|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Daar is de pagina dan eindelijk, met een vertraging van 2 jaar is de clinicspagina dan eindelijk online.
Clinics en demodagen zullen hier worden ingevuld. We moeten de meeste clinics nog invoeren en de pagina moet nog doorgetest worden, maar het is een goede start.
Zo kan je je bijvoorbeeld ook al inschrijven voor de DAP500 en PRO900 demodag (gratis). Let op! Vol=Vol.
Niet alleen clinics voor clubs komen hier online, maar ook algemene clinics waar iedereen zich voor in kan schrijven. We zijn ook van plan om algemene detaildagen hier online te zetten waar je je bij interesse ook voor in kan schrijven.
Op de clinicspagina zie je waar de clinic gehouden wordt, wat de planning is, wat de kosten zijn en hoeveel plek er nog beschikbaar is. Ook kan je na je inschrijving je deelname meteen online betalen!
Check de clinicspagina hier:
http://www.carclean.nl/Clinics.aspx
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ik had hem zien staan idd, goed bezig! Kunnen we ook clinics op enkele zondagen verwachten Tim?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
 en ingeschreven
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ready to go
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Zo, ingeschreven, volgens mij was ik nummerke 7.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
hmm twijfel twijfel twijfel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Goedkeuring thuis  dus ingeschreven Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Is de DAP/PRO clinic een soort cursusdag of meer een uitgebreide salespitch? Ik weet namelijk al dat ik ze wil, maar zou graag onder toezicht ermee leren werken zoals op de DAP dagen van vorig jaar. Komen zulke (betaalde) cursussen nog, of kan ik mij dan beter voor 5juni inschrijven?  leuk gedaan met die Google map trouwens  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Het is géén cursus dag, cursussen komen uiteraard ook. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Merci, dan ga ik ook niet een van de plaatsen bezet houden waar iemand anders meer baat bij heeft Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
+1 Blamm... cursusdag wil ik ook nog wel  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Hmm, ik heb me ingeschreven, omdat in het reviewtopic van de PRO900 de indruk werd gewekt dat je dan zelf wat kon stoeien met de PRO900. Graag wat meer info over wat we wel kunnen verwachten dan.
|
|
|
|
Okee, tijdens een productdemonstratiedag kan je inderdaad wel zelf aan de slag met de producten. Maar het is geen clinic, je zal dus geen les krijgen in het werken met een rotary en de bijbehorende technieken. Het is dus echt een dag waar er demonstraties gegeven worden. Je mag en kan ook zelf aan de slag met de machines, alleen met minder begeleiding. Wil je technieken onder de knie krijgen en les krijgen in het werken met de machines, dan zijn daar de clinics weer voor. Het verschil tussen een demonstratiedag en een clinic: Verkoopdemonstratiedagen: - Deelname gratis - Demonstratie van (nieuwe) producten, in dit geval de polijstmachines - Inclusief koffie en thee, maar zonder lunch - Zonder begeleiding en zonder de mogelijkheid om met je eigen auto aan de slag te gaan. Wel op onze demo opstellingen. - Op de dag worden op meerdere tijdstippen per dag demonstraties gegeven en kunnen er producten worden aangeschaft. Clinics: - Deelname op basis van een vergoeding - Uitleg van de technieken, handmatig of machinaal - Centrale demonstratie van de betreffende producten - Inclusief koffie en thee, met lunch - Met persoonlijke begeleiding en de mogelijkheid om met je eigen auto aan de slag te gaan. Inclusief gebruik van machines en alle bijbehorende producten, pads, middelen etc. - Onze mensen helpen je tijdens het praktijkmoment, geven je advies en persoonlijke demonstraties en begeleiding I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
moooi, wachten op clinics dus  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
OK, duidelijk, dan is voor mij de verkoopdemonstratiedag van de PRO900 voorlopig voldoende.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
 Net ingeschreven voor de DAP demodag...de DAP staat op mijn verlanglijst voor verjaardag van de zomer..... Baalde al als een stekker dat ik niet vrij kon krijgen op de dag van de Budel-meeting. Dit maakt het goed....  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2009 Locatie: Op nivo.
|
Shit, nét met vakantie Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl <--------------------------------------
|
|
|
|
Kijk en dan is bijna de helft alweer ingeschreven voor deze dag. Voor wat clubs weer nieuwe clinics online gezet. Wat ik helemaal vergeten ben te zeggen, filmpjes en foto's zullen worden toegevoegd aan de clinics na de dag zelf. Dan kan je het op die pagina terugzien, erg leuk! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-7-2009 Locatie: Belgie
|
Ik kom met de GTI naar de autoweek GTI meeting :p
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Heel mooi initiatief Vandaag AlteaNiels gesproken en die zei al dat er een clinics topic bij was gekomen. Heb me dus net ingeschreven voor de DAP500 en PRO900 demodag. Ben wel nieuwsgierig naar de PRO900 en de mogelijkheden van beide machines irl. Groet, Arie 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Ik wil me inschrijven voor de golf iv detaildag, alleen mocht er iets tussenkomen nadat ik betaald heb, ben ik dan me geld kwijt of hoe zit dat. Moet je eigenlijk gelijk betalen of mag je jezelf voorlopig inschrijven
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Komt er ook een algemene Audi clinic dag? Want de komst van de RS2 komt steeds dichterbij. En wil graag nog meer bijleren, want deze wagen moet echt in superstaat blijven.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2010 Locatie: Lommel, Belgie
|
ivo's schreef:moooi, wachten op clinics dus  Ja wachten tot dat er een Lancia clinic wordt gehouden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Audi clinic  Ik doe mee
|
|
|
|
Beste forummers, We hebben weer 10 extra plaatsen beschikbaar gesteld voor de demodag van 5 juni. Totaal 50 deelnemers dus. Dat wordt een verkeersregelaar inzetten.  Inschrijven kan dus weer: http://www.carclean.nl/Clinic.aspx?id=2I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2010 Locatie: Dordrecht
|
|
|
|
|
50? Ja hoor, dat wordt dringen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Nog maar 2 plaatsen beschikbaar, ik had me al eerder ingeschreven dus dat scheelt weer Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
|
Soepergrover schreef:50? Ja hoor, dat wordt dringen. Volgens mij wordt het hilarisch. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Door een paar afmeldingen, zijn er nog wat plaatsen beschikbaar.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2010 Locatie: Oosterbeek
|
Wordt wachten op de volgende DAP clinic I. De 27e kan ik echt niet. Driving a: Twilight Blue Metallic '91 Mitsubishi Colt C52 1.5 12V GLXi Super TopDriving a: Sophia White '89 Mitsubishi Lancer C77 1.8 8V GLXi 4WD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
twijfel twijfel... eerst een kijken hoe druk het weekeind word, as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-8-2009 Locatie: In een boomhut
|
Ik heb mezelf ook maar ingeschreven voor morgen.
Wie komen er nog meer?
|
|
|
|
Guest
|