|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
ivo's schreef:Verder nog speciaal bedankje aan Joost Jij op je beurt weer bedankt voor de hulp bij het verwijderen van dat logo. En Marc voor de stukjes flossdraad en Jan voor de visdraad. De rest natuurlijk bedankt voor de gezelligheid.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
allen heren bedankt voor de gezelligheid. en idd even de gezichten te zien achter de namen!  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
ivo's schreef:ennuh, dat van die rood verbrande kop.... ik heb nog nét geluk gehad denk ik Heb het er nog met je over gehad, maar dan ben jij er toch beter van af gekomen dan ik  Toen ik thuiskwam gisteren moest mn vriendin hard lachen Leuke dag gehad  Gelukkig dat de donkere wolken aan het eind van de dag gevlucht zijn Tot volgend jaar Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Mijn gezicht was ook wat roder dan normaal merkte ik toen ik thuis kwam. Bart en Dennis bedankt voor de organisatie. En om op Bart's "bedankje" in te gaan, waarin hij het al over volgend jaar had. Het moet al echt slecht uitkomen (of niet doorgaan) wil ik er niet weer bij zijn. Ik vind het in elk geval fijn zo'n meeting in het zuiden, maar als het in mijn agenda past kom ik ook wel een keer naar een meeting elders. Ik ben niet veel verder gekomen dan het kleien van de auto (heb hem zolang maar met Ultimate Quick Wax ingespoten, voordat ik weg ging), maar ik vond het leuk om eens wat gezichten achter de namen op het forum te zien. Ik weet alleen nu nog niet wie Supergrover is, maar ik begreep nu achteraf dat deze "beroemdheid" een van de personen was die in het vliegtuigje zijn mee geweest, dus op de foto's moet ik hem toch wel terugvinden. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Wat een geweldige dag was! Voor de bedankjes: Bart heeft het overgrote deel gedaan, ik vind dat hij alle eer moet krijgen! Volgend jaar ben ik er zeker graag weer bij, deze keer niks gedaan om even tot rust te komen van alle drukte maar volgende keer ga ik weer wat doen  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Okay bij deze dan conform Dennis zijn instructie: alle eer naar Bart. Perfect geregeld Bart. Enneh Dennis. waar blijven je foto's? Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
BlackPassat schreef:waar blijven je foto's? x2! Je had er best veel gemaakt  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
De arme jongen is nog aan het bijkomen van twee dagen meetings
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Was een lange dag maar ben blij dat ik toch een paar uurtjes heb mee gepikt. De radio is er uit gesloopt onder het toeziend oog van meester dibbuz En de nieuwe er in gegaan met hulp van Mik. Dus op de terug reis heerlijk genoten van een 90% beter geluid. Wat een simpele headunit al niet kan doen, de rest ga ik op het gemakje inbouwen. Moest helaas rond 3 uur opgeven wegens vermoeidheid en nog een 2 uur durend ritje huiswaarts Zal er volgend jaar toch vrij voor nemen Bedankt Bart en co voor een gezellige dag.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Foto's komen straks, geen zorgen mensen! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2009 Locatie: Venlo
|
Heren bedankt voor de gezelligedag, en idd leuk om de gezichten te zien achter de namen! Alleen ben ik ze bijna allemaal weer vergeten. Volgend jaar, pak ik toch maar de auto het was nog iets vrisjes onderweg.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Leuke foto's allemaal @leonneke. staat je bolide nou helemaal in de Zaino of nog niet?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Boiten schreef:Totdat mijn auto niet meer wilde starten justice after all  Check je avatar... Ik hoop dat je auto snel gemaakt is, maar als jarenlange VW en Audi rijder ik kon een glimlach toch niet onderdrukken. Good Luck anyway.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,308 seconden.