|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
Goedemiddag, Op het dak van mijn verder keurige auto zit een duister plekje (steenslag / uitgebeten vogelpoep?). De rest van het dak is zonder beschadigingen en is reeds met behulp van klei glad gemaakt. Hoe moet ik dit plekje verder behandelen? Voor de duidelijkheid: alle spullen van Poorboys World en Meguiar's zijn onder handbereik, dus ik sta in de startblokken om er tegenaan te gaan. Gaarne jullie hulp. PS. Het plekje is ongeveer 3 bij 4 mm.  Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ik denk uitgebeten vogelpoep; ziet eruit als van een zeldzame geelgevlekte reuzencondor die een portie vlammetjes heeft gegeten.... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik wil je niet teleurstellen, maar deze beschadiging lijkt permanent. Ik denk dat het schadeherstel / spotrepair zal worden om dit weer strak te krijgen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
En meestal doelt men dan op Deze. De ene is meer compleet dan de andere, toelichtingen o.a. op het forum. Hans (ja die  ) How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
Hans (ja die  )[/quote] Oh die van het Jaguar forum? Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
Tim schreef:Ik wil je niet teleurstellen, maar deze beschadiging lijkt permanent. Ik denk dat het schadeherstel / spotrepair zal worden om dit weer strak te krijgen. 'lijkt permanent" ? is idd helemaal niets aan te doen behalve over laten spuiten wanneer je het onzichtbaar hersteld wilt hebben. alle andere opties zijn niet 100% zoals opvullen en wetsanden en polijsten
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,154 seconden.