|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Ziet er aantrekkelijk uit. Ik vind kleine flesjes wel handig. Eigenlijk zou je je eigen pakket moeten kunnen samenstellen. Ik denk dat dit wel een goed idee is om op te nemen in het assortiment. Misschien iets voor een groupbuy?(21 bottles dan wel).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Sampler kit ziet er wel mooi uit, mooi initiatief van poorboy's Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
ik heb intresse in de grote totaal kit
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik zou wel losse sample potjes/flesjes willen hebben, maar met zo'n kit zit er altijd wel iets bij wat je eigenlijk niet wilt hebben. Maar ik heb op het forum al eerder samples langs zien komen (van Carclean.nl zelf). Komen die ooit nog in de winkel?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
De meeste spullen heb ik al, maar de kit kan zeer handig zijn. Zeker doro de kleinere verpakking. Het hangt ervan af hoe vaak je een auto schoonmaakt, maar mijn fles bug squash is nog zo goed als vol (slechts 1 keer gebruikt). Een kleinere fles is dan zeer handig want (in absolute zin) goedkoper. Ook handig: de spray bottles. Een ding valt me op aan de eerste foto: 2x polish with carnauba wax (middelste 2 flesjes: blauw/groen en wit). Wat is het verschil tussen deze 2? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Zal wel hetzelfde verschil zijn als bij Natty's White/Blue: ligt aan lakkleur.
|
|
|
|
Dat zal het wel zijn inderdaad, lijkt iig het meest waarschijnlijk. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
he wat leuk, en handig als je toch maar met een auto tegelijk bezig bent. Nu giet ik het vaak over in kleine flesjes die ik bij me draag. Ook wel handig om te proberen mits de prijs in een goede verhouding staat; een flesje met 473ml (16oz) van Poorboys heb je meestal rond de 15-18 euro, en een flesje van 4 keer zo klein (4oz) zou dan rond de 5 euro mogen zijn anders koop ik wel de iets grotere. Glans is een keuze
|
|
|
|
Het setje met polijstmiddelen is wel handig om eens te kunnen testen zonder gelijk halve liters te hoeven aaanschaffen.
|
|
|
|
Dat geldt wel voor meer flessen, oa ook de bold n' bright, bug squash, natural look, de QD+ and Spray&Gloss. De kleinere flessen zijn handig voor meetings of detailers die op locatie een auto doen. Scheelt een hoop ruimte om mee te nemen. Het pakket is ook handig voor beginnende detailers: lagere prijzen (in absolute zin) en gelijk veel ervaring opdoen. En is het kleine flesje leeg? Even bijvullen vanuit de grote fles, want de die hards zullen waarschijnlijk wel de grote én de kleine flessen nemen / hebben Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
tinus schreef:Ook wel handig om te proberen mits de prijs in een goede verhouding staat; een flesje met 473ml (16oz) van Poorboys heb je meestal rond de 15-18 euro, en een flesje van 4 keer zo klein (4oz) zou dan rond de 5 euro mogen zijn anders koop ik wel de iets grotere. Dat is zoals altijd het grootste probleem, hoe kleiner hoe duurder. Een 2x grotere inhoud= max 1½x prijs ( gallons is weer heel ander verhaal, dan prijs drastisch lager in verhouding ). Ik vind wel een hééééle mooie set, maar mijn voorkeur zou dan ook gaan naar eigen samenstelling, zo niet....dan toch  Prijzen zijn dollars, en qua euro dus stuk "goedkoper", nu hopen dat Tim / Carclean.nl ze voor een nette prijs kunnen regelen naar ons landje ( en anders Groupsbuy  )
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
rodders schreef:Sampler kit ziet er wel mooi uit, mooi initiatief van poorboy's We hopen ze met een paar weken hier te hebben. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
|
|
|
|
Tim schreef:We hopen ze met een paar weken hier te hebben. Als kit zijnde ( allemaal ? ) of kan / mag je iets vertellen of deze ook in de losse verkoop gaan. Kan mij er nl iets bij voorstellen dat product X gekocht wilt worden om te testen, maar de hoeveelheid en / of de prijs net even teveel is. Ik ga alvast een hout sprokkelen om er een kistje voor te maken  ( met padhouder(s) en doek(en)houder )
|
|
|
|
Mee eens. Ik wil nog wel SSR2 proberen om te zien of het iets doet op mijn lak, maar ik wil eigenlijk niet gelijk een hele fles aanschaffen. Van dat kitje heb ik de SSR1 al en SSR2.5 + SSR3 hoef ik eigenlijk (nog) niet. Ik zou losse flesjes dus zeer op prijs stellen, maar ik denk dat er enkel hele kits verkocht gaan worden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Tim schreef:We hopen ze met een paar weken hier te hebben. Ik heb intresse in een volledige kit (21-delig) kan dan mooi in m'n vitrinekast bij de 2cv-tjes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-12-2009 Locatie: Nijmegen
|
leuk die 21 delige word hem ook voor mij  Poorboys heeft toch een hoop producten die ik graag zou willen testen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-12-2009 Locatie: Nijmegen
|
en is dit trouwens tijdelijk? of word het een blijvertje?
rob
|
|
|
|
Las dit stukje ( KLIK ) poorboy schreef:we will be adding these to our permanent line up 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
He, dat is intressant! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2009 Locatie: Den Haag
|
Zeker interessant! Ik zal hier zeker een sample pakketje van bestellen!
|
|
|
|
Tim schreef:We hopen ze met een paar weken hier te hebben. En, en, en ? Héél nieuwsgierig geworden naar zowel de aankomst als de prijs 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Zon 21 delige set lijkt mij ook wel wat! Loud pipes save lives.
|
|
|
|
Het is wat vertraagd, maar ze komen eraan. Prijs nog onbekend. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2008 Locatie: Enschede
|
Ow, dat is wel erg leuk. Ga dit zeker even volgen, met een goede prijs wordt de sample kit hier ook aangeschaft!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
+1 : Vindt dit echt een leuk hebbedingetje www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
ziet er goed uit mensen, leuk voor in de collectie....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Belgie
|
Kan iemand me het verschil uitleggen tussen PBW Professional Polish en SSR-1 Ik heb nu de SSR-1 voor handmatig te verwerken, maar zou ik in de toekomst niet beter overgaan naar de PP aangezien die precies nog meer inzetbaar is om allerlei troep te verwijderen ?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De SSR serie bevat een schuurkorrel, terwijl de pro polish een zogenaamde chemische polish is waarbij de gebruikte pad de cuttingfactor van het product bepaald. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
De Professional Polish is ook veelzijdiger voor het reinigen van oppervlakken, zonder te schuren. Denk aan lak, glas, metalen, chroom etc. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Belgie
|
aahaaa zo zit dat. dus is de PP icm een LC zwarte pad perfect te gebruiken als paintcleaner omdat er dan geen schurend effect is en icm een LC witte pad krijg ik dan hetzelfde resultaat als SSR-1 + Lc wit. ?
|
|
|
|
Jij mag niet meer raden, inderdaad erg handig daarvoor! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Klopt ongeveer, de Prof.Polish neemt gewoon de cutting factor van je pad over. Maar SSR1 + Witte pad zal wat meer cut zal hebben als PP + Witte pad. Omdat in SSR1 ook nog een polijstkorrel zit.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Guest
|