|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Tim dat wordt wel heel makkelijk kan niets slechtes bedenken 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: wol vegas (fryslan)
|
ben ik het compleet met patrick mee eens! sorry, maar dat wordt een 10 met een griffel EDIT: haha, zie wel op alle 3 de links dezelfde mensen reageren met telkens dezelfde tekst  (me 2  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Ik zal dalijk ook wel eens een berichtje achterlaten!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2008 Locatie: Arnhem
|
Zo, alle drie even ingevuld En ja jammer genoeg zijn er nog zat bedrijven die zelf deze forumulieren invullen. Groet, Ludo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Ik had graag een kritische noot geschreven op 1 van de sites, maar die is er helaas niet. De kleine puntjes die er zijn die zijn op het forum al aangekaart en worden nog aangepakt. Voor de rest prima werk, kan hier dicht in de buurt ook spul van Meguiar's kopen en dan heb ik het direct, maar doe toch alles via de webshop. Voor het advies wat je krijgt wil ik wel een dagje langer wachten en ga ik het niet snel bij een ander halen. Zit bovendien ook geen prijsverschil in. Ohja 1 klein minpuntje (of is het een pluspunt), je hebt teveel keuze en teveel goeie producten wat het kiezen zo moeilijk maakt
|
|
|
|
Heb nu al 2 keer op safe2shop een bericht achter gelaten maar kan hem nog steeds niet vinden! Duurt het ff voordat het bericht zichtbaar wordt of doe ik iets verkeerd? 
|
|
|
|
Misschien denken ze: blokkeren die handel? Geen idee, even afwachten maar. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-6-2008 Locatie: hendrik ido ambacht
|
Ik heb niks te klagen Tim, in mijn ogen is alles perfect klantvriendelijkheid een praatje maken. Je geeft een perfect advies waar ik als beginner waanzinnig veel hulp aan heb. Ik ben nu 2x bij je langsgeweest en allebij de keren heb je een kleine demo laten zien zodat je kan zien wat je koopt. Echt super! My other toy has tits
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Veldhoven
|
safe2shop heeft er weer een goede recentie bij!
|
|
|
|
Jongens ik wel iets negatief zeggen maar kan niets verzinnen wie helpt me
|
|
|
|
Je kan ook gewoon gaan liegen Patrick  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Dat mag ik niet van me moeder
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Patrick schreef:Jongens ik wel iets negatief zeggen maar kan niets verzinnen wie helpt me Nou komen de negatieve punten : Tim is veel te aardig! Tim heeft veel te veel tijd voor zijn klanten! Tim geeft veel te goed advies! Tim is niet gebonden aan één merk waardoor het kiezen te moeilijk wordt gemaakt! Tim is te service gericht! Tim geeft ( zo heb ik gelezen ) gratis spulletjes weg bij bestellingen, hierdoor ga je alleen maar meer bestellen! Tim is te gastvrij! Tim staat altijd klaar om ongevraagd advies te geven, verschrikkelijk irritant! Tim is bereid om te luisteren naar kritiek en doet er vervolgens ook nog eens wat mee.....wat heb je daar nou weer aan! Tim rijdt in een auto die door ons wordt betaald...... Geintje hè Tim! Of zijn dit nou positieve punten! Begrijp me niet verkeerd hoor, ik A : heb bijna nog geen spullen besteld bij Carclean.nl B : ken Tim lang niet zo goed als andere mensen hier op het forum Maar.....je kunt er niet omheen.....ik hoor overal alleen maar zéér positieve verhalen over zowel Tim als over Carclean. Tim is denk ik het schoolvoorbeeld van hoe je om dient te gaan met je klanten. Dit is iets wat hij al begreep ten tijde van Informatique ( service desk ) en dit is iets wat hij nu weer doorvoert. En bij Tim is dit iets natuurlijks, hij hoeft geen facade op te voeren, what you see is what you get! Down to earth en eerlijk en meest belangrijk, benaderbaar voor zelfs de "stomste" vraag. Dit is voor mij reden genoeg om trouwe klant te worden en te blijven van Carclean. Tim : grote "thumbs up" PS : je had mijn giro nummer nog hè ? Dan kun je daar het afgesproken bedrag op storten voor deze post. Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
|
Hahaha! Houden we het wel geloofwaardig? Ik ben soms te traag met het beantwoorden van email, en we lopen achter met de info voor producten op de site. Soms vergeet ik wel eens wat en dan wacht een klant op me. Dus er is vast wel wat te verzinnen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-5-2008
|
Tim stopt altijd van die vervelende vlokken in de pakketten. Ik moet hier 1,35 per afvalzak betalen. Nee, een goede zaak die vlokken. Nog nooit iets kapot aangekomen hier.
|
|
|
|
Tim schreef:Hahaha! Houden we het wel geloofwaardig? Ik ben soms te traag met het beantwoorden van email, en we lopen achter met de info voor producten op de site. Soms vergeet ik wel eens wat en dan wacht een klant op me. Dus er is vast wel wat te verzinnen. Nou voor mij is dit op dit moment het beeld Tim...sorry..... Wellicht dat dit nog veranderd als ik meer bij je ga bestellen...dus er is nog hoop zullen we maar zeggen.... Trouwens, wat is traag met beantwoorden van mail. Er zijn bedrijven waar ik gewoon nooit een antwoord van krijg, zelfs niet na mijn derde, zeer boze, mailtje. Iets vergeten doen we allemaal wel eens, dus dat is geen negatief punt. Ik werk zelf ondertussen 7 jaar op een Customer Service. Klantvriendelijkheid en service lopen bij mij door het bloed, dit is dus iets wat ik ook snel herken bij andere mensen / collega's. Dit zie ik ook bij jou. Daarbij ben je gedreven in wat je doet en het zit in je systeem. Zoals ik al schreef.....het is je natuur....en dat is ook je kracht... ( aangenaam.....mijn naam is Jomanda  ) Ik speel op dit moment met het idee om ook voor me zelf te beginnen.....wees gerust....niet in dezelfde handel, al zullen we wel raakvlakken hebben. Ik mag alleen maar hopen dat ik net zulke positieve kritieken krijg als jij... En ga die site nou eens updaten in plaats van hier op het forum rond te hangen ja! Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
|
snap hun ''ongerustheid'' wel wat misschien.. want binnen een paar uur staan er ineens een heel aantal beoordelingen bij met alleen maar positieve inbreng, denk dat ze daarom het niet vertrouwen.. en Xizer is hier ook actief, die boef geeft maar 1 ster
|
|
|
|
turbulence schreef:snap hun ''ongerustheid'' wel wat misschien.. want binnen een paar uur staan er ineens een heel aantal beoordelingen bij met alleen maar positieve inbreng, denk dat ze daarom het niet vertrouwen.. en Xizer is hier ook actief, die boef geeft maar 1 ster Ban voor Xizer...... Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
|
ja leg dat eens uit Xizer 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
turbulence schreef:snap hun ''ongerustheid'' wel wat misschien.. want binnen een paar uur staan er ineens een heel aantal beoordelingen bij met alleen maar positieve inbreng, denk dat ze daarom het niet vertrouwen.. en Xizer is hier ook actief, die boef geeft maar 1 ster Ik zag dat aantal sterren toekennen ook bijna over het hoofd Groet, Jori.
|
|
|
|
waarschijnlijk heeft xizer er niet op gelet hij staat standaard op 1 ster misschien kan hij het nog aanpassen
|
|
|
|
net 15  uitgedeeld
|
|
|
|
Ik zie hier gewoon 5 sterren bij mijn naam hoor?
|
|
|
|
Xizer schreef:Ik zie hier gewoon 5 sterren bij mijn naam hoor? ff gauw bewerkt haha
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Ik weet wel een minpuntje. Het wordt soms iets te duidelijk uitgelegd. Neem nou de Black hole, dat hoef je toch niet nog eens uit te beelden?  Je kan overdrijven hoor Tim! Maarre... vond het minpuntje te minimaal om te vermelden  Heb een eerlijke review gegeven. Doe de andere 2 wel over een maand ofzo. Tis weinig geloofwaardig voor bezoekers als er op 1 dag heel veel reacties zijn, moet een beetje doordruppelen gespreid over een langere tijd. Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
|
Leuke foto Tim. Jac had je toevallig geen euro bij 
|
|
|
|
dan sta je er ook weer goed op misschien ff deeplinken naar de beoordelingen, laten zien hoe diep tim kan gaan voor zijn klanten
|
|
|
|
Ja eh... ik maak zulke foto's niet hoor, ik zou zeggen... eh Tim: Blackhole dr op? We snappen em! Helemaal! PS : Tim: Je kan wel tegen een grapje he? Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah joh! Daar sta ik dan (tsja niet voor lul, maarre charmant is anders he) heerlijk die bilspleet er bovenuit hahahaha, bedankt he! Oh ja, door mijn meniscus operatie kan ik dus niet zo makkelijk door mijn knieen, maar dit is ook niets. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-5-2008 Locatie: Tholen
|
En weer een maximale beoordeling erbij. Zodat het steeds geloofwaardiger wordt. Tim Klasse. Dit heb ik zelden tot nooit meegemaakt zo'n passie voor je werk. Eigenlijk denk ik wel eens heeft ie nog wel tijd voor andere dingen. Liever een ster in mijn voorruit dan een ster op mijn motorkap. Als ik mecedes wil rijden bel ik een taxi.
|
|
|
|
Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk geen tijd gehad voor iets anders. Natuurlijk wel zo nu en dan met vrienden op pad, maar ook veel te weinig. We werken ongeveer 2 werkweken in 1 week. Maar het goede nieuws is dat we op vakantie gaan van 19 augustus tot 2 september. Bert gaat een paar weken eerder. We draaien dan gewoon door, misschien iets minder vlot dan gebruikelijk, maar de orders gaan gewoon elke dag de deur uit! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:heerlijk die bilspleet er bovenuit hahahaha, bedankt he! Oh ja, door mijn meniscus operatie kan ik dus niet zo makkelijk door mijn knieen, maar dit is ook niets. Cker heerlijk!  Zou verplicht moeten worden om zo te bukken voor alle mannen! Maarre... zo bukken alle mannen wel hoor, als je er op zou letten op zo'n dag dan heb je een fikse serie van dit soort foto's. Deze was puur per ongeluk geschoten en wilde em eerst niet plaatsen maar ach, je ziet feitelijk ook niks. Was even een inkoppertje die ik niet kon laten  Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
|
Guest
|