|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Nootdorp
|
Die komen ook nog, geen zorgen! Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Dibbuz schreef:Er is een grote zending onderweg maar we laten een spoedzending komen. Denk dat dat nog niet bekend was toen JAGR het vroeg. We hopen die medio-eind volgende week binnen te hebben. Gelukkig maar want mn handen jeuken!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: Wouwse Plantage
|
De semi-transparante emmers zijn echt ideaal, dinsdag avond na het werk de auto ff gewassen. En je ziet gewoon hoe vuil je uitspoelemmer wordt, je zou bijna na een halve auto nieuw water gaan halen Moet alleen nog 2 leuke stikkers voor op de emmers hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
+1
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-3-2009 Locatie: Sint-Michielsgestel
|
Dibbuz schreef:Er is een grote zending onderweg maar we laten een spoedzending komen. Denk dat dat nog niet bekend was toen JAGR het vroeg. We hopen die medio-eind volgende week binnen te hebben. Ah! Schitterend  Hopelijk heb ik 't dan nog binnen voor de Pasen, kan ik met 't Paasweekend lekker hobby'en Dat was idd nog niet bekent toen ik bestelde...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: Wouwse Plantage
|
Misschien een idee om er gelijk een groepsaankoop voor te maken. Denk dat er veel mensen wel stickers willen hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Wij willen stickers
|
|
|
|
Helemaal top Gr. Arjan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: De kop van Drenthe
|
Is er al wat meer bekend over de T-shirts/Polo's?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Jopie schreef:Is er al wat meer bekend over de T-shirts/Polo's? Zijn toch bestelbaar???? T-shirts blauw, polo's Rood
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: De kop van Drenthe
|
Klopt inderdaad, ik doelde ook meer op uitbreiding met evt de polo's..
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
We hebben er volgens mij een paar als demo binnen gekregen. Van de week even nazoeken.  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2009 Locatie: Hedel
|
276159 schreef:De semi-transparante emmers zijn echt ideaal, dinsdag avond na het werk de auto ff gewassen. En je ziet gewoon hoe vuil je uitspoelemmer wordt, je zou bijna na een halve auto nieuw water gaan halen Ik heb bij de bouwmarkt een behang emmer gekocht, hier staat zelfs nog een schaalverdeling op.... voor die €2,- het viel me op dat een huishoudemmer duurder was. Dit is verslavend!
|
|
|
|
Zijn er al vorderingen mbt de stickers ? Gr. Arjan
|
|
|
|
We hebben een paar stickertjes (kleintjes binnen), proberen we online te zetten een dezer dagen! Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-2-2009 Locatie: Z-H
|
Alweer wat meer info over de stickers?
|
|
|
|
Zoals gewoonlijk de laatste tijd (sorry allemaal) is het soms zo druk dat het er niet van komt. Ik zet 'm weer in mijn agenda voor maandag. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
|
Eindelijk! De stickers (én magneet) staan online! Check: http://www.carclean.nl/products.aspx?search=Poorboy's%20World%20LogoHet duurt even, maar dan heb je ook wat. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-2-2009 Locatie: Z-H
|
O shit was net te snel met bestellen volgende keer beter.
|
|
|
|
Ze staan nu online, dus dat moet de volgende keer goedkomen  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
|
 Besteld !
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Berlaar, België
|
Heb me een hoop PB spullen gekocht bij carclean.nl, en ben zeer tevreden. Alleen mis ik die handige sprayers die je op de flessen kan monteren. Had enkele maanden terug eens een PB flesje besteld bij de concurrent en toen zat ie er gewoon bij. Kan hem nu niet meteen ergens terugvinden, buiten dan op de site van PB zelf. Verkopen jullie die soms los, of zijn jullie ze vergeten mee te geven? Want het is niet zo handig werken nu!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Ligt eraan wat je gekocht hebt. Het is niet zo dat je bij ieder produkt een sprayer krijgt. En welke verpakking ( inhoud ) heb je gekocht ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert !!!!
|
|
|
|
davidk schreef:Heb me een hoop PB spullen gekocht bij carclean.nl, en ben zeer tevreden. Alleen mis ik die handige sprayers die je op de flessen kan monteren. Had enkele maanden terug eens een PB flesje besteld bij de concurrent en toen zat ie er gewoon bij. Kan hem nu niet meteen ergens terugvinden, buiten dan op de site van PB zelf. Verkopen jullie die soms los, of zijn jullie ze vergeten mee te geven? Want het is niet zo handig werken nu! Stuur even een mailtje naar informatie@carclean.nl met je klantnummer en/of ordernummer. Ik heb je geprobeerd op te zoeken maar zonder resultaat. Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Berlaar, België
|
Heb even een mailtje gestuurd met mn order nummer. Het waren wel de halve litertjes die ik besteld heb.
|
|
|
|
Mail ontvangen en weer terug gestuurd. Bij de producten die je besteld had horen geen sprayers. Je kan ze wel los bestellen: http://www.carclean.nl/product/...rld_PB-Spray_101126.aspx Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2008 Locatie: Dordrecht
|
Bij welke PB producten wordt wel zo'n sprayer geleverd dan?
|
|
|
|
Spray & Wipe, Spray & Gloss, QD+, QW+ en Bug Squash (allemaal klein). Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-5-2008 Locatie: Waregem, België
|
Zou het niet goed zijn om dat in de webshop te zetten?
Dastysproeiers hebben dezelfde schroefdraad als de poorboys/Chemical Guys flessen, als je het buisje inkort kun je ook sproeien.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Limburg
|
davidk schreef:Heb me een hoop PB spullen gekocht bij carclean.nl, en ben zeer tevreden. Alleen mis ik die handige sprayers die je op de flessen kan monteren. Had enkele maanden terug eens een PB flesje besteld bij de concurrent en toen zat ie er gewoon bij. Kan hem nu niet meteen ergens terugvinden, buiten dan op de site van PB zelf. Verkopen jullie die soms los, of zijn jullie ze vergeten mee te geven? Want het is niet zo handig werken nu! @Davidk raar dat jij PB spullen kunt kopen in NL bij een concurent. De enige PB retailer verkoper is Carclean.nl Tenminste dat staat op de PB site.
|
|
|
|
Misschien in Belgie? Daar zitten een paar Poorboy's dealers. In Nederland zijn er wel een paar dealers, maar hebben een beperkt assortiment. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Zijn het er ondertussen al een paar? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008
|
Hey Tim wanneer krijgen jullie deze setjes?? Gaan zeker en vast een verkoophit worden!!! Introducing our new 4oz sample sizes Postby Poorboy » Thu Dec 03, 2009 11:57 am After years of resistance, the customers have won ... we are proud to announce our first seven (7) 4oz sample kits. For those of you who always want to try a small bottle of our products or even those who just wanted a small bottle to keep handy in you glove box or trunk, these are the perfect size!! We have tried to meet the requests over the years of the most popular combinations ... here they are... There are five (5) four piece kits , a fourteen (14) piece kit , and the Deluxe kit which has twenty one (21) pieces including a 2oz Natty's Blue They also make great holiday gift or stocking stuffers The 4 piece kits are only $19.95 each , the 14 piece kit is only $59.95 and the 21 piece kit is a special value at $79.95 ... they can be ordered now at poorboy@poorboysworld.com , by pm , by calling 845-215-9700 poorboy   http://i377.photobucket.com/albums/oo219/poorboysworld/IMG_1567.jpg   
|
|
|
|
Guest
|