|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Van je familie moet je het maar hebben.... Vergelijkbaar met...?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Volgens het potje kan het zich meten met de duurste waxen ter wereld. De wax kost rond de 70 dollar. Vind het een beetje Fuzion achtig aandoen kwa structuur. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Mooie aanwinst Paulus . Wanneer ga je deze testen ? it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Geinig Gideon, weer eens een wax die je niet ( alhier dan ) op elke hoek van de straat tegenkomt! Fototje van de wax zelf mogelijk ? // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Ik zal nog wel even een foto maken van de inhoud! Als het goed is ga ik hem zondag op de zijkant van de A1 proberen. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Ik ben benieuwd Paulus . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ben benieuwd Gideon, weer een mooie voor de duurtest Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Leuke aanwinst Paulus  , iets wat je niet elke dag ziet. Veel plezier ermee
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Leuke aanwinst. De bestanddelen doen vermoeden dat het heerlijk zal ruiken en vast en zeker ook wel plezierig zal werken. Veel plezier met de zijkant van de A1 en deze wax. We zien de foto's wel.... Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Kleine aanvulling: - Grit Guard - Grit Guard - Rood - Grit Guard - Grit Guard - Blauw - Gliptone - Geurhangertje - Liquid Leather - Ledergeur Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dubbele GG paulus? *edit* ja dus
|
|
|
|
 Yup een dubbele GG, benieuwd of het bij mij ook goed gaat bevallen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ben benieuwd Gideon, als het je bevalt laat het me weten! Haalt mij misschien over om dat ook te gaan doen. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Het haalt mij misschien over ze uberhaupt te kopen Mooie aanwinst Gideon! hoe bevalt jouw de geurhanger? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Is mijn derde al! Vind het heerlijk ruiken als je de wagen open doet! Ze gaan ongeveer half jaar tot een jaar mee, de geurhanger in de RS ruikt nog steeds. Heb die van de A1 nu vervangen. Laatst zei iemand: ruikt net als een Bentley  Vind het een sjiek luchtje, niet overheersend. Je moet natuurlijk wel lederen bekleding hebben anders val je gelijk door de mand De dubbele GG's zijn echt een aanrader, werkt perfect. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Ook hier 1 of 2 extra GG's op de verlanglijst en neem dan ook gelijk een geurhangertje: voor 4 euro een half jaar plezier ervan. Waar verstop jij hem in de auto?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Gewoon doen die dubbele gg's Bart, werkt perfect. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
BlackTwist schreef:Waar verstop jij hem in de auto? Onder de stoel! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Vanmiddag op de valreep nog bezorgd: Dodo Juice Supernatural Maxi Merino wool cutting pad Ter vervanging van de paarse woolpad, deze is aardig versleten. Poorboy's World: - SSR1 - SSR2 - SSR2.5 - EX-P - Professional Polish - Natural Look - Leather Stuff - Wheel Sealant - Super Slick Suds - Super Slick Suds Limited Edition - Polish met carnaubawax - Spray & Wipe - Spray & Gloss - Spray & Rinse wheel cleaner - APC - Trim Restorer - Bug Squash - Diverse doeken, pads, flessen en droogdoek van PB Dodo Juice: - Banana Armour - Blue Velvet - Supernatural 2.0 - Purple Haze - Skull Candy Limited Edition - Need For Speed - Red Mist - Gentle Grey klei - Supernatural klei - Lime Prime - Lime Prime Lite - Wookie - Merino Wheel Mitt - Supernatural shampoo - Born To Be Mild shampoo - Sour Power shampoo - Fantastic Fur - Blue Roo - Soft Touch Premium - Born Slippy - Mint Merkin - Tarmalade - Basics of Bling MF spons - Trim Sealant Kit - Supernatural Hybrid - Supernatural 1.0 - Supernatural Maxi Merino wool cutting pad - WASH sticker - RINSE sticker - Trim Sealant Kit - Supernatural spons DetailGurus: -Guruwax Grit Guard: - rood - blauw Gliptone: - Liquid Leather Gentle Cleaner - 1000ml - Liquid Leather Maintenance Spray Cleaner - Liquid Leather Conditioner Provision: - Clear Rain Repellant Liquid - Glass Scrub Cream Cleanser Wolfgang: - Deep Gloss Paint Sealant 3.0 - Plastik Sealant - Auto Bath - Fuzion Colourlock: - Lederreiniger Mild - Lederreiniger Sterk - Leder Protector - Colour Stop - Diverse Audi kleuren, Twist, Soulblack, Jive. - Paardenhaarborsteltje Cobra: - Super Plush Deluxe 600 Microfiber Towel 2x - Detail borstels - The Bone - Quick Clenz Mothers: - Detail borstels - Velg en wielkast borstels Monello: - Inizio - Mezzo - Finale - Raffini Spruzzo - Diverse pads en applicator pads Mequiar's: - APC+ - Cleaner Wax Pinnacle: - Micro-Rejuvenator Detergent Concentrate Daytona: - EZ detail velgborstel Divinol: - Velgenreinger 3.2 C.Pro: - Reload - PERL Tardis: - teer en lijm verwijderaar 3M: - afplaktape in diverse breedtes. (kreeg ik altijd van de spuiter, maar die zijn overgestapt op een ander merk en die bevalt mij niet! Koop ze nu bij Carclean.nl .) Apparaten: - Aquafilter 2000 Wet 'n Dry - FLEX L3403 VRG - DAP 500 - PRO 900 - Aquavac - GG emmers - Aquavac stoomreiniger Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Aardige collectie mar waar blijven je ................foto's GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Oude foto:   Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Mooi lijstje kerel Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Bedankt! Ben er ook zeer content mee. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Een heel mooie en complete collectie! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Mooie verzameling, als je zo doorgaat moet er een groter tapijt komen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
 zeer mooie en uitgebreide collectie It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2009
|
Wat een mooie uitgebreide collectie poetsspulletjes Valt me wel op dat na zo veel jaren Meguiar's te gebruiken eigenlijk bijna niets meer er tussen zit. Geen enkel product meer die je echt kan bekoren?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
|
|
|
|
n0sTRa schreef:Wat een mooie uitgebreide collectie poetsspulletjes Valt me wel op dat na zo veel jaren Meguiar's te gebruiken eigenlijk bijna niets meer er tussen zit. Geen enkel product meer die je echt kan bekoren? De APC+ zou ik niet graag willen missen! Meguiar's is absoluut niet slecht, maar heb andere merken ontdekt waar ik gewoon meer mee heb, vooral Dodo Juice! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Mijn laaste aanwinsten: - Gliptone Premium Paste Wax, als klein cadeau gekregen van een familielid. - C-quartz overgenomen van RST-Smurf (ongebruikt) - Wolfgang plastic sealant (via Wouter) - Cobra doeken (via Wouter) - Mr. Skittles the 3rd - en wat kleine aanvulling voor producten die bijna op waren zoals BTBM etc. Binnenkort alles maar weer eens opnieuw op de foto zetten, want veel PB producten verkocht. Natural Look gaat nooit uit de collectie, net zoals APC, Trim Restorer, EX-P, Prof. Polish. Ben weer in mijn nopjes Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-10-2011 Locatie: Kloosterzande
|
Mooie collectie! Ben benieuwd naar de foto's!
|
|
|
|
Leuke aanvullingen Paulus, ben vooral benieuwd naar de WG trim sealant. Deze zou ik ook graag willen proberen.
|
|
|
|
Is echt een aanrader Tamer, houd echt superlang en mooie satijnen glans. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|