|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-3-2010 Locatie: Achterhoek
|
Hallo,
Als ik in de web shop kijk, zie ik Shining Monkey staan. Vergeleken met bv. Mothers of Meguiar's vind ik Shining Monkey erg goedkoop. Is Shining Monkey te vergelijken met Meguiar's of meer met Turtle??
Alvast bedankt
Wasbeermeneer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2010 Locatie: geleen
|
De lage prijs viel me ook al op. Ik heb nog geen ervaring met dit product, maar overweeg het ook om te bestellen.
Hopelijk kan iemand je/ons duidelijkheid geven.
Gr
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Ik heb van Shining Monkey; - de spuitbus om textiel waterafstotend te maken, werkt echt goed. Geen kleurverschil oid na behandeling. - de spuitbus ruitenschuim, werkt goed om ruiten te kuisen. Maar is een beetje te sterk, als je een beetje schuim op je eerder behandelde dash hebt, dan wordt het effect van natural look teniet gedaan. - de spuitbus bandenspul. Dit gebruik ik graag, mooie look, niet te glazend en makkelijk in gebruik. There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
|
Ok, bedankt. Maar ben meer benieuwd naar de Polish/Glaze/Wax.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ik heb de shampoo hiervan. Werkt perfect maar is wat stroever en ruikt best lekker  Maar voor de rest een gewoon goed merk
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Hallo allemaal, De Shining Monkey producten staan zo in de aanbieding omdat Shining Monkey in Amerika failliet is en het merk dus bij ons uit het assortiment gaat. Dus profiteer van de lage prijzen zolang het kan
|
|
|
|
[MOD]Quote verwijderd, Gaarne niet onnodige de quote funstie gebruiken, dank u![/MOD]
Ok, daarom dus, best jammer. Ik neem aan dat het 5 stappenplan dat uitverkocht is, niet meer terugkomt??
|
|
|
|
Nee, inderdaad, simpelweg omdat de producten niet meer verkrijgbaar zijn. We halen het zo offline. Sorry!
|
|
|
|
[MOD]Quote verwijderd, Gaarne niet onnodige de quote funstie gebruiken, dank u![/MOD]
Hoelang blijven de rest van de producten dan nog in de shop??
|
|
|
|
Zolang de voorraad strekt uiteraard
|
|
|
|
Eigenlijk had ik nog een vraag kun je ook de drie stappen van Shining Monkey uitvoeren ( Polish, Glaze, Wax) zonder dat de auto gekleid is??
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Kan, maar zou ik persoonlijk niet doen  Kleien vind ik een stap die je niet moet overslaan. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
SpeeDJ schreef:Hallo allemaal, De Shining Monkey producten staan zo in de aanbieding omdat Shining Monkey in Amerika failliet is en het merk dus bij ons uit het assortiment gaat. Dus profiteer van de lage prijzen zolang het kan Raar zeg , als een bedrijf over de koot is dan is ook de website van het bedrijf ook uit de lucht. Je kunt nog steeds producten kopen via de site
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ja site is nog in de lucht, maar heel veel dode links. Probeer maar eens te chatten via de site. Of klik maar eens op wat andere links door. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
PT Cruiser schreef:Ik heb van Shining Monkey;
- de spuitbus om textiel waterafstotend te maken, werkt echt goed. Geen kleurverschil oid na behandeling. Jammer dat ie niet in de aanbieding is. Die van Meg vind ik nogal tegenvallen. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
chost10 schreef:Raar zeg , als een bedrijf over de koot is dan is ook de website van het bedrijf ook uit de lucht. Je kunt nog steeds producten kopen via de site Ja dat zag ik ook idd, zelfs Live Help. Maar waarom zeggen ze dan hier dat het failliet is
|
|
|
|
Tim schreef:Ja site is nog in de lucht, maar heel veel dode links. Probeer maar eens te chatten via de site. Of klik maar eens op wat andere links door. Je heb gelijk  Ik vind het altijd weer jammer als zo'n bedrijf het niet redt.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
McShine schreef:Jammer dat ie niet in de aanbieding is. Die van Meg vind ik nogal tegenvallen. Omdat dit product zo goed is, staat deze als enige niet in de aanbieding. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ah joh Tim gooi dat spul ook in de aanbieding, ben je er gelijk vanaf
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Kwestie van vraag en aanbod..... Ik wil hem niet....... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: ZH
|
Jammer dat Shinig Monkey failliet is Ik gebruikte voor mijn banden No Spitting Tire Shine Zie het ook niet meer staan op de internet site Heb gelukkig pas nog een nieuwe spuitbus gekocht Lenn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-2-2010 Locatie: almere
|
Ik heb maar eens de polisch en glaze besteld.
In mijn ogen om het nog netjes te zeggen....bagger...
De glaze stinkt en de polisch doet echt niet veel.
Ze gaan direct in de vuilnisbak.
Ben misschien te veel verwend met de producten die ik normaal gebruik,voornamelijk Dodo
|
|
|
|
Guest
|