van iemand een drupje lenen/kopen/huren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
@ JAGR: Lees mijn onderschrift eens, met name het 2de regeltje ...  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
@ nicknameless
Ja, I know! Maar gaat die regel ook op als het de 1e keer is dat je 't aanschaft?
-Edit- Snap je opmerking nu. Sloeg natuurlijk op Carclean.nl en niet op mij.... haha
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: Gemert (NB)
|
He JAGR, Ik heb zelf de SSR1 en de SSR2 zal spoedig volgen dus als je een beetje wil hebben moet je ff langs komen in Gemert....
|
|
|
|
Mcive schreef:He JAGR, Ik heb zelf de SSR1 en de SSR2 zal spoedig volgen dus als je een beetje wil hebben moet je ff langs komen in Gemert.... Vriendelijk aangeboden van je Mcive! Maar krijg m'n DAP ook pas geleverd als de SSR weer op voorraad is (tegelijkertijd besteld). Zal dus gewoon geduld moeten hebben... 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Je kan ook eventueel kijken naar de Pinnacle polishes..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
JAGR schreef:Even een korte en vrij simpele vraag: Gisteren, na lang en veel lezen hier, de knoop doorgehakt en m'n eigen DAP besteld. Natuurlijk met daabij een SSR1 en een SSR2.5. Maar halaas zijn deze niet voorradig in de door mij aangevinkte 473ml verpakking. Verwachte levertijd: 3 weken... Nu is mijn vraag: hoe vaak kan ik m'n auto (formaat Ford Fiesta) behandelen met 473ml?? Want ik twijfel nog ofdat ik niet zou upgraden naar de 946ml verpakkingen zodat ik meteen aan de slag kan en niet 3 weken hoef te wachten. Maar als ik met de liter verpakking 4 jaar doe vind ik dat ook wat overdreven... 3 weken levertijd voor de SSR1?? Ik heb m net besteld en tegen mij werd 1-2 weken gezegd! Wat is het nou?!
|
|
|
|
Er is een grote zending onderweg maar we laten een spoedzending komen. Denk dat dat nog niet bekend was toen JAGR het vroeg. We hopen die medio-eind volgende week binnen te hebben. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-2-2009 Locatie: Goirle
|
Juffer1 schreef:Komt deze set nog bij jullie in de collectie ? Vindt die emmer + gritguard namelijk wel interesant Gr. Arjan ja daar ben ik dus ook benieuwd naar
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
JAGR schreef:@ nicknameless -Edit- Snap je opmerking nu. Sloeg natuurlijk op Carclean.nl en niet op mij.... haha Ik bedoel ermee te zeggen dat het beter is om voldoende voorraad te hebben. Bestel dus gewoon een grote fles, stel dat midden in een klus ergens zonder komt te zitten...  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
De blauwe gritguard hebben we sowieso alleen die blauwe emmer niet maar wel een semi-transparante (dit is EXACT dezelfde emmer als de blauwe): Semi-transparante emmersEr is zelfs een combi met een zwarte gritguard. Ik vind een semi-transparante emmer veel handiger dan een niet doorzichtige blauwe zodat je goed kan zien of het water vies is. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Deze emmers missen voor mij wel 1 belangrijk detail : de PoorBoy's sticker Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Guest
|