|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-3-2010 Locatie: Achterhoek
|
Hallo,
Als ik in de web shop kijk, zie ik Shining Monkey staan. Vergeleken met bv. Mothers of Meguiar's vind ik Shining Monkey erg goedkoop. Is Shining Monkey te vergelijken met Meguiar's of meer met Turtle??
Alvast bedankt
Wasbeermeneer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2010 Locatie: geleen
|
De lage prijs viel me ook al op. Ik heb nog geen ervaring met dit product, maar overweeg het ook om te bestellen.
Hopelijk kan iemand je/ons duidelijkheid geven.
Gr
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Ik heb van Shining Monkey; - de spuitbus om textiel waterafstotend te maken, werkt echt goed. Geen kleurverschil oid na behandeling. - de spuitbus ruitenschuim, werkt goed om ruiten te kuisen. Maar is een beetje te sterk, als je een beetje schuim op je eerder behandelde dash hebt, dan wordt het effect van natural look teniet gedaan. - de spuitbus bandenspul. Dit gebruik ik graag, mooie look, niet te glazend en makkelijk in gebruik. There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
|
Ok, bedankt. Maar ben meer benieuwd naar de Polish/Glaze/Wax.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ik heb de shampoo hiervan. Werkt perfect maar is wat stroever en ruikt best lekker  Maar voor de rest een gewoon goed merk
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Hallo allemaal, De Shining Monkey producten staan zo in de aanbieding omdat Shining Monkey in Amerika failliet is en het merk dus bij ons uit het assortiment gaat. Dus profiteer van de lage prijzen zolang het kan
|
|
|
|
[MOD]Quote verwijderd, Gaarne niet onnodige de quote funstie gebruiken, dank u![/MOD]
Ok, daarom dus, best jammer. Ik neem aan dat het 5 stappenplan dat uitverkocht is, niet meer terugkomt??
|
|
|
|
Nee, inderdaad, simpelweg omdat de producten niet meer verkrijgbaar zijn. We halen het zo offline. Sorry!
|
|
|
|