|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2009 Locatie: detailerland
|
Ik poets nu al een jaartje ongeveer met mijn wollen wamitt en ik heb nog steeds niet de indruk dat ze echt versleten is. De auto is ongeveer 10 a 15 keer gewassen. Gebruik ik ze te lang en hoe kan je dan zien of de mitt moet vervangen worden?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Je poetst met je wollen mitt?  Daar was je mee Heb je een foto misschien? 10 a 15 keer moet makkelijk kunnen, ik doe al ruim 2 jaar met een mitt (van MF dat wel). Over welke mitt hebben we het eigenlijk? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
 Deze mitt , ze pluist nog redelijk. Ik ken echter het merk niet , er staat ook niets op. En poetsen en wassen is in België wat hetzelfde
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Een foto van je gebruikte mitt doet wonderen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Die van de afbeelding lijkst verdacht veel op de washmitt van Poorboys world... Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Sorry maar de washmitt van Poorboys World is van Microvezel het is meer deze: Carclean_Wool_Wash_MitAntwoord op de vraag heb ik niet, moet de TS toch echt een foto van zijn Washmitt plaatsen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|