|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2009 Locatie: detailerland
|
Ik poets nu al een jaartje ongeveer met mijn wollen wamitt en ik heb nog steeds niet de indruk dat ze echt versleten is. De auto is ongeveer 10 a 15 keer gewassen. Gebruik ik ze te lang en hoe kan je dan zien of de mitt moet vervangen worden?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Je poetst met je wollen mitt?  Daar was je mee Heb je een foto misschien? 10 a 15 keer moet makkelijk kunnen, ik doe al ruim 2 jaar met een mitt (van MF dat wel). Over welke mitt hebben we het eigenlijk? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
 Deze mitt , ze pluist nog redelijk. Ik ken echter het merk niet , er staat ook niets op. En poetsen en wassen is in België wat hetzelfde
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Een foto van je gebruikte mitt doet wonderen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Die van de afbeelding lijkst verdacht veel op de washmitt van Poorboys world... Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Sorry maar de washmitt van Poorboys World is van Microvezel het is meer deze: Carclean_Wool_Wash_MitAntwoord op de vraag heb ik niet, moet de TS toch echt een foto van zijn Washmitt plaatsen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Ik heb het schaap van mothers ook al een jaar en die is nog als toen ik hem gekregen heb.
Dus ja wanneer is zoiets versleten? als er geen haar meer op staat?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Mothers schaap mekkert hier ook al meer dan anderhalf jaar, en verkeert in topconditie. De Sorbo-rasta mitt van de Makro voor 2,99 had na een paar beurten overigens al een totaal versleten binnenvoering...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
artemis12 schreef:En poetsen en wassen is in België wat hetzelfde Als ze echt haren begint te verliezen en ze dus dunner wordt kan je ze beter wegdoen. Dan begint ze dus de mogenlijkheid om vuil in te sluiten te verliezen. 10-15 beurten kan weinig of veel zijn, ook afhankelijk van hoe intensief ze gebruikt wordt. Als je het idee hebt dat ze niet meer voldoet aan je eisen, doe hem weg (of gebruik hem voor je velgen) en koop een nieuwe. Zo duur zijn ze toch niet.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Ok , dan kan ze nog wel even mee denk ik. Mijn schaap heeft nog geen last van haaruitval
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2009 Locatie: Oisterwijk
|
Ik heb gemerkt dat het belangrijk is dat je je (wollen) wash mitt moet laten drogen, en niet na het wassen (nat) in de emmer moet laten liggen dit komt de levensduur niet ten goede.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-3-2010 Locatie: Maastricht
|
Ik heb zelf twee washmits, 1 voor klanten en 1 voor mijn eigen auto's. Degene die ik voor de klanten (hun auto's dan he) gebruik is al zeker drie jaar oud en ziet er nog prima uit. Is wel wat verkleurd, dus niet meer helemaal wit. Maar de structuur ziet er nog prima uit.  Poetsen of detailen, een wereld van verschil
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,256 seconden.