|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Belgie
|
bedankt jongens, heb het begrepen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2008 Locatie: Enschede
|
Erm.....
We zijn alweer een paar weken verder. Ik popel om een sample kit te bestellen... Anybody any news??????
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Klein vraagje: In de webshop ( Klik) kan je een standaard sprayer van PB bestellen. Voor de zekerheid, dit is zonder flesje? En is dit dan de wit/blauwe sprayer? Heb een aantal PB flesjes die leeg geraken en lijkt me wel makkelijk om die flesjes te hergebruiken, maar dan met sprayer. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Klopt, dit is de blauw witte sprayer die op alle flesjes zitten die met sprayer geleverd worden. En idd zonder fles Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Top! Volgende keer een paar mee bestellen. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Is het eigenlijk niet mogelijk gewoon lege flesjes van PB te bestellen met sprayer? Dat zou namelijk super zijn.... --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Weet iemand of je met een 4" padje op de DAP de Natty's wax kan aanbrengen met de machine ? @ Tim, wanneer verwacht je de gallon SS&S weer op voorraad?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
de pad past niet in het potje (als je dat bedoelt) maar ik doe het altijd andersom  deksel losdraaien, pot natty's op zn kop zetten, blok wax staat dan op de deksel, dan kun je zoveel wax op een pad vegen als nodig is  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Citaat:Weet iemand of je met een 4" padje op de DAP de Natty's wax kan aanbrengen met de machine? Ja hoor. Alleen past het padje niet in de pot. Kwestie van een beetje uit het potje schrapen en op de pad smeren. Of anders een pot Dodo Juice SN 2.0 kopen, daar past een 4 inch padje wel in   Citaat:@ Tim, wanneer verwacht je de gallon SS&S weer op voorraad? Laat je telefoonnummer en/of emailadres achter onder het product. Als het product weer op voorraad is, krijg je een sms of mailtje.   - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
n blik M16, daar passen ze ook in  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
@ ivo, dat is ook een manier inderaad @ patrick, ook een mooie van de SN 2.0 en dat van de sms of email had ik gezien, maar het kon zijn dat Tim toevallig weet wanneer e.e.a. weer op voorraad komt
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik denk met een week of 2 a 3 hier weer binnen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:Ik denk met een week of 2 a 3 hier weer binnen. Oke, dank voor je reactie Tim
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Een tweet van een site uit de UK: Citaat:Poorboys nattys blue wax will be available in liquid form shortly. We have a little sample and will test it this weekend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
Vandaag voor het eerst producten van Poorboy's World gebruikt.. moet zeggen.. ze ruiken heel erg apart! maar wel lekker! voornamelijk de spray & wipe gebruikt, voor de ruiten, het dashboard en voor me motorkap.. had niet echt veel tijd! Onderweg kwam ik nog een aangename verassing tegen! Het begon te regenen en het water ging echt heel mooi van me ruit af! hoefde door de hele regenbui slechts 1 keertje me ruitenwisser aan te doen omdat ik toen bijna stil stond! Volgende keer maar meteen zo'n Gallon halen want bevalt wel! De SSR 2 werkte nog niet echt mee... Maar wat ik zo opmaakte uit de uitleg is dit spul gewoon aanbrengen en ff goed inpoetsen.. en daarna uitpoetsen met een MF doek? of doe ik het nu fout? In ieder geval erg tevreden over de producten! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
|
SSR2 is een polijstmiddel. Dat moet dus wel iets steviger aangebracht worden dan 'ff goed inpoetsen'. Ik neem aan dat je handmatig werkt. Daarvoor heb je handpads van Lake Country (oranje, wit, zwart). Ik denk overigens dat je meer resultaat krijgt met een DAP, maar goed, die heeft niet iedereen. Enneuhh: Spray & Wipe
|
|
|
|
Soepergrover schreef:SSR2 is een polijstmiddel. Dat moet dus wel iets steviger aangebracht worden dan 'ff goed inpoetsen'. Ik neem aan dat je handmatig werkt. Daarvoor heb je handpads van Lake Country (oranje, wit, zwart). Ik denk overigens dat je meer resultaat krijgt met een DAP, maar goed, die heeft niet iedereen. Enneuhh: Spray & Wipe steviger aangebracht worden in de zin van gewoon hard drukken? ik werk inderdaad handmatig op het moment.. een DAP komt zeker weten nog.. misschien volgende maand wel.. krijg dan ff 200 uren ofzo uitbetaald :D maar wil eigenlijk nu al beetje testen, en had al bedacht dat als dit niks word bewaar ik die fles gewoon tot ik een DAP heb =D en idd spray & wipe = vraag me af hoe lang die liter fles het overleeft :P Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2010 Locatie: Culemborg
|
Kan je Spray & Wipe voor het dashboard gebruiken? Ik zie het dashboard toch altijd een beetje als poreus materiaal of valt dat mee. Ik staat expliciet vermeld op de verpakking dat het niet op poreuze materialen gebruikt mag worden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Ik gebruik weleens Last Touch verdund om het dashboard af te nemen, dus spray and wipe moet ook kunnen lijkt me
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Zelf groot fan van PB - Natural Look. Ruikt niet alleen zalig ( amandel ), maar het laat echt een mooie finish achter ( niet blingbling, maar zoals de naam luidt een natuurlijke tint )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2010 Locatie: Culemborg
|
Ik bedoelde ook eigenlijk de stap voor Natural Look (heb ik ook  ). Natural look is behoorlijk dik, en als mijn dashboard echt vies is zou ik het wel handig vinden dit eerst met een bijvoorbeeld spray &wipe af te nemen, om vervolgens met natural look aan de gang te gaan. Zeker om allelei knopjes heen vind ik een dunne vloeistof makkelijker werken.
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
+1 - en dan een 1:9 verhouding vind ik dan wel prettig werken
|
|
|
|
mk-us schreef:Zelf groot fan van PB - Natural Look. Ruikt niet alleen zalig ( amandel ), maar het laat echt een mooie finish achter ( niet blingbling, maar zoals de naam luidt een natuurlijke tint ) deze staat nu al in me winkelwagentje :P volgende maand maar weer een nieuwe bestelling doen en dan komt deze er zeker weten ook bij! Spul klinkt goed =D Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
PB NL is echt geweldig. Niet vet, geen glans (mat). Haalt de kleuren weer mooi op en beschermt en houd lang.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
Ik heb een vraag ten aanzien van PB QW+. Dit product gebruik ik om snel de wax te boosten en voor het laatst heb ik het 3 weken geleden gedaan. Deze wax heb ik op mijn auto gespoten, met een pad verdeelt en daarna met een microfiber afgenomen. Nu alleen 3 weken later zie ik ineens witte vegen op mijn auto verschijnen. Hoe kan dit ineens? Ik heb het wel goed afgenomen, dus dat kan het niet zijn lijkt me. Groeten Danny
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Je hebt het wel goed afgenomen, maar verkeerd aangebracht Zoals in de review van het product te lezen is, en het ook aangebracht moet worden zoals de Spraywax van Meguiar's: Spray het product op een MF aplicator of MF doek, breng het aan, en neem het daarna af. Nooit direct op de lak sprayen! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Oke maar kan dit als effect hebben dat je pas na 3 weken van die witten veeg strepen ziet? [mod]foto verwijderd, te groot[/mod] Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Danny, wil je je foto's vekleinen? Goeiedag zeg...  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
Hoe verklein ik die? Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
http://www.vso-software....products/image_resizer/
Dit is een klein simpel en gratis programmatje ervoor. 640 x 480 is een mooi formaat voor een forum. Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
En komt deze ook nog ? Dit is wel een beta versie 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Die komen ook naar ons uiteraard  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|