|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2009 Locatie: Eernegem
|
 Niet meer doen dus. is dit normaal?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Nootdorp
|
Jup dat gebeurt, ik breng het aan met een microvezelpadje en daarna gelijk uitspoelen. Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
en, weer een slachtoffer.. ik denk dat bijna iedereen die rainclear gebruikt, dit eens meegemaakt heeft.. ik heb het met een 5.5 inch blauwe ccs pad gehad, nadat ik rainclear met de dap aanbracht as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn
|
Vorige week een oud padje weg kunnen gooien  Was vergeten om deze schoon te maken na gebruik ( stond ooit wat op ), deze was totaal weggevreten als een horde hongerige boktorren in een houten schuurtje, brrr Sta er dus niet van te kijken, en ben dus overtuigd dat je echt na elke beurt al je gebruikte middelen moet schoonmaken ( of niet, dan verdient CC ook weer wat extra ), anders gaat het zéér rap in je portemonai
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Het is niet meer dan logisch  Rain Clear en dat soort producten bevatten VEEL oplossmiddelen, dus een schuimrubberen pad zal aangevreten worden. Common sense lijkt mij. Na gebruik dus meteen de pad goed uitspoelen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2009 Locatie: Eernegem
|
Ik treur er niet zo erg om hoor. Was een uurtje blijven liggen, beter eerst uitspoelen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Ik heb laatst een make-up schijfje van mijn vrouw haar "collectie" gebruikt. Heeft een zachte en een gladde kant en werkt prima. Na gebruik gewoon weggooien, kost drie keer niks. PB Trim restorer idem dito .... Hans A new wax layer every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
@ Redcat: Dat zijn nog eens berichten waar je wat aan hebt. Binnenkort die dingen ook eens bij mijn vrouw uit haar collectie halen.
Tevens is Pro Vision ook goed aan te brengen met een stukje badstof doek, tenminste dat is mijn ervaring.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Nootdorp
|
Trim Restorer doe ik met een oud washandje (die pluist niet meer) ene kant aanbrengen, andere kant navegen. Ideaal! En een goede excuus om nieuwe washandjes te kopen  Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
En ja hoor, deze knuppel maakte nog niet zolang geleden hetzelfde mee. Ik was nog van plan om het padje uit te spoelen na het bakkie koffie wat ik ging drinken. Toen de koffie op was, was het uitspoelen al niet meer nodig Was de volgende keer van plan om de zachte kant van een schuursponsje te gebruiken (10 stuks voor 0,99) Maar de tip van RedCat hou ik ook in gedachten. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik gebruik voor zowel Rain Clear als Trim Restorer een (ander) washandje. Het washandje voor de Rain Clear houdt het op zich prima, maar verkleurt telkens als een gek. Bij aanbrengen van de Rain Clear houd ik voorzichtigheidshalve maar een stukje afstand tot rubber randjes. What is the airspeed velocity of an unladen swallow?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-8-2009 Locatie: In een boomhut
|
Nadat ik iets soortgelijks had meegemaakt breng ik nu de rain clear op met kleine rechthoekige microfiber doekjes van de action. Kosten 3x niks en werkt super,
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-12-2008 Locatie: N-H
|
Zou het ook schadelijk zijn voor je raambubbers? Best wel sterk spul....
|
|
|
|
Guest
|